Ennnnn dat alcohol ook voordelen met zich meebrengt voor de gezondheid wanneer het matig genuttigd wordtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Australië is het toch 25 dollar voor een pakje peuken?
Ik denk dat alcohol niet zo verbannen wordt als sigaretten omdat je het over het algemeen thuis of in de kroeg drinkt. Niet op werk of openbaar. Dus het blijft beperkt.
Dat, en dat alcohol voornamelijk schade aan je eigen lichaam is terwijl rook ook voor anderen schadelijk is.
Jij noemt iedereen naïef die het niet met je eens is...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:27 schreef Fok-it het volgende:
Sorry Morta maar als je niet erkent dat alcohol een harddrug is ben je wel een beetje naïef
Oke. zeg maar waneer nog meer dan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij noemt iedereen naïef die het niet met je eens is...
Roken vermindert de kans op parkinsonquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ennnnn dat alcohol ook voordelen met zich meebrengt voor de gezondheid wanneer het matig genuttigd wordt.
ken ik nietquote:
Ik heb daar zo veel dingen over gezien en gelezen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ennnnn dat alcohol ook voordelen met zich meebrengt voor de gezondheid wanneer het matig genuttigd wordt.
Toen ik niet vond dat Brazilië het toernooi gegeven werd en dat scheidsrechters corrupt waren en hen lieten winnenquote:
Oh, dat wist ik niet. Is dat al hard bewezen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Roken vermindert de kans op parkinsondus niet helemaal slecht
Typisch iets voor een drugsverslaafde om hun gedrag zo te rechtvaardigen. Kom maar terug als je clean bentquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:27 schreef Fok-it het volgende:
Sorry Morta maar als je niet erkent dat alcohol een harddrug is ben je wel een beetje naïef
Ik weet niet of Fokkie dat zei. Maar ik geloof dat ik het tegen je zei.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toen ik niet vond dat Brazilië het toernooi gegeven werd en dat scheidsrechters corrupt waren en hen lieten winnen
Waarom eerst niet?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga alsnog naar 't feestje als het goed is
Alcohol verkleint de kans op hart- en vaatziektenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb daar zo veel dingen over gezien en gelezen.
Ik weet niet wat er wat dat betreft nou waar is of niet.
Echt `altijd'' dusquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toen ik niet vond dat Brazilië het toernooi gegeven werd en dat scheidsrechters corrupt waren en hen lieten winnen
ohhh okequote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Typisch iets voor een drugsverslaafde om hun gedrag zo te rechtvaardigen. Kom maar terug als je clean bent
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik gaf je overigens gelijk inderdaadquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet of Fokkie dat zei. Maar ik geloof dat ik het tegen je zei.
Niet verwacht?quote:
Oké. Ik vertrouw je.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alcohol verkleint de kans op hart- en vaatziekten. Het maakt niet uit of je één portie rode wijn drinkt of wisky of 'n Breezer.
Niet helemaal maar onderzoek wijst uit dat roken het risico van Parkinson's verminderdquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Is dat al hard bewezen?
Nou is dat geen excuus om te roken natuurlijkquote:Researchers have new insight into the relationship between Parkinson's disease and smoking. Several studies have shown that smokers have a lower risk of developing Parkinson's disease.
Bron.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |