Awh, dat is sneu. Zeker als ze zo jong zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is al een beste leeftijd maar inderdaad je zou moeten zeggen die gaat nog wel even mee....
Mijn rooiers zijn niet ouder geworden dan 3de 1 kreeg een hartaanval en de ander een (naar vermoedelijk een herseninfarct)
Mwah die 5 euro vind ik wel meevallen voor Caramel Macchiato, tenzij dagelijks.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens vind ik starbucks als je geen gewone koffie wil nogal gauw te duur.
Mehquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die van ons is in haar slaap dood gegaan, lag ook echt helemaal opgekruld in slaaphouding nog.
Mja niks aan te doen helaas ....quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:19 schreef yats het volgende:
[..]
Awh, dat is sneu. Zeker als ze zo jong zijn.
Frozen frappuccinoquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mwah die 5 euro vind ik wel meevallen voor Caramel Macchiato, tenzij dagelijks.
ik vind dat dus veel voor n kop koffiequote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mwah die 5 euro vind ik wel meevallen voor Caramel Macchiato, tenzij dagelijks.
Kennelijk is koffie van Starbucks alsof er een engeltje op je tong pist.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind dat dus veel voor n kop koffie
voor haar was t wel n prettuge manier om dood te gaan ws, maar wel schrikken als je dr zo op t bed vindtquote:
Als het je tijd is, is het je tijd. Maar ik wil er wel alles aan doen om dat bij die lieve rooie zo lang mogelijk uit te stellen.quote:
en spleetjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:22 schreef Adolecens het volgende:
Ik vind poesje ook een kutwoord..
Net als vagijn, flamoes, vagina, neukgleuf en geboortefabriek
Ja precies, alsof er niets aan de hand is... lijkt me echt bizar...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor haar was t wel n prettuge manier om dood te gaan ws, maar wel schrikken als je dr zo op t bed vindt
Ik ken de een meisje die noemde haar kut altijd 'bloem'quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:22 schreef Adolecens het volgende:
Ik vind poesje ook een kutwoord..
Net als vagijn, flamoes, vagina, neukgleuf en geboortefabriek
Absoluutquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:23 schreef yats het volgende:
[..]
Als het je tijd is, is het je tijd. Maar ik wil er wel alles aan doen om dat bij die lieve rooie zo lang mogelijk uit te stellen.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken de een meisje die noemde haar kut altijd 'bloem'. En als ze ongesteld was, stond ze in bloei.
Ik heb het met mijn dochtertje van 3 wel over haar bloemetje. Maar als ze ouder is ga ik het echt niet meer zo noemen hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken de een meisje die noemde haar kut altijd 'bloem'. En als ze ongesteld was, stond ze in bloei.
quote:
Het meisje was 17quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb het met mijn dochtertje van 3 wel over haar bloemetje. Maar als ze ouder is ga ik het echt niet meer zo noemen hoor
Oeh rawrrrrquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die kan jij krijgen in je vagijn
Hoe moet ik dat voor me zien? Ze zei stamp m'n kut vol of zoquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]_!
Echt ik heb wel eens iemand gehad die dat gebruikte als ze zin had enzo en hop weg was mijn mood, over en uit
*proest*quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als in: oehhh heb zin in je, wil dat je me hard in mijn kut paktquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor me zien? Ze zei stamp m'n kut vol of zo?
Wil je me kutje pompen...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor me zien? Ze zei stamp m'n kut vol of zo?
Oh, nee, dat zou voor mij ook echt een instant moodkill zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als in: oehhh heb zin in je, wil dat je me hard in mijn kut pakt_! oehhh ja neuk me harder in mijn kut
![]()
![]()
![]()
Zelfs appjes als in: speel nu met mijn kutje, kom je naar me toe om te spelenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee, dat zou voor mij ook echt een instant moodkill zijn.
Ligt niet aan het woord kut hoor. Bij zulke verhalen droog ik al spontaan opquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als in: oehhh heb zin in je, wil dat je me hard in mijn kut pakt_! oehhh ja neuk me harder in mijn kut
![]()
![]()
![]()
Teringquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zelfs appjes als in: speel nu met mijn kutje, kom je naar me toe om te spelen_! heb zo'n afkeer daar tegen gekregen
Eh ok, dat gaat me iets te ver.quote:
Als er flamoes had gestaan in plaats van kut dan was dat inderdaad ook gebeurd, jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ligt niet aan het woord kut hoor. Bij zulke verhalen droog ik al spontaan op
Dat gaat voor iedereen die ongesteld kan worden te verquote:
Kun je nagaan, ook voor iemand die dat niet kan worden gaat het te ver.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat voor iedereen die ongesteld kan worden te ver.
Ik wil het wel komen testenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tering. Stuur dan een foto en vraag kom je langs?.
Ik gebruik kut eigenlijk vooral als krachtterm... Ik weet niet wat voor woord ik gebruik tijdens de seks... Volgens mij niks specifiek, ik zeg gewoon neuk me.
Sommige kutten ookquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:35 schreef Fera het volgende:
Ik kan een kut echt niet met een bloem vergelijken. Bloemen zijn mooi, for fucks sake.
Als ik moet kiezen tussen een kut en een bloem kies ik toch echt voor de kut feer. Maar he, ik heb er dan ook geen dus misschien maakt dat het verschil?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:35 schreef Fera het volgende:
Ik kan een kut echt niet met een bloem vergelijken. Bloemen zijn mooi, for fucks sake.
Mwah, ik vind ze niet mooi.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sommige kutten ook
maar een bloem?
komop zeg
Dat is toch helemaal niet mijn punt?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:36 schreef yats het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen een kut en een bloem kies ik toch echt voor de kut feer. Maar he, ik heb er dan ook geen dus misschien maakt dat het verschil?
Lullen vind ik ook niet mooiquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, ik vind ze niet mooi.Zeker niet vergeleken met bloemen.
Ja, dit dus vooral.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:35 schreef Fera het volgende:
Het gaat toch niet om de keuze tussen de één en de ander, mutsquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:36 schreef yats het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen een kut en een bloem kies ik toch echt voor de kut feer. Maar he, ik heb er dan ook geen dus misschien maakt dat het verschil?
Wat je met een lul en een kut kunt doen is dat welquote:
ik gok zomaar dat dat niet voor elke situatie geldt...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:36 schreef yats het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen een kut en een bloem kies ik toch echt voor de kut feer.
Sommige wel. Die hebben echt een perfecte vorm.quote:
Ik moest hardop lachen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik gok zomaar dat dat niet voor elke situatie geldt...
Of zou je een schilderij van n kut boven de bank hangen en je vriendin n bosje kutten geven?
Ik heb ooit eens een kutcake gekregenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of zou je een schilderij van n kut boven de bank hangen en je vriendin n bosje kutten geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Da's wel ergquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jep dat is mooiquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat je met een lul en een kut kunt doen is dat wel.
De Zuras Haringas.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's wel erg
"Wil je even aan m'n bloem ruiken?"
Vooruit. Ik ben gewoon een fan van een kut, sorryquote:
Dat zijn ze ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:38 schreef Samzz het volgende:
Het gaat toch niet om de keuze tussen de één en de ander, muts.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Agreedquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat je met een lul en een kut kunt doen is dat wel.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een kutcake gekregen.
daar kwam ik laatst n foto van tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
quote:
dat doe je alleen als hij bloeitquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's wel erg
"Wil je even aan m'n bloem ruiken?"
Vast net zo erg als die bevallingstaartquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar kwam ik laatst n foto van tegen
Wat is een perfecte vorm danquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige wel. Die hebben echt een perfecte vorm.
Ik gok hard en met twee ballen er onderquote:
Was een lekker cupcake'jequote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar kwam ik laatst n foto van tegen
Ik kreeg daar oprecht kotsneigingen vanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vast net zo erg als die bevallingstaart
Ja, moeilijk uit te leggen. Heeft ook te maken met verhoudingen. Dus dat de eikel bij de schacht past. Soms heb je van die rare knoppen erop zitten.quote:
ik vind alle taarten, snoepjes, cake, weet ik t, in de vorm van geslachtsdelen stomquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vast net zo erg als die bevallingstaart
Ik zou het niet meer willen eten.quote:
Beetje een douchekop idee. Dat is vreemd, inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, moeilijk uit te leggen. Heeft ook te maken met verhoudingen. Dus dat de eikel bij de schacht past. Soms heb je van die rare knoppen erop zitten.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ah, ik heb een goeie knopquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, moeilijk uit te leggen. Heeft ook te maken met verhoudingen. Dus dat de eikel bij de schacht past. Soms heb je van die rare knoppen erop zitten.
Ik hoop dat het hagelslag isquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat hagelslag dat schaamhaar moet voorstellen?
Zo'n 'kaboutergeval' bedoel je?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
ik dacht meer aan n paddenstoel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje een douchekop idee. Dat is vreemd, inderdaad.
Stoppeltjes.. Kijk die anus ookquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hagelslag is_!
Een ontplofte sigaar?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, ik heb een goeie knop![]()
Altijd in bloei
Ik vraag me vooral af wat de klont hagelslag onderin het midden moet voorstellenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat hagelslag dat schaamhaar moet voorstellen?
Ik ben gewoon een blanke manquote:
dat was toch juist níet goed?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, ik heb een goeie knop![]()
Altijd in bloei
Die is voor de American Pie liefhebbersquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat de klont hagelslag onderin het midden moet voorstellen.
Whehehe.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hagelslag is_!
Anushaar.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat de klont hagelslag onderin het midden moet voorstellen.
Paddenstoel, ja, dat kan inderdaad ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik dacht meer aan n paddenstoel.
Is het iemand ooit opgevallen dat kersen n beetje op eikels lijken?
Het ging om het ontploffingsgedeelte. Niet om de kleur.quote:
Maar je lust toch wel waar JB naar refereerde?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paddenstoel, ja, dat kan inderdaad ook.
En ja. Ik lust geen kersen
.
Ow wacht, het kan ook ondersteboven zijn. Dat het gewoon toefje schaamhaar is boven de kut.quote:
Ik heb een zielige katerquote:
Dat moment is maar heel tijdelijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ging om het ontploffingsgedeelte. Niet om de kleur.
o, ik ben niet de enigequote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paddenstoel, ja, dat kan inderdaad ook.
En ja. Ik lust geen kersen
.
Pie Face sittingquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:49 schreef Fera het volgende:
Wel een leuke taart om in iemands gezicht te smijten.
gatverquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:49 schreef Fera het volgende:
Wel een leuke taart om in iemands gezicht te smijten.
Vandaar de uitspraak "De kers op de taart"quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, ik lik 't wel eens. Maar opeten niet, hoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:49 schreef yats het volgende:
[..]
Maar je lust toch wel waar JB naar refereerde?
Wat klinkt dat schattigquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik lik 't wel eens. Maar opeten niet, hoor.
Ik kan nu nooit meer fatsoenlijk een kers eten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kwamen er ook bijen op af?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij moet het ook bij perziken houdenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan nu nooit meer fatsoenlijk een kers eten.
Hmg, goede MIquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
sorryquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Man man man, wat een sexappeal.quote:
"Ik lik er wel eens aan"quote:
Het is niet zo dat ik dat met regelmaat doequote:
Dat valt op te lossenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik dat met regelmaat doe.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik dat met regelmaat doe.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
stukken beter inderdaadquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
New Age tutje?
Noem het dan tenminste bloempje of zo.
Dat is zo'n tien jaar geledenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
New Age tutje?
Noem het dan tenminste bloempje of zo.
quote:
Man, ik ben blij dat het eindelijk droog is buiten.quote:
Wie zegt er dat ik het over regen had?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Man, ik ben blij dat het eindelijk droog is buiten.
Maar vooruit, zonder regen is het toch leuker. Dat geeft meer 'opties'quote:
Maar dan wel in de zomer neem ik aan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:05 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Mwa, ik vind dit ook wel sexy.
Heb je dat ooit meegemaakt?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:10 schreef Samzz het volgende:
Nee. Ik heb echt zo'n romantisch beeld in m'n hoofd van een man die zijn vriendin na lange tijd weer opzoekt en treurig buiten staat in de regen omdat zij niet thuis was. Ondertussen komt zij thuis, ziet hem en loopt naar hem toe, ze zien elkaar vliegen elkaar in de armen en dan, boooh.
In de regen geeft dat, vind ik, toch een extra dimensie.
En dan samen op een tijgervelletje voor de open haard. Ik voel je.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:10 schreef Samzz het volgende:
Nee. Ik heb echt zo'n romantisch beeld in m'n hoofd van een man die zijn vriendin na lange tijd weer opzoekt en treurig buiten staat in de regen omdat zij niet thuis was. Ondertussen komt zij thuis, ziet hem en loopt naar hem toe, ze zien elkaar vliegen elkaar in de armen en dan, boooh.
Neequote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan samen op een tijgervelletje voor de open haard. Ik voel je.
DIE GAAT IN M'N FOBOquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je m'n glitterplaatje mooi vindt.
Wel eens gedaan. Was wel fijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel een neppe, toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een schapenvel werkt ook prima.quote:
Daar kan voor gezorgd worden. *checkt buienradar*quote:
Jaja. Je verpest de romantische sfeer.quote:
En we gaan weer verder.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jaja. Je verpest de romantische sfeer.
Vergeet de zachtjes brandende open haard en kaarsjes nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
En we gaan weer verder.
Wijntje erbij, rustig muziekje.
ze gaat eerst naar binnen, gooit de boodschappen op het aanrecht, gaat lopen zeiken waarom hij altijd zo lang weg moet blijven en dan, binnen, als het droog is, gaan ze een keer zoenenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:10 schreef Samzz het volgende:
Jouw leven is ook niet romantischquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze gaat eerst naar binnen, gooit de boodschappen op het aanrecht, gaat lopen zeiken waarom hij altijd zo lang weg moet blijven en dan, binnen, als het droog is, gaan ze een keer zoenen
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze gaat eerst naar binnen, gooit de boodschappen op het aanrecht, gaat lopen zeiken waarom hij altijd zo lang weg moet blijven en dan, binnen, als het droog is, gaan ze een keer zoenen
Wat een romantisch leven hebben jullie tochquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:56 schreef Adolecens het volgende:
Vallen de boodschappen van het aanrecht omdat ze te labiel was om dat fatsoenlijk neer te zetten. De fles goedkope Aldi wijn spat in duizend stukjes uiteen op de vloer, waarna ze vloekend en scheldend de keuken inbanjert en hij de tv maar aanzet en voetbal gaat kijken.
wij zijn al gesetteld, dat is niet meer nodig, die flauwekul.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:59 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Wat een romantisch leven hebben jullie toch
We hebben wel net geneukt en gezien jouw eerdere posts zou je daar een moord voor doen..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:59 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Whahaha.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:56 schreef Adolecens het volgende:
Vallen de boodschappen van het aanrecht omdat ze te labiel was om dat fatsoenlijk neer te zetten. De fles goedkope Aldi wijn spat in duizend stukjes uiteen op de vloer, waarna ze vloekend en scheldend de keuken inbanjert en hij de tv maar aanzet en voetbal gaat kijken.
Ik vind romantiek geen flauwekul, eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wij zijn al gesetteld, dat is niet meer nodig, die flauwekul.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:59 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Boos worden om een afvalzakjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]stiekem heeft iedereen die momenten toch. Vanochtend was bobbyb nog boos op mij omdat ik geen nieuw zakje in de afvalemmer had gedaan. Ik heb mezelf verdedigd door te zeggen dat hij ook zwakke punten had en toen hij zei ohja wat dan moest ik verdomme nadenken
Alsof dat het einddoel is en je dan niet meer je best hoeft te doen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij werd natuurlijk niet boos boos maar sprak me wel vermanend toe.quote:
Ja, en ik nu ook. Bedankt he?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:05 schreef Samzz het volgende:
Ik ga vanavond tortellinie met spinazie, courgette, blauwe kaas en roomsaus eten. Nu al honger
.
Blauwe kaasquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:05 schreef Samzz het volgende:
Ik ga vanavond tortellinie met spinazie, courgette, blauwe kaas en roomsaus eten. Nu al honger
.
Tietenbots voor je hongerquote:
Lekker, johquote:
Bij mij staat dat los van settelen. Niets mis met wat romantiek op zijn tijd, al is dat voor iemand zonder kinderen zoals ik misschien wat makkelijk om te zeggen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Touche, al sla ik het moorden graag over.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
We hebben wel net geneukt en gezien jouw eerdere posts zou je daar een moord voor doen..
Mwah, het is maar net wat je er zelf van maakt. Ik ben van mening dat zelfs als je settelt er niets mis is met wat romantiek op zijn tijd. En ja, dat paste ik ook daadwerkelijk toe bij mijn laatste ex.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:04 schreef Samzz het volgende:
Als dat trouwens het vooruitzicht is van settelen, dan ben ik blij dat ik single ben.
Is ook zo hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:08 schreef yats het volgende:
[..]
Bij mij staat dat los van settelen. Niets mis met wat romantiek op zijn tijd, al is dat voor iemand zonder kinderen zoals ik misschien wat makkelijk om te zeggen.
[..]
Touche, al sla ik het moorden graag over.
[..]
Mwah, het is maar net wat je er zelf van maakt. Ik ben van mening dat zelfs als je settelt er niets mis is met wat romantiek op zijn tijd. En ja, dat paste ik ook daadwerkelijk toe bij mijn laatste ex.
Lucky Bobbyquote:
Dat is ook zo, natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:08 schreef yats het volgende:
[..]
Bij mij staat dat los van settelen. Niets mis met wat romantiek op zijn tijd, al is dat voor iemand zonder kinderen zoals ik misschien wat makkelijk om te zeggen.
[..]
Touche, al sla ik het moorden graag over.
[..]
Mwah, het is maar net wat je er zelf van maakt. Ik ben van mening dat zelfs als je settelt er niets mis is met wat romantiek op zijn tijd. En ja, dat paste ik ook daadwerkelijk toe bij mijn laatste ex.
Lucky ik denk ik meer, hij brengt altijd leuke dingen mee als ie weg is geweest. En kookt en maakt schoon en onthoud alles. En nouja lucky me.quote:
Dat soort mannen tref ik nooitquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lucky ik denk ik meer, hij brengt altijd leuke dingen mee als ie weg is geweest. En kookt en maakt schoon en onthoud alles. En nouja lucky me.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tietenbots voor je honger.
[..]
Lekker, joh.
Ja ik denk dat ik zelf labiel ben en hij daar stiekem op valtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort mannen tref ik nooit. Enkel de labiele
.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik zelf labiel ben en hij daar stiekem op valt
Dat was je ook, maar nu niemand het met je eens is doe je alsof het een grapje wasquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mensen die denken dat ik serieus was
Oh, ja hoor, hier hebben we weer zo'n arrogante, veeleisende, bazige Nederlandse vrouw die haar vriend als sloofje gebruikt! Allemaal hetzelfde die wijven.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lucky ik denk ik meer, hij brengt altijd leuke dingen mee als ie weg is geweest. En kookt en maakt schoon en onthoud alles. En nouja lucky me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ja hoor, hier hebben we weer zo'n arrogante, veeleisende, bazige Nederlandse vrouw die haar vriend als sloofje gebruikt! Allemaal hetzelfde die wijven.De keuken in met d'r, wat denkt ze wel niet?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Nee hoor, niet echt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was je ook, maar nu niemand het met je eens is doe je alsof het een grapje was.
[..]
Oh, ja hoor, hier hebben we weer zo'n arrogante, veeleisende, bazige Nederlandse vrouw die haar vriend als sloofje gebruikt! Allemaal hetzelfde die wijven.Welk gedeelte wel dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ik haat je.quote:
[..]
Oh, ja hoor, hier hebben we weer zo'n arrogante, veeleisende, bazige Nederlandse vrouw die haar vriend als sloofje gebruikt! Allemaal hetzelfde die wijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan ken jij Bobby niet. Al ben ik wel arrogant ofcc.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Lucky jullie beiden dan. Heerlijk als een relatie zo simpel goed kan werken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het soort vrouwen die zoiets erg op prijs stelt en af en toe het andersom doet zijn anders ook vrij zeldzaam.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort mannen tref ik nooit. Enkel de labiele
.
Ik ben het type dat enkel gekleed in hoge hakken en een dichtgeknoopte trenchcoat als verrassing voor de deur staatquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:21 schreef yats het volgende:
[..]
Lucky jullie beiden dan. Heerlijk als een relatie zo simpel goed kan werken.
[..]
Het soort vrouwen die zoiets erg op prijs stelt en af en toe het andersom doet zijn anders ook vrij zeldzaam.
Daar geloof ik niks van.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:21 schreef yats het volgende:
Het soort vrouwen die zoiets erg op prijs stelt en af en toe het andersom doet zijn anders ook vrij zeldzaam.
Yats zwemt in pussy.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van.
Maar jij hebt natuurlijk wel heel veel ervaring met heel veel verschillende vrouwen?
Kijk, dat is nou het type vrouw waar er dus te weinig van zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben het type dat enkel gekleed in hoge hakken en een dichtgeknoopte trenchcoat als verrassing voor de deur staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Dat is een beetje raar als je samenwoontquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben het type dat enkel gekleed in hoge hakken en een dichtgeknoopte trenchcoat als verrassing voor de deur staat.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:24 schreef yats het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou het type vrouw waar er dus te weinig van zijnIk denk dat het dat laatste isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Het was maar als voorbeeldje, natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is een beetje raar als je samenwoont
Al ben ik een tijd geleden wel een keer hier naakt voor de deur gaan staan. Ik heb alleen geen idee meer waarom eigenlijk
Dat snapte ikquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was maar als voorbeeldje, natuurlijk.
En dat is goed, heel goedquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aan de kettingquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De keuken in met d'r, wat denkt ze wel niet?!
Het is toch ook een serieus onderwerpquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat snapte ik
Nou ga je weer zo serieus op me in
Net lang genoeg om een sandwich en bier te komen brengen, gekleed in lingerie natuurlijk.quote:
Ik krijg een stijfjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In van die uitgewoonde slettenkutjes
Dat ik relatief weinig sekspartners heb betekent niet dat ik geen ervaring heb JB. Ik merk nu ik weer date dat er weinig van dat soort vrouwen zijn (of ik ze niet tref zoals ik ook suggereerde). En ja, ik ben oldscool qua romantiek, daar kan ik ook niets aan doen verder.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van.
Maar jij hebt natuurlijk wel heel veel ervaring met heel veel verschillende vrouwen?
quote:
Ik vrees het ook jaquote:
Eh, het is dat ik weet wie het zegtquote:
Weet je niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:28 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ik relatief weinig sekspartners heb betekent niet dat ik geen ervaring heb JB. Ik merk nu ik weer date dat er weinig van dat soort vrouwen zijn (of ik ze niet tref zoals ik ook suggereerde). En ja, ik ben oldscool qua romantiek, daar kan ik ook niets aan doen verder.
[..]
[..]
Ik vrees het ook ja
[..]
Eh, het is dat ik weet wie het zegt
Nee stuur ze alleen naar mijn vriendin johquote:
Met een stijfje. Dat zou voor het eerst zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet je niet.
Misschien ben ik wel een negerin in een gele jurk.
Ik had het niet over je sekspartners, dat maak jij ervan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:28 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ik relatief weinig sekspartners heb betekent niet dat ik geen ervaring heb JB. Ik merk nu ik weer date dat er weinig van dat soort vrouwen zijn (of ik ze niet tref zoals ik ook suggereerde). En ja, ik ben oldscool qua romantiek, daar kan ik ook niets aan doen verder.
Het staat vast wel op het internet ergensquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:31 schreef yats het volgende:
[..]
Met een stijfje. Dat zou voor het eerst zijn.
Agreed.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het niet over je sekspartners, dat maak jij ervan.
Als ik enkel seks wil met een man en verder niet in hem geïnteresseerd ben, hoeft hij voor mij ook niet romantisch te gaan doen, dan voel ik me daar ongemakkelijk bij.
Als ik het wél waardeer en zelf ook doe, is het in een relatie of als ik verliefd ben.
Ik gok dat ik daar niet alleen in sta en dat je dat dus niet op die manier kan zeggen, dat vrouwen het niet waarderen. Ik doelde dus op ervaring met vrouwen in relaties, die gek op je zijn en wat meer van je willen dan neuken of niets.
Ik ben al die tijd je vriendin geweest.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee stuur ze alleen naar mijn vriendin joh
Eh, je weet dat ik (lange) relaties gehad heb? Waarvan een zelfs gesetteld. Dus ja, ik heb er wel enige ervaring mee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het niet over je sekspartners, dat maak jij ervan.
Als ik enkel seks wil met een man en verder niet in hem geïnteresseerd ben, hoeft hij voor mij ook niet romantisch te gaan doen, dan voel ik me daar ongemakkelijk bij.
Als ik het wél waardeer en zelf ook doe, is het in een relatie.
Ik gok dat ik daar niet alleen in sta en dat je dat dus niet op die manier kan zeggen, dat vrouwen het niet waarderen. Ik doelde dus op ervaring met vrouwen in relaties, die gek op je zijn en wat meer van je willen dan neuken of niets.
Dit is de heiden die Avatar verneukt heeft, bahquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben al die tijd je vriendin geweest.
[ afbeelding ]
Ja, maar dat is maar een heel klein gedeelte van de totale vrouwelijke bevolking hier in Nederland.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:34 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, je weet dat ik (lange) relaties gehad heb? Waarvan een zelfs gesetteld. Dus ja, ik heb er wel enige ervaring mee.
Ja, maar ik vroeg dus niet naar 'enige' ervaring, maar naar veel ervaring.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:34 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, je weet dat ik (lange) relaties gehad heb? Waarvan een zelfs gesetteld. Dus ja, ik heb er wel enige ervaring mee.
Nooit gezien, maar heb de controverse meegekregen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit is de heiden die Avatar verneukt heeft, bah
Ziehier de eeuwige vrijgezelquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:38 schreef S95Sedan het volgende:
Romantiek
Stelletje pussies hier zeg.
Hier zou ze niets te zeggen hebben.
Het was echt heel ergquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit gezien, maar heb de controverse meegekregen.
Altijd jammer als je favoriete franchise zo verkracht wordt.
Dat klopt, maar zoals ik al eerder zei tref ik dat soort vrouwen dus op het moment blijkbaar (helaas) niet en daar baseer ik mijn uitspraak op.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar dat is maar een heel klein gedeelte van de totale vrouwelijke bevolking hier in Nederland.
Dat romantische gaat alleen voor mijn laatste ex op. En dat is nu net ook diegene waar ik de meest serieuze relatie mee gehad heb.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar ik vroeg dus niet naar 'enige' ervaring, maar naar veel ervaring.
Waren de vrouwen in jouw leven in het begin niet ook 'romantisch of waardeerden ze het'? Op het moment dat ze nog gek op je waren?
Of zijn ze dat gewoon helemaal nooit geweest? Want ik denk dat je in dat laatste geval eerder pech had, dan dat je het als regel kan zien.
Ik ken nl geen enkele vrouw die dat niet waardeert en die zelf niet af en toe iets leuks voor hem doet/koopt oid.
Anders laat je dr leeglopen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:38 schreef S95Sedan het volgende:
Romantiek
Wat ik bedoel te zeggen is dus dat ik denk dat je ongelijk hebt en dat de meeste vrouwen, net als de meeste mannen, wel af en toe romantisch zijn als ze echt gek zijn op iemand.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:41 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klopt, maar zoals ik al eerder zei tref ik dat soort vrouwen dus op het moment blijkbaar (helaas) niet en daar baseer ik mijn uitspraak op.
[..]
Dat romantische gaat alleen voor mijn laatste ex op. En dat is nu net ook diegene waar ik de meest serieuze relatie mee gehad heb.
M. Night Shyamalan, hij verneukte de briljante serie Avatar: The Legend of Aang door er een draak van een film van te maken: The Last Airbender.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat was erg, welke controverse, wie is die man?
Allemaal vragen
Ado is heel lief met eten.quote:
Niks mis mee, geen verplichtingen, geen eeuwig gezeik over dingen.quote:
Voor jou maak ik een uitzondering natuurlijkquote:
Niet eens, zonder netjes opvouwen de kast in die sletquote:
Ik durfde niet eens te kijken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
M. Night Shyamalan, hij verneukte de briljante serie Avatar: The Legend of Aang door er een draak van een film van te maken: The Last Airbender.
Die tekenfilmserie was wel leuk jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
M. Night Shyamalan, hij verneukte de briljante serie Avatar: The Legend of Aang door er een draak van een film van te maken: The Last Airbender.
En toch zit je met twi in een relatiequote:
Dat kan wel, want de voorhuid beschermt de eikel niet meer, waardoor hij tegen de binnenkant van je broek aan blijft schuren.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:44 schreef Fascination het volgende:
Oké, even en random vraag: als een man besneden wordt, krijgt 'ie dan zo'n ruwe eikel, want volgens mij zie ik dat weleens. Nee, niet in het echt.
Het zou kunnen. Dan zal mijn uitspraak wel kloppen dat ik de verkeerde vrouwen tref. Ik vind het immers leuk om onverwachts iets romantisch te gaan doen met zijn tweeën.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dus dat ik denk dat je ongelijk hebt en dat de meeste vrouwen, net als de meeste mannen, wel af en toe romantisch zijn als ze echt gek zijn op iemand.
Niet zomaar.
Oh ik mag iets verder dan de keuken??quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks mis mee, geen verplichtingen, geen eeuwig gezeik over dingen.
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering natuurlijk
[..]
Niet eens, zonder netjes opvouwen de kast in die slet
Ja, daar verbaas ik me ook wel eens over.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En toch zit je met twi in een relatie
Zit je weer piemels te kijken, sletje van mequote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:44 schreef Fascination het volgende:
Oké, even een random vraag: als een man besneden is, krijgt 'ie dan zo'n ruwe eikel, want volgens mij zie ik dat weleens. Nee, niet in het echt.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:38 schreef S95Sedan het volgende:
Romantiek
Waarom is dat.... omdat het velletje de eikel niet meer beschermd ofzo?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit je weer piemels te kijken, sletje van me
En het antwoord is: vaak wel.
Absoluut.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:46 schreef Fera het volgende:
Ik raakte per ongeluk een meisje aan en toen glimlachte ze heel lief. Word ik nu gehosseld Fas?
Altijd, he.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit je weer piemels te kijken, sletje van me
En het antwoord is: vaak wel.
Wie wil jou nu niet hosselen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:46 schreef Fera het volgende:
Ik raakte per ongeluk een meisje aan en toen glimlachte ze heel lief. Word ik nu gehosseld Fas?
Geef ik een serieus antwoord, geen reactiequote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Absoluut.Nu is het de vraag met welke zin je het gesprek gaat openen.
[..]
Altijd, he.
Zoals dit:
http://forum.fok.nl/topic/2084477/7/25#141269977
Ligt eraan, met of zonder riem?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik mag iets verder dan de keuken??![]()
Nee, gewoon neequote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Niks mis met wat romantiek op zijn tijd
Ik zei: "Sorry" en dook weg achter mijn telefoon.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Altijd, he.
Zoals dit:
Genoeg mensen hoor. Smaken verschillen.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zei: "Sorry" en dook weg achter mijn telefoon.
Klopt. De eikel staat gewoon aan meer bloot en open aan stof en buitenwereld.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom is dat.... omdat het velletje de eikel niet meer beschermd ofzo?
Ah, inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Altijd, he.
Zoals dit:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar heb jij eigenlijk nog wat met Gitaarquote:
Ik niet.quote:
Dank je meester Kaneel. Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. De eikel staat gewoon aan meer bloot en open aan stof en buitenwereld.
En bijvoorbeeld smegma wordt geproduceerd om de huid daar soepel te houden. Zonder voorhuid is dat allemaal wat lastiger om soepel te houden.
Alleen makkelijker om schoon te houden en in sommige gevallen om seks minder pijnlijk te maken.
[..]
Ah, inderdaad.
Die ziet er inderdaad wat uitgedroogd uit.
Nee. Al maanden niet meer.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar heb jij eigenlijk nog wat met Gitaar?
Gelukkig welquote:
Ik gelukkig nietquote:
Ohquote:
Non.quote:
Gelukkig maarquote:
Je mag dat gerust vragen hoor, ik vind dat niet lomp. Ik heb er geen verdriet of kwade gevoelens bij.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Sorry, ik wilde niet lomp zijn of zo. Alleen toen ik 'wegging' waren jullie nog samen, vandaar beetje nieuwsgierig.
Gelukkig, zo'n besneden kut ziet er niet uit.quote:
Deze maneater.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Je mag dat gerust vragen hoor, ik vind dat niet lomp. Ik heb er geen verdriet of kwade gevoelens bij.
Voor mij wel, jaquote:
Oh, gelukkigquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Je mag dat gerust vragen hoor, ik vind dat niet lomp. Ik heb er geen verdriet of kwade gevoelens bij.
Geen idee hoe het eruit ziet, eigenlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:58 schreef yats het volgende:
[..]
Gelukkig, zo'n besneden kut ziet er niet uit.
Ik kreeg ooit plaatjes te zien uit een medisch handboek. Geen fraai gezicht.quote:
Nou als ik wil douchen of moet plassenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat heb je daarbuiten te zoeken dan?
Met riem wellicht, zonder
[..]
Vanwaar die vraag?
Oei, dat doet mij denken aan die keer dat ik in de praktijk zat bij de dokter en hij even weg moest en ik besloot dat ik een medisch handboek geslachtsziekten en aandoeningen wel kon bekijkenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit plaatjes te zien uit een medisch handboek. Geen fraai gezicht.
Ligt dat niet gewoon aan welke slager dat uitvoert?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit plaatjes te zien uit een medisch handboek. Geen fraai gezicht.
Oh, ja dat mag wel. Anders wordt het zo'n bende.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou als ik wil douchen of moet plassen![]()
Nieuwsgierig
dikke traumaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oei, dat doet mij denken aan die keer dat ik in de praktijk zat bij de dokter en hij even weg moest en ik besloot dat ik een medisch handboek geslachtsziekten en aandoeningen wel kon bekijken.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oei, dat doet mij denken aan die keer dat ik in de praktijk zat bij de dokter en hij even weg moest en ik besloot dat ik een medisch handboek geslachtsziekten en aandoeningen wel kon bekijken.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:02 schreef Adolecens het volgende:
Nieuwe handdoekhangers gekocht
[ afbeelding ]
Ah fijnquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt dat niet gewoon aan welke slager dat uitvoert?
[..]
Oh, ja dat mag wel. Anders wordt het zo'n bende.
Maar een manier om dat uit te vinden
Omdat ik echt een morbide fascinatie heb voor alles dat vies, ranzig en smerig isquote:
Deden ze bij jullie ook poezen sterriliseren voordat iemand ze meekreeg?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik echt een morbide fascinatie heb voor alles dat vies, ranzig en smerig is.
Ja. Bij ons verlaat geen enkel dier het asiel voor het gecastreerd is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Deden ze bij jullie ook poezen sterriliseren voordat iemand ze meekreeg?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik echt een morbide fascinatie heb voor alles dat vies, ranzig en smerig is.
Dat hangt er maar net vanaf wie die keuring doet en wat er precies gekeurd word.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:16 schreef Samzz het volgende:
Amai, ik heb eind van de maand een verplichte preventieve medische keuring! Moet ik nu bang zijn
?
Dat staat er niet bijquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:18 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Dat hangt er maar net vanaf wie die keuring doet en wat er precies gekeurd word.
Redelijk standaard dus...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Bij ons verlaat geen enkel dier het asiel voor het gecastreerd is.
Leef je zo ongezond dat ze dat willen checken?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat staat er niet bij. Het is een gezondheidsbeoordeling.
Gelukkig is het standaard, ja. Overigens ook terecht, katten neuken als konijnen. Daarnaast is gaat de dekking van een poes niet zachtzinnig, dus win-win bij castratiequote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Redelijk standaard dus...
Meh, kan ze zaterdag daarom niet ophalen, maar volgende week kan ik niet dus moet het doordeweeks... en tja dan moet ik wel gewoon werken nog enzo...
Weet niet of het zo verstandig is om katten alleen te laten voor een dag als ze net nieuw zijn in een huis....
Nouja wellicht kan een tante van me even oppassen, en misschien kan ik wel wat uurtjes vrij krijgen...
Nee, is wettelijk verplicht onder het besluit *kijkt op brief* 'Gezondheidstoezicht op werknemers'.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:20 schreef yats het volgende:
[..]
Leef je zo ongezond dat ze dat willen checken?
Whehe geen katjes om zonder handschoenen aan te pakkenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig is het standaard, ja. Overigens ook terecht, katten neuken als konijnen. Daarnaast is gaat de dekking van een poes niet zachtzinnig, dus win-win bij castratie.
Gewoon ziek meldenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, is wettelijk verplicht onder het besluit *kijkt op brief* 'Gezondheidstoezicht op werknemers'.
Het gaat echt heel bruut, als katten mensen zouden zijn zou het verkrachting zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whehe geen katjes om zonder handschoenen aan te pakken![]()
Maarja dan nog maar even wachten
Zodat ik moet zodra ik beter benquote:
Dat gejank is echt fijn om te horen nee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig is het standaard, ja. Overigens ook terecht, katten neuken als konijnen. Daarnaast is gaat de dekking van een poes niet zachtzinnig, dus win-win bij castratie.
En ik maar denken dat we in Nederland veel regels hebben. De enige keuring die ik ooit van mijn baas gehad heb was wel een ander soort keuring dan die van jou denk ik.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, is wettelijk verplicht onder het besluit *kijkt op brief* 'Gezondheidstoezicht op werknemers'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Die poezen zitten er anders zelf ontzettend om te vragenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat echt heel bruut, als katten mensen zouden zijn zou het verkrachting zijn.
Het was maar een grapjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat echt heel bruut, als katten mensen zouden zijn zou het verkrachting zijn.
[..]
Zodat ik moet zodra ik beter ben?
Ja, dat wel. Vieze slettebakken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die poezen zitten er anders zelf ontzettend om te vragen
Niets mis met een slettebak toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |