Awh, dat is sneu. Zeker als ze zo jong zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is al een beste leeftijd maar inderdaad je zou moeten zeggen die gaat nog wel even mee....
Mijn rooiers zijn niet ouder geworden dan 3de 1 kreeg een hartaanval en de ander een (naar vermoedelijk een herseninfarct)
Mwah die 5 euro vind ik wel meevallen voor Caramel Macchiato, tenzij dagelijks.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens vind ik starbucks als je geen gewone koffie wil nogal gauw te duur.
Mehquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die van ons is in haar slaap dood gegaan, lag ook echt helemaal opgekruld in slaaphouding nog.
Mja niks aan te doen helaas ....quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:19 schreef yats het volgende:
[..]
Awh, dat is sneu. Zeker als ze zo jong zijn.
Frozen frappuccinoquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mwah die 5 euro vind ik wel meevallen voor Caramel Macchiato, tenzij dagelijks.
ik vind dat dus veel voor n kop koffiequote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mwah die 5 euro vind ik wel meevallen voor Caramel Macchiato, tenzij dagelijks.
Kennelijk is koffie van Starbucks alsof er een engeltje op je tong pist.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind dat dus veel voor n kop koffie
voor haar was t wel n prettuge manier om dood te gaan ws, maar wel schrikken als je dr zo op t bed vindtquote:
Als het je tijd is, is het je tijd. Maar ik wil er wel alles aan doen om dat bij die lieve rooie zo lang mogelijk uit te stellen.quote:
en spleetjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:22 schreef Adolecens het volgende:
Ik vind poesje ook een kutwoord..
Net als vagijn, flamoes, vagina, neukgleuf en geboortefabriek
Ja precies, alsof er niets aan de hand is... lijkt me echt bizar...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor haar was t wel n prettuge manier om dood te gaan ws, maar wel schrikken als je dr zo op t bed vindt
Ik ken de een meisje die noemde haar kut altijd 'bloem'quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:22 schreef Adolecens het volgende:
Ik vind poesje ook een kutwoord..
Net als vagijn, flamoes, vagina, neukgleuf en geboortefabriek
Absoluutquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:23 schreef yats het volgende:
[..]
Als het je tijd is, is het je tijd. Maar ik wil er wel alles aan doen om dat bij die lieve rooie zo lang mogelijk uit te stellen.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken de een meisje die noemde haar kut altijd 'bloem'. En als ze ongesteld was, stond ze in bloei.
Ik heb het met mijn dochtertje van 3 wel over haar bloemetje. Maar als ze ouder is ga ik het echt niet meer zo noemen hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken de een meisje die noemde haar kut altijd 'bloem'. En als ze ongesteld was, stond ze in bloei.
quote:
Het meisje was 17quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb het met mijn dochtertje van 3 wel over haar bloemetje. Maar als ze ouder is ga ik het echt niet meer zo noemen hoor
Oeh rawrrrrquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die kan jij krijgen in je vagijn
Hoe moet ik dat voor me zien? Ze zei stamp m'n kut vol of zoquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]_!
Echt ik heb wel eens iemand gehad die dat gebruikte als ze zin had enzo en hop weg was mijn mood, over en uit
*proest*quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als in: oehhh heb zin in je, wil dat je me hard in mijn kut paktquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor me zien? Ze zei stamp m'n kut vol of zo?
Wil je me kutje pompen...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor me zien? Ze zei stamp m'n kut vol of zo?
Oh, nee, dat zou voor mij ook echt een instant moodkill zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als in: oehhh heb zin in je, wil dat je me hard in mijn kut pakt_! oehhh ja neuk me harder in mijn kut
![]()
![]()
![]()
Zelfs appjes als in: speel nu met mijn kutje, kom je naar me toe om te spelenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee, dat zou voor mij ook echt een instant moodkill zijn.
Ligt niet aan het woord kut hoor. Bij zulke verhalen droog ik al spontaan opquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als in: oehhh heb zin in je, wil dat je me hard in mijn kut pakt_! oehhh ja neuk me harder in mijn kut
![]()
![]()
![]()
Teringquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zelfs appjes als in: speel nu met mijn kutje, kom je naar me toe om te spelen_! heb zo'n afkeer daar tegen gekregen
Eh ok, dat gaat me iets te ver.quote:
Als er flamoes had gestaan in plaats van kut dan was dat inderdaad ook gebeurd, jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ligt niet aan het woord kut hoor. Bij zulke verhalen droog ik al spontaan op
Dat gaat voor iedereen die ongesteld kan worden te verquote:
Kun je nagaan, ook voor iemand die dat niet kan worden gaat het te ver.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat voor iedereen die ongesteld kan worden te ver.
Ik wil het wel komen testenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tering. Stuur dan een foto en vraag kom je langs?.
Ik gebruik kut eigenlijk vooral als krachtterm... Ik weet niet wat voor woord ik gebruik tijdens de seks... Volgens mij niks specifiek, ik zeg gewoon neuk me.
Sommige kutten ookquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:35 schreef Fera het volgende:
Ik kan een kut echt niet met een bloem vergelijken. Bloemen zijn mooi, for fucks sake.
Als ik moet kiezen tussen een kut en een bloem kies ik toch echt voor de kut feer. Maar he, ik heb er dan ook geen dus misschien maakt dat het verschil?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:35 schreef Fera het volgende:
Ik kan een kut echt niet met een bloem vergelijken. Bloemen zijn mooi, for fucks sake.
Mwah, ik vind ze niet mooi.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sommige kutten ook
maar een bloem?
komop zeg
Dat is toch helemaal niet mijn punt?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:36 schreef yats het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen een kut en een bloem kies ik toch echt voor de kut feer. Maar he, ik heb er dan ook geen dus misschien maakt dat het verschil?
Lullen vind ik ook niet mooiquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, ik vind ze niet mooi.Zeker niet vergeleken met bloemen.
Ja, dit dus vooral.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:35 schreef Fera het volgende:
Het gaat toch niet om de keuze tussen de één en de ander, mutsquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:36 schreef yats het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen een kut en een bloem kies ik toch echt voor de kut feer. Maar he, ik heb er dan ook geen dus misschien maakt dat het verschil?
Wat je met een lul en een kut kunt doen is dat welquote:
ik gok zomaar dat dat niet voor elke situatie geldt...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:36 schreef yats het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen een kut en een bloem kies ik toch echt voor de kut feer.
Sommige wel. Die hebben echt een perfecte vorm.quote:
Ik moest hardop lachen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik gok zomaar dat dat niet voor elke situatie geldt...
Of zou je een schilderij van n kut boven de bank hangen en je vriendin n bosje kutten geven?
Ik heb ooit eens een kutcake gekregenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of zou je een schilderij van n kut boven de bank hangen en je vriendin n bosje kutten geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Da's wel ergquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jep dat is mooiquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat je met een lul en een kut kunt doen is dat wel.
De Zuras Haringas.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's wel erg
"Wil je even aan m'n bloem ruiken?"
Vooruit. Ik ben gewoon een fan van een kut, sorryquote:
Dat zijn ze ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:38 schreef Samzz het volgende:
Het gaat toch niet om de keuze tussen de één en de ander, muts.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Agreedquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat je met een lul en een kut kunt doen is dat wel.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een kutcake gekregen.
daar kwam ik laatst n foto van tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
quote:
dat doe je alleen als hij bloeitquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's wel erg
"Wil je even aan m'n bloem ruiken?"
Vast net zo erg als die bevallingstaartquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar kwam ik laatst n foto van tegen
Wat is een perfecte vorm danquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige wel. Die hebben echt een perfecte vorm.
Ik gok hard en met twee ballen er onderquote:
Was een lekker cupcake'jequote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar kwam ik laatst n foto van tegen
Ik kreeg daar oprecht kotsneigingen vanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vast net zo erg als die bevallingstaart
Ja, moeilijk uit te leggen. Heeft ook te maken met verhoudingen. Dus dat de eikel bij de schacht past. Soms heb je van die rare knoppen erop zitten.quote:
ik vind alle taarten, snoepjes, cake, weet ik t, in de vorm van geslachtsdelen stomquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vast net zo erg als die bevallingstaart
Ik zou het niet meer willen eten.quote:
Beetje een douchekop idee. Dat is vreemd, inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, moeilijk uit te leggen. Heeft ook te maken met verhoudingen. Dus dat de eikel bij de schacht past. Soms heb je van die rare knoppen erop zitten.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ah, ik heb een goeie knopquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, moeilijk uit te leggen. Heeft ook te maken met verhoudingen. Dus dat de eikel bij de schacht past. Soms heb je van die rare knoppen erop zitten.
Ik hoop dat het hagelslag isquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat hagelslag dat schaamhaar moet voorstellen?
Zo'n 'kaboutergeval' bedoel je?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
ik dacht meer aan n paddenstoel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje een douchekop idee. Dat is vreemd, inderdaad.
Stoppeltjes.. Kijk die anus ookquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hagelslag is_!
Een ontplofte sigaar?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, ik heb een goeie knop![]()
Altijd in bloei
Ik vraag me vooral af wat de klont hagelslag onderin het midden moet voorstellenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat hagelslag dat schaamhaar moet voorstellen?
Ik ben gewoon een blanke manquote:
dat was toch juist níet goed?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, ik heb een goeie knop![]()
Altijd in bloei
Die is voor de American Pie liefhebbersquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat de klont hagelslag onderin het midden moet voorstellen.
Whehehe.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hagelslag is_!
Anushaar.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat de klont hagelslag onderin het midden moet voorstellen.
Paddenstoel, ja, dat kan inderdaad ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik dacht meer aan n paddenstoel.
Is het iemand ooit opgevallen dat kersen n beetje op eikels lijken?
Het ging om het ontploffingsgedeelte. Niet om de kleur.quote:
Maar je lust toch wel waar JB naar refereerde?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paddenstoel, ja, dat kan inderdaad ook.
En ja. Ik lust geen kersen
.
Ow wacht, het kan ook ondersteboven zijn. Dat het gewoon toefje schaamhaar is boven de kut.quote:
Ik heb een zielige katerquote:
Dat moment is maar heel tijdelijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ging om het ontploffingsgedeelte. Niet om de kleur.
o, ik ben niet de enigequote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paddenstoel, ja, dat kan inderdaad ook.
En ja. Ik lust geen kersen
.
Pie Face sittingquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:49 schreef Fera het volgende:
Wel een leuke taart om in iemands gezicht te smijten.
gatverquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:49 schreef Fera het volgende:
Wel een leuke taart om in iemands gezicht te smijten.
Vandaar de uitspraak "De kers op de taart"quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, ik lik 't wel eens. Maar opeten niet, hoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:49 schreef yats het volgende:
[..]
Maar je lust toch wel waar JB naar refereerde?
Wat klinkt dat schattigquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik lik 't wel eens. Maar opeten niet, hoor.
Ik kan nu nooit meer fatsoenlijk een kers eten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kwamen er ook bijen op af?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |