leuk dat je haar extensions zo duidelijk zietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:54 schreef alors het volgende:
Selfie voor de haters
[ afbeelding ]
En ze is nu 5 jaar kankervrij
Haha wat treurigquote:Op zondag 13 juli 2014 11:48 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.bild.de/unterh(...)x-36793214.bild.html
Dat idee heb ik wel wat vaker bij zequote:Op zondag 13 juli 2014 12:02 schreef alors het volgende:
[..]
Haha wat treurigAlsof ze het erom doen.
Dat soort vlechtjes kun je toch ook hebben zonder extensions of bedoel je wat anders?quote:Op zondag 13 juli 2014 11:58 schreef Ole het volgende:
[..]
leuk dat je haar extensions zo duidelijk ziet
ja kan idd. Maar geen rimpel te bekennenquote:Op zondag 13 juli 2014 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat soort vlechtjes kun je toch ook hebben zonder extensions of bedoel je wat anders?
Die drilpuddingbillen zijn overigens wel flatteusquote:Op zondag 13 juli 2014 11:48 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Je had hem eerder dan De Telegraafquote:Op zondag 13 juli 2014 11:48 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:zo 13 jul 2014, 12:10
Rafael van der Vaart kopieert romantisch moment
van onze redactie
FOTO'S - Rafael van der Vaart werd in juni 2012 met Sylvie op een steiger in de Franse badplaats Saint-Tropez gespot. Nu herleeft hij dat romantische moment, maar dan samen met Sabia!
Foto: BrunoPress
Het verliefde stel zit op dezelfde steiger, schrijft Bild. 'Sabia is niet de eerste vrouw die Rafael meeneemt naar zijn lievelingsplek daar', aldus de krant.
Opmerkelijk is dat de voetballer precies op dezelfde wijze op de steiger zit als twee jaar geleden. Ook Sabia zit op nagenoeg dezelfde wijze als haar voormalig beste vriendin Sylvie. Bekijk hier de foto's.
Sylvie Meis en Rafael van der Vaart trouwden in 2005. Het sprookje eindigde begin 2013. Al snel daarna kreeg de HSV-speler iets met Sabia.
22 minuten is toch wel genoeg om zo'n stukje te schrijven toch?quote:
Ik bedoelde die exact dezelfde pose en dat er ook fotografen warenquote:Op zondag 13 juli 2014 15:33 schreef Ole het volgende:
[..]
22 minuten is toch wel genoeg om zo'n stukje te schrijven toch?
Ohw ja, dat is ook nog zo. Maar wie weet hoeveel foto's ze hebben genomen.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde die exact dezelfde pose en dat er ook fotografen waren![]()
Dat dat wel héél toevallig is.
Wat is het probleem daarmee? Mijn sporthorloge van nog geen 100 euro is al tot 20 meter waterdichtquote:
Boulahrouz: "Beetje droom die uitkomt"quote:Boulahrouz: "Beetje droom die uitkomt"
Voetbal • 14-07-2014 @ 16:36 • Redactie
Khalid Boulahrouz heeft maandag zijn overgang naar Feyenoord afgerond. De ervaren verdediger is trots op zijn transfer en wil zijn ervaring delen met de jongelingen.
Boulahrouz (32) komt transfervrij over van Brøndby IF. De 35-voudig international keert na tien jaar terug in de Eredivisie. "Ik ben heel trots dat ik dit shirt elke week mag gaan dragen. Dit voelt als thuiskomen, al is het nog even wennen om terug te zijn", zei Boulahrouz op de clubsite van Feyenoord.
"Ik vond dat het tijd was om terug te keren naar Nederland, dat gevoel werd de afgelopen tijd steeds sterker. Ik ben geboren in Maassluis en heb daar nog steeds familie wonen, terwijl ik ook vrienden heb in Rotterdam. Op het moment dat Feyenoord mij benaderde, hoefde ik geen seconde na te denken. Het is vervolgens snel rond gekomen."
"Feyenoord is een fantastische club", aldus De Kannibaal. "Ik ben hier regelmatig geweest met het Nederlands elftal, het is puur genieten om in dit stadion te spelen. Bovendien zal het hier elke twee weken vol zitten met fanatieke supporters. Dat ik hier elke twee weken in Feyenoord-shirt mag gaan spelen, voelt een beetje als een droom die uitkomt."
"De club heeft de afgelopen seizoenen de weg naar boven ingezet. Het viel me op dat de WK-selectie van het Nederlands elftal bestond uit veel spelers van Feyenoord, iets wat in voorgaande jaren anders was. Dat zegt iets over de ontwikkeling die hier is ingezet", aldus de oud-speler van RKC Waalwijk, Hamburger SV, Chelsea, Sevilla en VfB Stuttgart.
Boulahrouz wil met Feyenoord naar het hoofdtoernooi van de Champions League. Eerst staan de voorrondes voor de deur. "Ik hoef niet uit te leggen hoe belangrijk die zijn voor de club. Of ik daarin met mijn ervaring van waarde kan zijn? Niet alleen in die duels, maar hopelijk kan ik het hele seizoen mijn ervaring kan overbrengen op de jongere spelers. Ik ben fit en voel me goed. Ik kan niet wachten om te beginnen en alles te geven voor deze club
Net als bijna elke andere vrouwquote:
volgens mij moeten ze de andere helft er nog in zetten..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:22 schreef computergirl het volgende:
[..]
Iets misgegaan met de extentions?
Ik kan me goed voorstellen dat een vrouw die zich niet druk maakt over uiterlijke perfectie veel prettiger is om mee te levenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Net als bijna elke andere vrouw. Gezeik allemaal. Ik zou tekenen voor die blubberkont
.
Ik vind haar wel altijd stralen, of ze nou flatteus of onflatteus op de foto staat.
Dit. Ze hebben ook echt lol samen, ik kan me niet voorstellen dat dat gespeeld is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:53 schreef ato het volgende:
Ik vind Sabia en Rafael meer liefde uitstralen dan Sylvie en Rafael..
Trouwens ik vind Sabia er weer beter uit zien dan een tijdje terug.
Ja, en gestookt.quote:Ik kan mij voorstellen dat een partner als Sabia een verademing is voor Rafael.
Er wordt tenminste lekker geleefd.
Die is hoogstwaarschijnlijk nog steeds gefrustreerd dat haar doordachte plannetje uiteindelijk niet doorging. En dan stelt ze zich dus maar zo op.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:06 schreef Pisces29 het volgende:
Klinkt idd prima.
Op Nu.nl staat dat Touriya weer een boekje open doet, over Sylvie, in Story.Heeft ze geld- of aandachttekort?
Oh ja, zo lang er maar over je gepraat wordt.
Grazia.quote:Sylvie komt terug naar Nederland
Geschreven: 30.07.2014 door Romee
Sylvie Meis keert binnen afzienbare tijd terug naar Nederland. De Telegraaf schrijft dat ze plannen heeft om weer in Amsterdam te gaan wonen.
“Sylvie is op zoek naar een veilig penthouse aan de Zuidas, hoog boven de stad, of een pand in Amsterdam-Zuid. Maar het moet in elk geval een huis zijn waarvan de muren overeind staan en dat verder casco is, omdat zij een nogal uitgesproken smaak qua woninginrichting heeft”, zo meldt een bron dichtbij de presentatrice. Rafael is volgens de bron nog niet op de hoogte van Sylvies plannen. “De twee hebben geen contact meer. Rafael neemt al maanden de telefoon niet meer voor haar op.”
Ongelukkig
Volgens de ingewijde van de Telegraaf is de 36-jarige Sylvie al maanden doodongelukkig in Hamburg. “Ze heeft het gevoel te leven in een slangenkuil. Ze heeft wel wát vrienden, maar na wat nare ervaringen van de laatste tijd vertrouwt ze eigenlijk niemand meer. Pesterijen, verraad en openlijke vernederingen heeft ze doorstaan. Maar de lol is ervan af. Liever zou ze in Nederland wonen en in Duitsland werken. En dat gaat nu ook gebeuren.”
Alleen jammer dat ze zichzelf meeneemt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik geef haar geen ongelijk. Na al de dingen die gebeurd zijn, gewoon lekker een frisse start. En hier heeft ze toch ook haar eigen familie (ouders, broer)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar was er t niet zo dat bij de scheiding was afgedongen dat de één niet zonder de ander naar een ander land mocht verhuizen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik geef haar geen ongelijk. Na al de dingen die gebeurd zijn, gewoon lekker een frisse start. En hier heeft ze toch ook haar eigen familie (ouders, broer)?
Ik geloof dat ook niet. En al helemaal niet dat Raf het niet zou weten terwijl het dus wel op internet staatquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:14 schreef Leandra het volgende:
Er waren toch geruchten dat Rafael weer in NL zou gaan spelen?
Ik geloof niet zoveel van de claim dat er geen contact zou zijn, dat is zo goed als onmogelijk met een kind.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:04 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze zichzelf meeneemt.Van dattemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zekerder lekkerder dan Sabia ja, maar bij Sylvie lijkt niks echt (en dan bedoel ik niet haar lichaam). Alles lijkt in scene gezet, waar je bij Sabia nog weleens spontane momentjes / foto's lijkt te kunnen zien.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:18 schreef Mani89 het volgende:
Dit is andere koek dan die onflatteuze zeekoe van een Sabia.
[ afbeelding ]
Zeker. En haar borsten zien er ook niet zo mega opgepompt uit als bij Sabia.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:18 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Sabia helemaal geen zeekoe. Goed lichaam voor iemand die 5x zwanger is geweest, 3x is bevallen en dertiger is. Daarnaast ook gewoon best een mooie vrouw, goede kleding, mooie lach etc. Ik denk maar zo dat veel fokkers iemand met haar uiterlijk in de realiteit niet kunnen krijgen. Of weet 't eigenlijk wel zekerquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:18 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Meeste Fokkers die dat soort dingen roepen zijn volgens mij puber jongens.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:49 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik vind Sabia helemaal geen zeekoe. Goed lichaam voor iemand die 5x zwanger is geweest, 3x is bevallen en dertiger is. Daarnaast ook gewoon best een mooie vrouw, goede kleding, mooie lach etc. Ik denk maar zo dat veel fokkers iemand met haar uiterlijk in de realiteit niet kunnen krijgen. Of weet 't eigenlijk wel zeker
Dat is waar, maar als je ze naast elkaar zet heeft Sylvie toch wel erg duidelijk het betere lichaam. Maar goed, Sabia is ook naar mijn idee de 'leukere' vrouw, voor zover we dat als buitenstaanders kunnen beoordelen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:49 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik vind Sabia helemaal geen zeekoe. Goed lichaam voor iemand die 5x zwanger is geweest, 3x is bevallen en dertiger is. Daarnaast ook gewoon best een mooie vrouw, goede kleding, mooie lach etc. Ik denk maar zo dat veel fokkers iemand met haar uiterlijk in de realiteit niet kunnen krijgen. Of weet 't eigenlijk wel zeker
Ja dat is waar. Sylvie heeft meer het 'perfecte' lichaam, maar dat maakt Sabia geen zeekoe.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je ze naast elkaar zet heeft Sylvie toch wel erg duidelijk het betere lichaam. Maar goed, Sabia is ook naar mijn idee de 'leukere' vrouw, voor zover we dat als buitenstaanders kunnen beoordelen.
Sabia heeft een lomp lijf en haar nieuwe gebit is vreselijk en lijkt ook niet te passen....Ik vind de een niet échter'' als de ander..ze hebben beiden het nodige aan zich laten doen en ik denk Sabia nog wel meer dan dat sylvie gedaan heeftquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:57 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Sylvie heeft meer het 'perfecte' lichaam, maar dat maakt Sabia geen zeekoe.Vind ik dan. Ik vind Sylvie wel een mooie vrouw, maar erg gemaakt ofzo en dat heb ik bij Sabia niet; veel meer ontspannen en komt over alsof ze oprecht gelukkig is, geniet, lacht, enz.
Gaat nergens over. Na Spiros en Victoria K. bevestigt spuit elf Tour nog even dat Syl heus wel wist dat Raf geen boekhouder was en dat ze echt op een voetballer uit was.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:06 schreef Pisces29 het volgende:
Klinkt idd prima.
Op Nu.nl staat dat Touriya weer een boekje open doet, over Sylvie, in Story.Heeft ze geld- of aandachttekort?
Oh ja, zo lang er maar over je gepraat wordt.
Pff die Tour weet ook niet van op houden, als ze geen andere leuke roddels heeft dan kan ze beter haar mond houden..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:11 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Gaat nergens over. Na Spiros en Victoria K. bevestigt spuit elf Tour nog even dat Syl heus wel wist dat Raf geen boekhouder was en dat ze echt op een voetballer uit was.
Touriya is echt Type Wanhopigquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:11 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Gaat nergens over. Na Spiros en Victoria K. bevestigt spuit elf Tour nog even dat Syl heus wel wist dat Raf geen boekhouder was en dat ze echt op een voetballer uit was.
Ik zou dan als een lompe boerin voorover buigen om het te pakken. Maar Sylvie niet hoor, die pakt (gespeeld) gracieus het van de vloerquote:
Och kom zegquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zou dan als een lompe boerin voorover buigen om het te pakken. Maar Sylvie niet hoor, die pakt (gespeeld) gracieus het van de vloer
Ja maar ALLES is nep aan Sylvie, Pisces. Alles. ALLES, HOOR JE ME!quote:
Dat blijkt wel ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ALLES is nep aan Sylvie, Pisces. Alles. ALLES, HOOR JE ME!
Ook haar bukken! Dat moet!
Dat is waarschijnlijk Syl's hoorntje, die mag Damian altijd opeten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:31 schreef superniger het volgende:
[..]
Mag Damian het hoorntje wel opeten van Syl?
Gespeeld gracieus? Ik denk dat Syl niet blij is met deze foto, gezien haar inkijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zou dan als een lompe boerin voorover buigen om het te pakken. Maar Sylvie niet hoor, die pakt (gespeeld) gracieus het van de vloer
Dat kip kluiven doe je vast ook fakequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:37 schreef Greys het volgende:
Oh ik hou ook best van kip kluiven () maar ik buk ook net als Sylvie.
Nu heb ik een identiteitscrisis, ben ik nou een gezellige moeke of fake bling? Of allebei?
Kan, maar denk ook dat ze aan haar lippen hangen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:55 schreef TheVulture het volgende:
Maar toch denk ik dat Syl die fotografen zelf belt
Doe ik ook altijd. 30 ATM, dus tot 300 meter waterdicht.quote:
Als je van beiden de 'before' foto's ziet, dus vóórdat ze gold digden, dan is wel duidelijk dat Sabia meer heeft moeten sleutelen om mee te komen in het schone schijn wereldje, en haar uiterlijk kán ook nauwelijks de reden zijn dat Raf switchte van Syl naar Sab. Ik denk wel dat Sabia 'spontaner' en 'echter' is. Natuurlijk is dat relatief in hun wereldje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:00 schreef sherezade het volgende:
[..]
Sabia heeft een lomp lijf en haar nieuwe gebit is vreselijk en lijkt ook niet te passen....Ik vind de een niet échter'' als de ander..ze hebben beiden het nodige aan zich laten doen en ik denk Sabia nog wel meer dan dat sylvie gedaan heeft
Sabia heeft zeker meer moeten sleutelen, dat leek eerst net een vent. maar geloof best dat Sabia wat losser is, ..Misschien was Sabia net op het juist moment daar en had het ook zomaar iemand anders kunnen zijn.. Want inderdaad haar uiterlijk en verleden kan nauwelijks de reden zijn jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Als je van beiden de 'before' foto's ziet, dus vóórdat ze gold digden, dan is wel duidelijk dat Sabia meer heeft moeten sleutelen om mee te komen in het schone schijn wereldje, en haar uiterlijk kán ook nauwelijks de reden zijn dat Raf switchte van Syl naar Sab. Ik denk wel dat Sabia 'spontaner' en 'echter' is. Natuurlijk is dat relatief in hun wereldje.
http://www.telegraaf.nl/p(...)ettingreactie__.htmlquote:vr 01 aug 2014, 16:05
Sylvie Meis zorgt voor kettingreactie op Twitter
Van onze redactie
Sylvie Meis krijgt het behoorlijk te verduren op Twitter.
'Ik neem soms een ijsje, en dan eet ik zelfs het hoorntje op', zei Sylvie jaren geleden. Deze uitspraak werd opnieuw gebruikt in een tijdschrift en roept een kettingreactie op op Twitter en op andere social media kanalen.
Scherpe grappenmakers maken op deze bizarre uitspraak een variant. Ook BN' ers bemoeien zich met de uitspraak, zo plaatste presentatrice Marga Bult de foto met daarbij de tekst: "Meis Meis, wat ben jij wijs! De hype wordt gekscherend ook wel 'zelfsie' en 'sylfie' genoemd.
De kettingreacties op deze uitspraak en de grappige, originele varianten die erop volgen hebben wat weg van de reacties op Yolanthe's blunder, van afgelopen mei.
De voetbalvrouw schreeft toen op Twitter: "Goedemorgen mooi klein eilandje! Terug op Ibiza voor familiezaken. Dikke kus!"
Op de foto die zij plaatste was echter een bootje te zien met een wapperende Thaise vlag. Het ging om het eiland Koh Phi Phi Lee, in het zuiden van Thailand.
Deze blunder had tot gevolg dat honderden mensen een zelfde soort grap postten op social media kanalen.
Misschien is ze gewoon keileuk, en kan je heel erg met haar lachen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:45 schreef sherezade het volgende:
[..]
Misschien was Sabia net op het juist moment daar en had het ook zomaar iemand anders kunnen zijn.. Want inderdaad haar uiterlijk en verleden kan nauwelijks de reden zijn ja
Daar hebben wij het toch ook nog steeds over (zie hierboven). Het blijft gewoon grappig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:24 schreef Greys het volgende:
Al maanden houdt ze haar mond, maar geen probleem, dan gaan we het gewoon wéér hebben over het ijsje van jaren geleden.
Wie wil er een komkommer?
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)ettingreactie__.html
Dat moet welquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Misschien is ze gewoon keileuk, en kan je heel erg met haar lachen?
Ja, ik weet het ook niet hoor. Ik ken die mensen verder niet. Maar ik zie ze wel altijd veel lachen. En het lijkt echt.quote:
Dat zal ook wel, ze zijn ook nog niet zo heel lang officieel samen dus alles is nog redelijk rozengeur en manenschijn...maar toch geloof ik niet in ''ze leefden nog lang en gelukkig''quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet hoor. Ik ken die mensen verder niet. Maar ik zie ze wel altijd veel lachen. En het lijkt echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |