Wat ik bedoel te zeggen is dus dat ik denk dat je ongelijk hebt en dat de meeste vrouwen, net als de meeste mannen, wel af en toe romantisch zijn als ze echt gek zijn op iemand.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:41 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klopt, maar zoals ik al eerder zei tref ik dat soort vrouwen dus op het moment blijkbaar (helaas) niet en daar baseer ik mijn uitspraak op.
[..]
Dat romantische gaat alleen voor mijn laatste ex op. En dat is nu net ook diegene waar ik de meest serieuze relatie mee gehad heb.
M. Night Shyamalan, hij verneukte de briljante serie Avatar: The Legend of Aang door er een draak van een film van te maken: The Last Airbender.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat was erg, welke controverse, wie is die man?
Allemaal vragen
Ado is heel lief met eten.quote:
Niks mis mee, geen verplichtingen, geen eeuwig gezeik over dingen.quote:
Voor jou maak ik een uitzondering natuurlijkquote:
Niet eens, zonder netjes opvouwen de kast in die sletquote:
Ik durfde niet eens te kijken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
M. Night Shyamalan, hij verneukte de briljante serie Avatar: The Legend of Aang door er een draak van een film van te maken: The Last Airbender.
Die tekenfilmserie was wel leuk jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
M. Night Shyamalan, hij verneukte de briljante serie Avatar: The Legend of Aang door er een draak van een film van te maken: The Last Airbender.
En toch zit je met twi in een relatiequote:
Dat kan wel, want de voorhuid beschermt de eikel niet meer, waardoor hij tegen de binnenkant van je broek aan blijft schuren.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:44 schreef Fascination het volgende:
Oké, even en random vraag: als een man besneden wordt, krijgt 'ie dan zo'n ruwe eikel, want volgens mij zie ik dat weleens. Nee, niet in het echt.
Het zou kunnen. Dan zal mijn uitspraak wel kloppen dat ik de verkeerde vrouwen tref. Ik vind het immers leuk om onverwachts iets romantisch te gaan doen met zijn tweeën.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dus dat ik denk dat je ongelijk hebt en dat de meeste vrouwen, net als de meeste mannen, wel af en toe romantisch zijn als ze echt gek zijn op iemand.
Niet zomaar.
Oh ik mag iets verder dan de keuken??quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks mis mee, geen verplichtingen, geen eeuwig gezeik over dingen.
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering natuurlijk
[..]
Niet eens, zonder netjes opvouwen de kast in die slet
Ja, daar verbaas ik me ook wel eens over.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En toch zit je met twi in een relatie
Zit je weer piemels te kijken, sletje van mequote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:44 schreef Fascination het volgende:
Oké, even een random vraag: als een man besneden is, krijgt 'ie dan zo'n ruwe eikel, want volgens mij zie ik dat weleens. Nee, niet in het echt.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:38 schreef S95Sedan het volgende:
Romantiek
Stelletje pussies hier zeg.
Hier zou ze niets te zeggen hebben.
Waarom is dat.... omdat het velletje de eikel niet meer beschermd ofzo?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit je weer piemels te kijken, sletje van me
En het antwoord is: vaak wel.
Absoluut.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:46 schreef Fera het volgende:
Ik raakte per ongeluk een meisje aan en toen glimlachte ze heel lief. Word ik nu gehosseld Fas?
Altijd, he.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit je weer piemels te kijken, sletje van me
En het antwoord is: vaak wel.
Wie wil jou nu niet hosselen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:46 schreef Fera het volgende:
Ik raakte per ongeluk een meisje aan en toen glimlachte ze heel lief. Word ik nu gehosseld Fas?
Geef ik een serieus antwoord, geen reactiequote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Absoluut.Nu is het de vraag met welke zin je het gesprek gaat openen.
[..]
Altijd, he.
Zoals dit:
http://forum.fok.nl/topic/2084477/7/25#141269977
Ligt eraan, met of zonder riem?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik mag iets verder dan de keuken??![]()
Nee, gewoon neequote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Niks mis met wat romantiek op zijn tijd
Ik zei: "Sorry" en dook weg achter mijn telefoon.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Absoluut.Nu is het de vraag met welke zin je het gesprek gaat openen.
[..]
Altijd, he.
Zoals dit:
http://forum.fok.nl/topic/2084477/7/25#141269977
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |