Jep dat is mooiquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat je met een lul en een kut kunt doen is dat wel.
De Zuras Haringas.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's wel erg
"Wil je even aan m'n bloem ruiken?"
Vooruit. Ik ben gewoon een fan van een kut, sorryquote:
Dat zijn ze ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:38 schreef Samzz het volgende:
Het gaat toch niet om de keuze tussen de één en de ander, muts.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik gok zomaar dat dat niet voor elke situatie geldt...
Of zou je een schilderij van n kut boven de bank hangen en je vriendin n bosje kutten geven?
Agreedquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat je met een lul en een kut kunt doen is dat wel.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een kutcake gekregen.
daar kwam ik laatst n foto van tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
quote:
dat doe je alleen als hij bloeitquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's wel erg
"Wil je even aan m'n bloem ruiken?"
Vast net zo erg als die bevallingstaartquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar kwam ik laatst n foto van tegen
Wat is een perfecte vorm danquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige wel. Die hebben echt een perfecte vorm.
Ik gok hard en met twee ballen er onderquote:
Was een lekker cupcake'jequote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar kwam ik laatst n foto van tegen
Ik kreeg daar oprecht kotsneigingen vanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vast net zo erg als die bevallingstaart
Ja, moeilijk uit te leggen. Heeft ook te maken met verhoudingen. Dus dat de eikel bij de schacht past. Soms heb je van die rare knoppen erop zitten.quote:
ik vind alle taarten, snoepjes, cake, weet ik t, in de vorm van geslachtsdelen stomquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vast net zo erg als die bevallingstaart
Ik zou het niet meer willen eten.quote:
Beetje een douchekop idee. Dat is vreemd, inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, moeilijk uit te leggen. Heeft ook te maken met verhoudingen. Dus dat de eikel bij de schacht past. Soms heb je van die rare knoppen erop zitten.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik gok zomaar dat dat niet voor elke situatie geldt...
Of zou je een schilderij van n kut boven de bank hangen en je vriendin n bosje kutten geven?
Ah, ik heb een goeie knopquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, moeilijk uit te leggen. Heeft ook te maken met verhoudingen. Dus dat de eikel bij de schacht past. Soms heb je van die rare knoppen erop zitten.
Ik hoop dat het hagelslag isquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat hagelslag dat schaamhaar moet voorstellen?
Zo'n 'kaboutergeval' bedoel je?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
ik dacht meer aan n paddenstoel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje een douchekop idee. Dat is vreemd, inderdaad.
Stoppeltjes.. Kijk die anus ookquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hagelslag is_!
Een ontplofte sigaar?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, ik heb een goeie knop![]()
Altijd in bloei
Ik vraag me vooral af wat de klont hagelslag onderin het midden moet voorstellenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat hagelslag dat schaamhaar moet voorstellen?
Ik ben gewoon een blanke manquote:
dat was toch juist níet goed?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, ik heb een goeie knop![]()
Altijd in bloei
Die is voor de American Pie liefhebbersquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat de klont hagelslag onderin het midden moet voorstellen.
Whehehe.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hagelslag is_!
Anushaar.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat de klont hagelslag onderin het midden moet voorstellen.
Paddenstoel, ja, dat kan inderdaad ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik dacht meer aan n paddenstoel.
Is het iemand ooit opgevallen dat kersen n beetje op eikels lijken?
Het ging om het ontploffingsgedeelte. Niet om de kleur.quote:
Maar je lust toch wel waar JB naar refereerde?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paddenstoel, ja, dat kan inderdaad ook.
En ja. Ik lust geen kersen
.
Ow wacht, het kan ook ondersteboven zijn. Dat het gewoon toefje schaamhaar is boven de kut.quote:
Ik heb een zielige katerquote:
Dat moment is maar heel tijdelijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ging om het ontploffingsgedeelte. Niet om de kleur.
o, ik ben niet de enigequote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paddenstoel, ja, dat kan inderdaad ook.
En ja. Ik lust geen kersen
.
Pie Face sittingquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:49 schreef Fera het volgende:
Wel een leuke taart om in iemands gezicht te smijten.
gatverquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:49 schreef Fera het volgende:
Wel een leuke taart om in iemands gezicht te smijten.
Vandaar de uitspraak "De kers op de taart"quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, ik lik 't wel eens. Maar opeten niet, hoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:49 schreef yats het volgende:
[..]
Maar je lust toch wel waar JB naar refereerde?
Wat klinkt dat schattigquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik lik 't wel eens. Maar opeten niet, hoor.
Ik kan nu nooit meer fatsoenlijk een kers eten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kwamen er ook bijen op af?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken de een meisje die noemde haar kut altijd 'bloem'. En als ze ongesteld was, stond ze in bloei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |