quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oei, dat doet mij denken aan die keer dat ik in de praktijk zat bij de dokter en hij even weg moest en ik besloot dat ik een medisch handboek geslachtsziekten en aandoeningen wel kon bekijken.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:02 schreef Adolecens het volgende:
Nieuwe handdoekhangers gekocht
[ afbeelding ]
Ah fijnquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt dat niet gewoon aan welke slager dat uitvoert?
[..]
Oh, ja dat mag wel. Anders wordt het zo'n bende.
Maar een manier om dat uit te vinden
Omdat ik echt een morbide fascinatie heb voor alles dat vies, ranzig en smerig isquote:
Deden ze bij jullie ook poezen sterriliseren voordat iemand ze meekreeg?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik echt een morbide fascinatie heb voor alles dat vies, ranzig en smerig is.
Ja. Bij ons verlaat geen enkel dier het asiel voor het gecastreerd is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Deden ze bij jullie ook poezen sterriliseren voordat iemand ze meekreeg?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik echt een morbide fascinatie heb voor alles dat vies, ranzig en smerig is.
Dat hangt er maar net vanaf wie die keuring doet en wat er precies gekeurd word.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:16 schreef Samzz het volgende:
Amai, ik heb eind van de maand een verplichte preventieve medische keuring! Moet ik nu bang zijn
?
Dat staat er niet bijquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:18 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Dat hangt er maar net vanaf wie die keuring doet en wat er precies gekeurd word.
Redelijk standaard dus...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Bij ons verlaat geen enkel dier het asiel voor het gecastreerd is.
Leef je zo ongezond dat ze dat willen checken?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat staat er niet bij. Het is een gezondheidsbeoordeling.
Gelukkig is het standaard, ja. Overigens ook terecht, katten neuken als konijnen. Daarnaast is gaat de dekking van een poes niet zachtzinnig, dus win-win bij castratiequote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Redelijk standaard dus...
Meh, kan ze zaterdag daarom niet ophalen, maar volgende week kan ik niet dus moet het doordeweeks... en tja dan moet ik wel gewoon werken nog enzo...
Weet niet of het zo verstandig is om katten alleen te laten voor een dag als ze net nieuw zijn in een huis....
Nouja wellicht kan een tante van me even oppassen, en misschien kan ik wel wat uurtjes vrij krijgen...
Nee, is wettelijk verplicht onder het besluit *kijkt op brief* 'Gezondheidstoezicht op werknemers'.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:20 schreef yats het volgende:
[..]
Leef je zo ongezond dat ze dat willen checken?
Whehe geen katjes om zonder handschoenen aan te pakkenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig is het standaard, ja. Overigens ook terecht, katten neuken als konijnen. Daarnaast is gaat de dekking van een poes niet zachtzinnig, dus win-win bij castratie.
Gewoon ziek meldenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, is wettelijk verplicht onder het besluit *kijkt op brief* 'Gezondheidstoezicht op werknemers'.
Het gaat echt heel bruut, als katten mensen zouden zijn zou het verkrachting zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whehe geen katjes om zonder handschoenen aan te pakken![]()
Maarja dan nog maar even wachten
Zodat ik moet zodra ik beter benquote:
Dat gejank is echt fijn om te horen nee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig is het standaard, ja. Overigens ook terecht, katten neuken als konijnen. Daarnaast is gaat de dekking van een poes niet zachtzinnig, dus win-win bij castratie.
En ik maar denken dat we in Nederland veel regels hebben. De enige keuring die ik ooit van mijn baas gehad heb was wel een ander soort keuring dan die van jou denk ik.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, is wettelijk verplicht onder het besluit *kijkt op brief* 'Gezondheidstoezicht op werknemers'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Die poezen zitten er anders zelf ontzettend om te vragenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat echt heel bruut, als katten mensen zouden zijn zou het verkrachting zijn.
Het was maar een grapjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat echt heel bruut, als katten mensen zouden zijn zou het verkrachting zijn.
[..]
Zodat ik moet zodra ik beter ben?
Ja, dat wel. Vieze slettebakken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die poezen zitten er anders zelf ontzettend om te vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |