Dat was roken ook nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Alcohol is een harddrugs
de enige reden waarom het legaal is omdat het niet meer weg te denken is uit de maatschappij
hoe langquote:
nee echt nietquote:
Weken/maanden.quote:
wow dat is wel uitzonderlijk lang jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij kan 'n dagje zonder. Super mega lang dus.
Inderdaadquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij kan 'n dagje zonder. Super mega lang dus.
Ezell ookquote:
Roken was ook niet weg te denken uit de samenlevingquote:
Ik vind het niet nodig, denk niet dat ik het kan handelen, denk dat ik zo verslaafd ben, geen zin in gedoe.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:23 schreef Crack_ het volgende:
Waarom wil je geen drugs proberen Sof?Gewoon interesse vraag hoor, niet zo een vraag van "HOEZO NIET, WAAROM NIET?! DOE GEWOON"
Ah, okequote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het niet nodig, denk niet dat ik het kan handelen, denk dat ik zo verslaafd ben, geen zin in gedoe.
Maar ik vind het vooral niet nodig. Net als roken.
Dat ik wel alcohol drink is dan wel vreemd misschienmaar dat doe ik zelden
Wel goeie redenen hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het niet nodig, denk niet dat ik het kan handelen, denk dat ik zo verslaafd ben, geen zin in gedoe.
Maar ik vind het vooral niet nodig. Net als roken.
Dat ik wel alcohol drink is dan wel vreemd misschienmaar dat doe ik zelden
haha goeie mortaxquote:
Ik niet, ga film kijkenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:27 schreef supersof het volgende:
ik ga straks college tour kijken wie doet er mee?
In Australië is het toch 25 dollar voor een pakje peuken?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Roken was ook niet weg te denken uit de samenleving. En sure, het is niet illegaal maar ze doen wel heel erg hun best om mensen te laten stoppen met roken waar dat bij alcohol absoluut niet het geval is
.
welke?quote:
Crash. Mooie filmquote:
Ben bang dat wanneer roken echt alleen voor de elite wordt dat alcohol in prijs gaat stijgenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Roken was ook niet weg te denken uit de samenleving. En sure, het is niet illegaal maar ze doen wel heel erg hun best om mensen te laten stoppen met roken waar dat bij alcohol absoluut niet het geval is
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |