Rondetijdenquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij willen allemaal een flesje of 6 uit die kelder..
Dat had kramer beter kunnen doenquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:55 schreef Panthera. het volgende:
Kunnen schaatsers eigenlijk ook naar rechts sturen?
Mwah, overal wel mee kunnen. In Calgary of SLC kan ie top 5 rijden.quote:
Toch best jammer dat ze niet een keer een wedstrijd andersom organiseren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:55 schreef Panthera. het volgende:
Kunnen schaatsers eigenlijk ook naar rechts sturen?
De charme van 29.9 niet begrijpenquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:55 schreef Panthera. het volgende:
[..]
RondetijdenRondjes
Het saaiste onderdeel van wielrennen (tijdrijden) maar dan zonder decor.
Arme Richeze.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De enige Argentijnse wielrenner in de Tour had er vanmorgen ook al geen vertrouwen meer in.
Dit dus.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:55 schreef Panthera. het volgende:
[..]
RondetijdenRondjes
Ik mis Mayo, Laiseka en al die mannenquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:57 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Arme Richeze.
Ik mis Jan Anton Pijl.
Mart gaf vooraf aan dat het maar 10 graden is daar, winterse temperaturen!quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:58 schreef Panthera. het volgende:
Die schaatsers hebben waarschijnlijk alleen truien voor mediaoptredens, maar het is zomer in juli.
Volgend jaar laatste jaar Thialf?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb alweer zin in het schaatsseizoen.
WK allround op hoogtequote:Op donderdag 10 juli 2014 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb alweer zin in het schaatsseizoen.
En het spectacuairste, de sprint.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:55 schreef Panthera. het volgende:
[..]
RondetijdenRondjes
Geen IceDome gelukkigquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:59 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Volgend jaar laatste jaar Thialf?
Als ze dat nog gezamelijk doen. Ik ben niet geinteresseerd in de topsnelheid van de sprinters, maar in de manier waarop ze de rest verslaan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En het spectacuairste, de sprint.
Jij vindt de sprint bij de atletiek ook niet spannend dus?quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:00 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Als ze dat nog gezamelijk doen. Ik ben niet geinteresseerd in de topsnelheid van de sprinters, maar in de manier waarop ze de rest verslaan.
quote:
Die 9.37quote:
Het gaat, vind het wel leuk om te kijken als het langskomt maar that's it. Opnieuw niet geïnteresseerd in het WR of iets dergelijks, maar in ieder geval lopen ze allemaal in hetzelfde beeld. Ik ben niet geinteresseerd in een sport waar je om te volgen je puur naar nummertjes moet kijken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt de sprint bij de atletiek ook niet spannend dus?
Dit valt me tegen
Als schaatsen niet HTH zou zijn zou het echt doodsaai zijn inderdaad.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:03 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Het gaat, vind het wel leuk om te kijken als het langskomt maar that's it. Opnieuw niet geïnteresseerd in het WR of iets dergelijks, maar in ieder geval lopen ze allemaal in hetzelfde beeld. Ik ben niet geinteresseerd in een sport waar je om te volgen je puur naar nummertjes moet kijken.
Wowquote:
Negenzeuvenendertig! Neverforgetquote:
Wij zeggen allemaal genot met dank aan R_R.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vroeger toen je je nog niet dat Fok-jargon had aangemeten
Heb je het nu over DeMart, jezelf of mij?quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vroeger toen je je nog niet dat Fok-jargon had aangemeten
Is zelfs een liedje over gemaaktquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij zeggen allemaal genot met dank aan R_R.
R_R
Ik had het over jouquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
1
Heb je het nu over DeMart, jezelf of mij?
Mart doe het zo consequent dat het amper grappig is, Krachtwijk was maar een paar keer bijv.
quote:
Die vraagsteller ook met zo'n huilstem, het zwaar emotioneel makenquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze beelden heb ik vandaag pas 6x gezien
Ja, maar GENOT mag wel! Allemaal geintroduceerd door topzanger Ricky, met z'n tophit 'Genot (ballade)' natuurlijk.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze beelden heb ik vandaag pas 6x gezien
Ik denk eigenlijk dat het na komende weken vol gaat stromen hier. Bij de eerste etappes zaten alleen de echte liefhebbers al klaar.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, maar GENOT mag wel! Allemaal geintroduceerd door topzanger Ricky, met z'n tophit 'Genot (ballade)' natuurlijk.
Verder louter serieuze toevoegingen van mijn kant, zeker in dit subforum natuurlijk! Al moet ik zeggen, het is dit jaar prima te doen.Veel liefhebbers en enthousiasme.
Schaatsers hebben helemaal geen profijt van doping, puur techniek.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk straks een paar kritische vragen aan de Muldertjes.
Wat is het verhaal met Bouet?quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die staking was echt een farce.
Jammer dat er toen geen Maxime Bouet was.
Ik vind jouw liveverslagen in het atletiektopic altijd erg sterk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, maar GENOT mag wel! Allemaal geintroduceerd door topzanger Ricky, met z'n tophit 'Genot (ballade)' natuurlijk.
Verder louter serieuze toevoegingen van mijn kant, zeker in dit subforum natuurlijk! Al moet ik zeggen, het is dit jaar prima te doen.Veel liefhebbers en enthousiasme.
Die werd toen nog even tweede in die geneutraliseerde etappe die Sylvain wonquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is het verhaal met Bouet?
Die ging sprinten in de rit waar Cancellara alles stil legde in 2010 na alle valpartijen..quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is het verhaal met Bouet?
Ik ben wel jaloers op dat haar. Hier hebben we allemaal een Kuijt-gelhoofd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Dat Epke Zonderland haar van die jongens kan echt niet.
Ik weet het echt niet meerquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die werd toen nog even tweede in die geneutraliseerde etappe die Sylvain won
Ik vind het dit jaar echt goed te doen. Beetje slowchat mag, maar geen verzuurde mensen en domme kutjes. Die zitten allemaal in WKquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het na komende weken vol gaat stromen hier. Bij de eerste etappes zaten alleen de echte liefhebbers al klaar.
Hoho die profiteerde van de dominantie van Domo, net als Devolder, die ook clean is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:13 schreef Ericr het volgende:
Knaven reed gelukkig daarna ook bij een cleane totaal niet dominerende ploeg
Hij moet niet miepen; hij heeft nog steeds een prima baan. Zijn er een stuk of wat die er minder van af gekomen zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:13 schreef Panthera. het volgende:
De Jongh is ook zuur dat Knaven hetzelfde gedaan heeft maar nog wel bij Sky werkt omdat hij liegt.
Lefevere. In 1 daagse koersen werkt EPO niet!quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Knaven reed onder Lefevre toch?
Dan moet ie wel clean zijn
Domo-Farm Patat.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:13 schreef Ericr het volgende:
Knaven reed gelukkig daarna ook bij een cleane totaal niet dominerende ploeg
SKY BAZEN!!!quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Knaven werkt ook niet voor niets bij Sky.
Het is friet.quote:
Klopt, omdat hij bij Sky gewerkt heeft. Als hij nooit had gelogen, had hij nu geen werk gehad, in ieder geval niet in het wielrennen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij moet niet miepen; hij heeft nog steeds een prima baan.
Alleen als je een Limbabwaan bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |