quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:04 schreef twiFight het volgende:
Als je niet in een Up wilt rijden dan ga je toch lekker met de bus?
Zoiets krijg ik meestal ook mee. De afgeragde bedrijfswagens zijn gratis en als je iets beters wil mag je het huren.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:24 schreef Sounddragon het volgende:
Bij mijn voormalige vaste adres voor autospuitwerk kreeg je ook altijd een leenauto, caliber 'barrel van de week'. Geeft niks, het is maar voor effe, en het is gratissss.
VW, dus elke 5dkm een nieuwe kettingquote:
Mwah, daar ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:24 schreef Sounddragon het volgende:
Het is een LEENauto, kost je niks, wees er blij mee.
Bij sommige dealers krijg je een leenFIETS, of een HUURauto naar keuze.
Bij mijn voormalige vaste adres voor autospuitwerk kreeg je ook altijd een leenauto, caliber 'barrel van de week'. Geeft niks, het is maar voor effe, en het is gratissss.
Surrevis
Mee eens. Als het er zo staat is het volkswagenverlakkerij.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:19 schreef Executioner het volgende:
Ik vind het op zicht wel een terechte klacht. Dealers, garages, schadeherstelbedrijven etc. adverteren vaak met termen als 'gratis vervangend vervoerservice' waarbij dan ook staat aangegeven dat je een vergelijkbare auto mee krijgt.
....
Sinds wanneer doen ze in t weekend ook 5000km beurten uitvoeren?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:48 schreef Robuust-koekje het volgende:
Ik breng dus mijn auto weg voor de 5000km beurt bij een VW dealer krijg ik te horen dat ze een gepaste leenauto hebben.
Ik verwacht dus een golf o.i.d., ze hadden ook busjes e.d. dus dat moet wel goedkomen.
Krijg ik een VW up![]()
Dus ik zeg, ik kan toch niet een heel weekend in een up rijden daar past niks in
dus ik zeg ja laat maar zitten breng ik maandag de auto wel want ik heb een fatsoenlijke auto nodig om dit weekend spullen mee te nemen.
nee dat kan niet want hij staat er nu al en we hebben geen tijd
Nu zit ik dus een heel weekend met een kut VW up....:')
maar ik krijg wel 10 procent korting omdat ze niet een gepaste auto hadden
maar ik kan niet naar het strand met dit hok
heeft iemand anders hier ook ervaring mee? dat ze je gewoon een rijdend hok geven i.p.v. een auto waarmee je niet dood bent als je met 50 uit de bocht rolt?
Scherp, kreeg inderdaad ooit een telefoontje: waarom ik mijn auto op vrijdag bij het schadebedrijf heb aangeboden voor een kleine rijdbare schade. Kwats dus... Oh en sinds de Golf 4 doen ze aan longlife beurten.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:21 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen ze in t weekend ook 5000km beurten uitvoeren?
Vaak hebben ze maar een paar auto's hiervoor beschikbaar. Als die ene vergelijkbare auto (want het is duur om er veel te hebben) al uitgeleend is dan moet je het met kleiner doen. Als het je niet bevalt zou ik naar een andere garage gaan, maar grote kans dat die dan ook duurder is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:19 schreef Executioner het volgende:
Ik vind het op zicht wel een terechte klacht. Dealers, garages, schadeherstelbedrijven etc. adverteren vaak met termen als 'gratis vervangend vervoerservice' waarbij dan ook staat aangegeven dat je een vergelijkbare auto mee krijgt.
In de praktijk is het vaak zo dat als je met een VW Passat aan kom zetten, dat je dan een Polo, Fox of Up mee krijgt.... dat noem ik dan toch echt niet 'vergelijkbaar'.
En normaliter rij je, wat....?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:48 schreef Robuust-koekje het volgende:
Ik breng dus mijn auto weg voor de 5000km beurt bij een VW dealer krijg ik te horen dat ze een gepaste leenauto hebben.
Ik verwacht dus een golf o.i.d., ze hadden ook busjes e.d. dus dat moet wel goedkomen.
Als je ergens een redelijke auto aanschaft en en altijd laat onderhouden vind ik een fatsoenlijke leenauto niet meer dan normaal... Als ze mij een fiets mee zullen geven koop ik wel ergens anders een autoquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:24 schreef Sounddragon het volgende:
Het is een LEENauto, kost je niks, wees er blij mee.
Bij sommige dealers krijg je een leenFIETS, of een HUURauto naar keuze.
Surrevis
Een Up! is basic, maar het verschil tussen een fiets en een Up! is nog altijd groter dan tussen een Up! en een Rolls Royce.quote:Op maandag 14 juli 2014 09:57 schreef derLudolf het volgende:
Als je ergens een redelijke auto aanschaft en en altijd laat onderhouden vind ik een fatsoenlijke leenauto niet meer dan normaal... Als ze mij een fiets mee zullen geven koop ik wel ergens anders een auto
Zaterdag van 8 tot 12 hebben de meeste garages er wel 1 of 2 monteurs lopen toch?quote:Op maandag 14 juli 2014 11:11 schreef JohnB52 het volgende:
Dames en heren, dit is toch gewoon een obvious troll?
Een dealer die zijn monteurs ook in t weekend laat werken?
Die 5.000 km beurt is verdacht, maar een dealer waar ook op zaterdagochtend gewerkt wordt niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:11 schreef JohnB52 het volgende:
Dames en heren, dit is toch gewoon een obvious troll?
Een dealer die zijn monteurs ook in t weekend laat werken?
Ach, als het echt een 5000-km beurt is dan zal het werk niet veel voorstellen en kan het nog zijn dat ze dit al uitgevoerd hebben voordat de eerste echte 'zaterdagochtendklant-met-een-probleem' binnen wandelt.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die 5.000 km beurt is verdacht, maar een dealer waar ook op zaterdagochtend gewerkt wordt niet.
(al moet het dan wel erg rustig zijn dat ze ook een beurtje uit zullen voeren, want dat lijkt mij niet iets wat op zaterdag vaak zal worden gedaan)
Dan blijft over dat het gewoon een kutklacht is van iemand die waarschijnlijk gewoon een golfje rijdt en zich te goed voelt voor een uppie, terwijl er verrassend weinig statusverschil tussen beiden zit.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:40 schreef Ivo1985 het volgende:
Ach, als het echt een 5000-km beurt is dan zal het werk niet veel voorstellen en kan het nog zijn dat ze dit al uitgevoerd hebben voordat de eerste echte 'zaterdagochtendklant-met-een-probleem' binnen wandelt.
Bij 5000-km beurt denk ik namelijk aan een kleine check van een nieuwe auto of alles naar behoren is. Max een uurtje werk.
Moet TS een uur in een leen UP! rijden... Arme jongen....quote:Op maandag 14 juli 2014 12:40 schreef Ivo1985 het volgende:
Bij 5000-km beurt denk ik namelijk aan een kleine check van een nieuwe auto of alles naar behoren is. Max een uurtje werk.
Das echt helemaal niet bijzonder. TS denkt dattie heel wat is.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:27 schreef JohnB52 het volgende:
PTA / Hoe krijg ik een sportiever geluid?
Golfje 7 dus.
Ik kreeg bij de Z4 altijd een Mini diesel mee...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:56 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik heb laatst mijn 330 bij de de dealer achtergelaten en kreeg een 114 mee.
Het is net zo tricky om iemand die bv altijd in een Twingo rijd, ineens een Espace mee te geven, het zweet loopt die mensen over de rug. Zijn ze niet gewend, willen ze niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:10 schreef Klonk het volgende:
C1 inleveren voor onderhoud IX35 meekrijgen als leenauto
Had er geen moeite mee, kwam heel goed uit destijdsquote:Op maandag 14 juli 2014 19:19 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Het is net zo tricky om iemand die bv altijd in een Twingo rijd, ineens een Espace mee te geven, het zweet loopt die mensen over de rug. Zijn ze niet gewend, willen ze niet.
Ja, het geldt natuurlijk ook niet voor iedereen, maar heb het best vaak meegemaakt.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
Had er geen moeite mee, kwam heel goed uit destijds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |