De bijzondere ontmoeting die Gerard Joling had met filmster Will Smith op Ibiza blijft nagalmen. De foto's van het moment sûpreme werden massaal gedeeld en met name de 'dikke buik selfie' van Geer was onderwerp van gesprek. De zanger zelf geeft toe dat hij er niet 'allercharmants' uitzag en doet het af als 'een giller'.
Gerard beschrijft op zijn website hoe hij donderdag lag te zonnen op het strand van El Chiringuito toen hij Will Smith spotte met een cameraploeg. 'Ik dacht dat het een bekende volleybalspeler was, totdat ik ineens heel veel mensen achter hem aan zag lopen.'
De zanger rende op de acteur af en nam een selfie. Tot zijn teleurstelling mislukte de foto, maar de Engelse paparazzi had Geer in de smiezen. 'Topless vrouwen volgen Will Smith overal als hij probeert te relaxen op het strand van Ibiza', luidde het nieuwsbericht van de Daily Mail, met daarbij foto's waarop te zien is hoe de acteur en zanger omringd worden door een groepje vrouwen.
Van Koninklijk Huis-deskundige Marc van der Linden kreeg Gerard te horen dat hij 'de volgende keer wel zijn buik moest inhouden'. 'Ik zie er niet op mijn allercharmants uit', geeft Geer toe. De reden van zijn dikke buik doet hij af aan een laaghangende broek. Bovendien was zijn buik 'uitgezet na de lunch'.
Dat de foto's via social media meer dan twee miljoen keer werden bekeken, is 'een giller', meent hij. Eén van de foto's met Will Smith prijkt inmiddels als profielfoto op Twitter; zij het zonder onderbuik.
Een dag later ontmoette Geer dj David Guetta op het strand. Een selfie lukte deze keer wel.
Na een korte terugkeer in Nederland verblijft Geer nu op Turkse bodem. Samen met Gordon worden opnames gemaakt voor het RTL4-programma Waarheen, Waarvoor; de opvolger van Effe Geen Cent te Makken. Het duo vervult in de nieuwe show wensen van ouderen.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !