Ja, maar GENOT mag wel! Allemaal geintroduceerd door topzanger Ricky, met z'n tophit 'Genot (ballade)' natuurlijk.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze beelden heb ik vandaag pas 6x gezien
Ik denk eigenlijk dat het na komende weken vol gaat stromen hier. Bij de eerste etappes zaten alleen de echte liefhebbers al klaar.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, maar GENOT mag wel! Allemaal geintroduceerd door topzanger Ricky, met z'n tophit 'Genot (ballade)' natuurlijk.
Verder louter serieuze toevoegingen van mijn kant, zeker in dit subforum natuurlijk! Al moet ik zeggen, het is dit jaar prima te doen.Veel liefhebbers en enthousiasme.
Schaatsers hebben helemaal geen profijt van doping, puur techniek.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk straks een paar kritische vragen aan de Muldertjes.
Wat is het verhaal met Bouet?quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die staking was echt een farce.
Jammer dat er toen geen Maxime Bouet was.
Ik vind jouw liveverslagen in het atletiektopic altijd erg sterk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, maar GENOT mag wel! Allemaal geintroduceerd door topzanger Ricky, met z'n tophit 'Genot (ballade)' natuurlijk.
Verder louter serieuze toevoegingen van mijn kant, zeker in dit subforum natuurlijk! Al moet ik zeggen, het is dit jaar prima te doen.Veel liefhebbers en enthousiasme.
Die werd toen nog even tweede in die geneutraliseerde etappe die Sylvain wonquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is het verhaal met Bouet?
Die ging sprinten in de rit waar Cancellara alles stil legde in 2010 na alle valpartijen..quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is het verhaal met Bouet?
Ik ben wel jaloers op dat haar. Hier hebben we allemaal een Kuijt-gelhoofd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Dat Epke Zonderland haar van die jongens kan echt niet.
Ik weet het echt niet meerquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die werd toen nog even tweede in die geneutraliseerde etappe die Sylvain won
Ik vind het dit jaar echt goed te doen. Beetje slowchat mag, maar geen verzuurde mensen en domme kutjes. Die zitten allemaal in WKquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het na komende weken vol gaat stromen hier. Bij de eerste etappes zaten alleen de echte liefhebbers al klaar.
Hoho die profiteerde van de dominantie van Domo, net als Devolder, die ook clean is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:13 schreef Ericr het volgende:
Knaven reed gelukkig daarna ook bij een cleane totaal niet dominerende ploeg
Hij moet niet miepen; hij heeft nog steeds een prima baan. Zijn er een stuk of wat die er minder van af gekomen zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:13 schreef Panthera. het volgende:
De Jongh is ook zuur dat Knaven hetzelfde gedaan heeft maar nog wel bij Sky werkt omdat hij liegt.
Lefevere. In 1 daagse koersen werkt EPO niet!quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Knaven reed onder Lefevre toch?
Dan moet ie wel clean zijn
Domo-Farm Patat.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:13 schreef Ericr het volgende:
Knaven reed gelukkig daarna ook bij een cleane totaal niet dominerende ploeg
SKY BAZEN!!!quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Knaven werkt ook niet voor niets bij Sky.
Het is friet.quote:
Klopt, omdat hij bij Sky gewerkt heeft. Als hij nooit had gelogen, had hij nu geen werk gehad, in ieder geval niet in het wielrennen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij moet niet miepen; hij heeft nog steeds een prima baan.
Alleen als je een Limbabwaan bent.quote:
Zeker, even een Syntixtext eruit gegooid.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je had toch wel door dat ik trollde
Het zijn christenen, die doen zoiets niet.quote:
Hitler was ook een christen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het zijn christenen, die doen zoiets niet.
Wielrennen wordt niet voor niets een Katholieke sport genoemd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Groot bord voor z'n kop omdat hij die sport te veel romantiseertquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:16 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Mart, die tot in 2012 in Armstrong geloofde.
STEEK JE KOP MAAR IN HET ZAND.quote:
Gewaagde stelling. Ik gooi er een pedopriester in om deze discussie te winnen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
En nu roepen alle journalisten weer hard hetzelfde, met het hoofd in het zand als het nodig is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:17 schreef OverRated het volgende:
[..]
Groot bord voor z'n kop omdat hij die sport te veel romantiseert
Dopinggebruikers zijn pedoseksuelen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewaagde stelling. Ik gooi er een pedopriester in om deze discussie te winnen.
Atletiek is ook wel echt m'n favoriete sport.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind jouw liveverslagen in het atletiektopic altijd erg sterk.Dat is ook het topic waar ik het meest serieus ben denk ik
Pechstein, Koytjucha, nog een paar.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:18 schreef chufi het volgende:
Er worden nog steeds mensen geppakt ... In Atletiek en wielrennen .. Schaatsgevallen zijn er niet volgens mij ... of de controle is anders.. OK Er wordt niet in Frankrijk geschaatst
Toch weer teleurstellend dat Mart daar verder niet naar vraagt...quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pechstein, Koytjucha, nog een paar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |