Die broek van Jolingquote:Gerard Joling is door Britse media gefotografeerd tijdens zijn vakantie op Ibiza. Niet vanwege zijn eigen bekendheid, maar omdat hij met Will Smith op de foto wilde.
Britse media fotograferen Gerard Joling en Will Smith op het strand
Foto: ANP
Op de foto's in handen van Daily Mail is te zien hoe de Nederlandse zanger moeite doet om zichzelf met Smith op de foto te krijgen.
Joling, die duidelijk al wat uren in de zon heeft gelegen, heeft zijn arm om de Amerikaanse acteur geslagen en maakt met zijn telefoon foto's van zichzelf en Smith.
De acteur lijkt de aandacht wel leuk te vinden en heeft ook een arm om Joling heengeslagen. Even later is te zien hoe Smith in zijn eentje op de foto staat.
"Vanmiddag na de lunch had ik een leuk onderonsje met Will Smith hier op Ibiza", aldus de zanger donderdagnacht via Twitter.
Link?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:32 schreef Travel. het volgende:
Die tweede foto is leuk. Joling rent er als een tienermeisje achteraan
hahahhahhahahaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als hij nu ff bukt weet hij of een zwarte van ruim 30 cm ook past![]()
![]()
reken maar dat Gerard dat al lang geprobeerd heeft.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als hij nu ff bukt weet hij of een zwarte van ruim 30 cm ook past![]()
![]()
Wanneer moet hij bevallen?quote:
Hallo. Het is Will Smith. Hoe tof is het als je daarmee even een fotootje kan maken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Wanneer moet hij bevallen?
Wel een beetje genant trouwens dit, als volwassen kerel achter een filmster aanrennen alsof je een tiener bent.
Tja ik geil niet zo op sterren hoor, ik zou een foto van hem maken misschien maar niet als een gekkie achter hem aanrennen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hallo. Het is Will Smith. Hoe tof is het als je daarmee even een fotootje kan maken.
Gerard geilt wel op sterrenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik geil niet zo op sterren hoor, ik zou een foto van hem maken misschien maar niet als een gekkie achter hem aanrennen.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:00 schreef Karina het volgende:
Tja ik geil niet zo op sterren hoor, ik zou een foto van hem maken misschien maar niet als een gekkie achter hem aanrennen.
Die tekst van The Superficial,quote:
De treurigheid. Je hebt je gewoon als een puberale bakvis opgedrongen. Gillende keukenmeid met je vetschort.quote:"Vanmiddag na de lunch had ik een leuk onderonsje met Will Smith hier op Ibiza", aldus de zanger donderdagnacht via Twitter.
tetten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:43 schreef Nober het volgende:
FOLLOWING WILL SMITH TOPLESS
What happens if a woman's topless on a beach in Ibiza (Spain) and she sees Will Smith? Will she put her bikini on? Apparently not...
http://www.alrincon.com/en/blog/following_will_smith_topless.html
HAHAHA
ja duh in USA kennen ze Joling nietquote:Op zondag 13 juli 2014 02:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)-physique-Ibiza.html
Gerard Joling op een merendeel van ál die foto's en het draait alleen maar om de topless vrouw. Ooh America, jij preuts Amerika.
En even dacht ik dat Gerard werd bedoeld met die topless woman.
Wat is er Amerikaans aan dailymail.co.uk?quote:Op zondag 13 juli 2014 02:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)-physique-Ibiza.html
Gerard Joling op een merendeel van ál die foto's en het draait alleen maar om de topless vrouw. Ooh America, jij preuts Amerika.
En even dacht ik dat Gerard werd bedoeld met die topless woman.
Het engels ?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is er Amerikaans aan dailymail.co.uk?
Houdt ie z'n buik toch in ?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:51 schreef static het volgende:
Vanavond weer: SHO / [In de herhaling] Eerste seizoen Joling & Gordon Over De Vloer
Valt overigens ook op dat Joling echt altijd keiharde grote tepels heeft die een zwangere vrouw niet zou misstaan.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:58 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Valt overigens ook op dat Joling echt altijd keiharde grote tepels heeft die een zwangere vrouw niet zou misstaan.
Hoe doet-ie dat? Van nature of heeft hij zo'n assistent die zijn tepeltjes om de zoveel tijd met een ijsblokje bestrijkt?
Ik zie het al, hij doet het zelf.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:58 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Valt overigens ook op dat Joling echt altijd keiharde grote tepels heeft die een zwangere vrouw niet zou misstaan.
Hoe doet-ie dat? Van nature of heeft hij zo'n assistent die zijn tepeltjes om de zoveel tijd met een ijsblokje bestrijkt?
omgquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:04 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ik zie het al, hij doet het zelf.
[ afbeelding ]
Is het ook, maar wat wil je. Ware aard van al die zelfingenomen BN'ers die altijd over de Amerikaanse actiesterren spreken alsof ze er jaren mee op school hebben gezeten of hun buurman is. Nu zie je dus hoe zij aan die "zie je mij met..."foto's komen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:38 schreef Karina het volgende:
Wanneer moet hij bevallen?
Wel een beetje genant trouwens dit, als volwassen kerel achter een filmster aanrennen alsof je een tiener bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |