16 hoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:05 schreef Dven het volgende:
[..]
KNUT heeft zelf aangegeven dat #14 de TT wordt
quote:
Check, en in mijn armen gesloten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bent dan ook echt wel Mr. Glitter.
Hoi Johannes.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als glitteren een grote rage wordt komt er een Johannes SC en CRE.
Hey uitvoerend producent van Dr. Mikeyquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Check, en in mijn armen gesloten.
[..]
Hoi Johannes.
WAT EEN PRAKTIJKENquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die is lastig KnutNou vooruit dan maar voordat ik ga eten.
De TT ging net over mij.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:10 schreef Dven het volgende:
[..]
WAT EEN PRAKTIJKEN
DAT DIT KAN IN fok!LAND
Alweer nieuwe FOK!-vrouwen aan de haak geslagen voor een enkeltje Groningen? Ik zag dat de Kooiemans onder de VI-hooligans met een oud scharreltje van je bezig wasquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey uitvoerend producent van Dr. Mikey
Ik ben meer van de stand up.quote:
Ik kan me niet voorstellen datquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De TT ging net over mij.
Jammer dat je me dit misgunt.
Brandnetelkaas > Komijnenkaas. Al is komijnenkaas zeker niet slecht.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Broodje Kip kerrie
Broodje komijnekaas
Broodje salami
We hebben geen brandnetelkaas maar ik ga dit nu wel in de ideeenbus deponeren.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Brandnetelkaas > Komijnenkaas. Al is komijnenkaas zeker niet slecht.
quote:Soms wordt er wel eens een uitvinding voorbij waarbij je denkt: "Waarom heb ik dat verdomme niet zelf verzonnen!" De nieuwe vinding van Svakom is er zo eentje. De fabrikant heeft namelijk een vibrator gelanceerd met een ingebouwde camera.
Het wat lullig gevormde seksspeeltje is verkrijgbaar in drie kleuren en is 'Gaga' gedoopt. De fabrikant denkt hiermee te zijn ingesprongen op een gat in de markt. Het is dan ook werkelijk briljant.
Terwijl de vrouw in kwestie hevig ligt te kronkelen en te soppen met de vibrerende neppiemel in haar schede, kan ze tussendoor een kiekje nemen. Met flits uiteraard, want ook in een druipsteengrot hangt geen schemerlamp. En zo'n foto van het meest nuttige onderdeel van een vrouwenlichaam zou echt voorzien in een behoefte.
Volgens de maker is het speeltje 'ontworpen voor de vrouwelijke gezondheid' en kun je hiermee 'in de schoenen van je gynaecoloog kan stappen terwijl je jezelf bevredigt'. Geen idee waarom je 180 euro zou moeten uitgeven voor een peperdure camera die alsnog kutkiekjes maakt, maar altijd leuk voor je huisarts.
Gelukkig kun je de Gaga vanaf een afstandje besturen met je smartphone. Ook zit er een USB-kabeltje bij, opdat je de fotootjes via social media aan de hele wereld kunt laten zien.
Dit ziet er niet echt wielren achtig uit. Ik ga navraag voor je doen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Broodje Kip kerrie
Broodje komijnekaas
Broodje salami
Vergeet ook de tartaar niet. Met uitjes en wat peper en zout.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We hebben geen brandnetelkaas maar ik ga dit nu wel in de ideeenbus deponeren.
Jammer ditquote:
CUL is een wanstaltig deel FOK!. Bijna even erg als OUDquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:21 schreef Elan het volgende:
[..]
In CUL komt binnenkort wel een plekkie vrij.
Ik moet voldoende calorien binnen krijgen voor de terugreisquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit ziet er niet echt wielren achtig uit. Ik ga navraag voor je doen.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit ziet er niet echt wielren achtig uit. Ik ga navraag voor je doen.
De TT ging over Glitterplaatjes van johannes.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen datop enige wijze verbonden kan zijn aan jou.
Ik zag het, ik heb die user even flink op zijn plaats gezet. Saind heeft geholpen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alweer nieuwe FOK!-vrouwen aan de haak geslagen voor een enkeltje Groningen? Ik zag dat de Kooiemans onder de VI-hooligans met een oud scharreltje van je bezig was
OUD moet je een topic openen over je kinderen slaan, of vragen hoelang ze in een hete auto kunnen blijven zonder permanente schade.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:21 schreef Dven het volgende:
[..]
CUL is een wanstaltig deel FOK!. Bijna even erg als OUD
Mijn excuses. Ik had niet door dat mijn actie zulke verregaande gevolgen kon hebben. Seppuku is te eerwaardig voor dit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De TT ging over Glitterplaatjes van johannes.
Iemand heeft er nuvan gemaakt.
Ware sherlock jij. Eerst Caland betrappen nu Muzas. Het is toch niet te geleuvenquote:
Paar VBL'ertjesquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:24 schreef muzas het volgende:
Als er een paar van die VBL'ertjes in dat topic komen hoef ik alleen maar op knuts posthistory te klikken....
Hoi welkom.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:24 schreef muzas het volgende:
Als er een paar van die VBL'ertjes in dat topic komen hoef ik alleen maar op knuts posthistory te klikken....
Maar wel een betere fiets en snellere rondetijden, misschien ben jij gewoon een beetje jaloersquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Scoorde slechts 13 op de autistentest dus ongeveer het tegenovergestelde.
Als je die lelijke hoer van een alba maar thuis laat.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die jongen kom ik nog wel een keer opzoeken (alweer)
Wow, shit is aan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Als je die lelijke hoer van een alba maar thuis laat.
Oe nu heb je Johannes kwaad gemaakt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef muzas het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik ga een topic openen over die abortus die m'n vriendin had een paar maanden geleden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
OUD moet je een topic openen over je kinderen slaan, of vragen hoelang ze in een hete auto kunnen blijven zonder permanente schade.
Hallo GGMM.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat je weer een productieve middag beleeft.
Tik m aan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Wordt lastig ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Scoorde slechts 13 op de autistentest dus ongeveer het tegenovergestelde.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Goed glitterplaatje.quote:
Kun je je tagje even aanpassen je zaait nogal verwarring op deze manier, bedankt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Hey RBquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:24 schreef muzas het volgende:
Denk dat je daar wel vrienden mee maakt jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga een topic openen over die abortus die m'n vriendin had een paar maanden geleden.
Al kan ik het ook posten in 'wanneer kinderen krijgen niet gemakkelijk gaat'
Bij deze heb ik een ban aangevraagd.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Je kan het rechtzetten door nu zelfmoord te plegen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Recreatief wielrennen en benenscheren voor homos.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laten we alle topics waar muzas komt verpesten.
GGAAAYYYYYquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb respect voor Muzas. We moeten ieder persoon in zijn waarde laten.
Mij koffie geven terwijl ik daar niet van houdquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:33 schreef muzas het volgende:
Goed, was weer gezellig.![]()
Johannes, je koffie wordt koud.
Bullit en frikandelbroodjes dan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mij koffie geven terwijl ik daar niet van houd
Ben blij dat Alba en ik niet op je uitnodiging zijn ingegaan.
Als je alleen komt om mensen te beledigen is het tijd voor jou om op te stappen maat.quote:
En als je dat niet doet komt de grote grote grote verschrikkelijke ELANquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je alleen komt om mensen te beledigen is het tijd voor jou om op te stappen maat.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je alleen komt om mensen te beledigen is het tijd voor jou om op te stappen maat.
Je bent zelf groot groot groot verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als je dat niet doet komt de grote grote grote verschrikkelijke ELAN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |