hij heeft al 299pk volgensmij, het is zo een race uitvoeringquote:Op maandag 23 juni 2014 21:37 schreef Zeetakje het volgende:
Openluchtfilter geeft wel wat zwaarder geluid, eventueel een ander uitlaatsysteem als je budget het toelaat.
Maar je weet dat een herriemakende Golf nogal cliché is he?![]()
nee het is een nieuwe, en de race uitvoering die heeft al standaard veel pk's maar ik vind het geluid niet zo mooiquote:Op maandag 23 juni 2014 21:38 schreef MrDrako het volgende:
sowieso verkeerde subforum dus: golf geluid tuningvergeet je je petje niet? Ligt vast nog in je woonwagen
Dan zou ik hem lekker laten zo. Als hij zo snel is dan hoef je niet te koop te lopen met je vermogen dmv een luide uitlaat.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:38 schreef Robuust-koekje het volgende:
[..]
hij heeft al 299pk volgensmij, het is zo een race uitvoering
nee, het is een 2 liter, zoek hem maar op dan kan je het volgensmij zien, 6tvk52quote:
Je hebt één of ander exotisch model uitgezocht maar hebt geen idee welke het is? Watquote:Op maandag 23 juni 2014 21:42 schreef Robuust-koekje het volgende:
[..]
nee, het is een 2 liter, zoek hem maar op dan kan je het volgensmij zien, 6tvk52
ik wilde een sportieve golf hebben, maar het moest een nieuwe 7 series zijn omdat al dat uitschot in die golf 4/5 rijdt allemaal in gti'tjes dus heb ik een 7 R gekocht omdat ik er erg goede deal mee kon maken, heb alleen niet veel verstand van de auto zelf, wel qua hoe hij rijdt en hoe hij "is" dat weet ik nu welquote:Op maandag 23 juni 2014 21:43 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Je hebt één of ander exotisch model uitgezocht maar hebt geen idee welke het is? Wat
ja het is er een uit de nieuwe series jaaquote:
ik heb er hard voor gewerkt, ik wil niet naar een tuningsclub o.i.d. maar graag een mooier geluid, ik vind dat leuk aan zo een auto maar hij moet niet echt een complete track auto worden, hij heeft nu ook nog comfort genoeg en dat moet niet verpest worden want dat is ook belangrijk voor mijquote:Op maandag 23 juni 2014 21:47 schreef maily het volgende:
Als jij je zo'n auto kunt veroorloven, ga je toch gewoon naar zo'n tuningclub?
Als je nog wat geld overhebt;quote:Op maandag 23 juni 2014 21:50 schreef Robuust-koekje het volgende:
[..]
ik heb er hard voor gewerkt, ik wil niet naar een tuningsclub o.i.d. maar graag een mooier geluid, ik vind dat leuk aan zo een auto maar hij moet niet echt een complete track auto worden, hij heeft nu ook nog comfort genoeg en dat moet niet verpest worden want dat is ook belangrijk voor mij
maar hoe duur is hij, dat staat er niet bijquote:Op maandag 23 juni 2014 21:52 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Als je nog wat geld overhebt;
https://www.akrapovic.com(...)odelId=46&yearId=160
Daar doen ze altijd wel geheimzinnig over inderdaad. Reken op een paar honderd euro. Dan heb je wel een geweldig systeemquote:Op maandag 23 juni 2014 21:53 schreef Robuust-koekje het volgende:
[..]
maar hoe duur is hij, dat staat er niet bij
En dan ga je je auto verpesten met zo'n pauper uitlaat, net als dat uitschot?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:46 schreef Robuust-koekje het volgende:
omdat al dat uitschot in die golf 4/5
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:35 schreef Robuust-koekje het volgende:
Lokquote, zodat je je topic niet kwijt bent![]()
Paar honderd euro?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:00 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Daar doen ze altijd wel geheimzinnig over inderdaad. Reken op een paar honderd euro. Dan heb je wel een geweldig systeem![]()
http://www.chiptuningexpe(...)p-on-exhaust-system/
Waar te koop:
https://www.akrapovic.com(...)56ab5fb4&segment=car
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |