SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:56 schreef Caland het volgende:
Stijn doe eens even normaal anders ga je maar naar bed.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:56 schreef Caland het volgende:
Stijn doe eens even normaal anders ga je maar naar bed.
Hier in amsterdam niet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:56 schreef Caland het volgende:
Het onweert buiten.
Maar dat geheel terzijde.
waar heb jij last van?quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij het geheugen van een geestelijk gehandicapte?
lachenquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend jaar deze opstelling bij Feyenoord:
Neuer
Lahm - Silva - Vlaar - Hummels - Coentrao
Kroos - Pirlo - Khedira
Messi - Robben
En dan nog geen kampioenquote:
Waar is Immers?quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend jaar deze opstelling bij Feyenoord:
Neuer
Lahm - Silva - Vlaar - Hummels - Coentrao
Kroos - Pirlo - Khedira
Messi - Robben
Het is wel vies benauwd. Hopelijk gaat het hier ook nog onweren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hier in amsterdam niet.
Maar dat geheel terzijde.
Jekyll en Hyde syndroomquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom stijn nu gemeen is.
Bas van de Goor en zijn krentebolquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie heeft die Calvéreclame verzonnen?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:57 schreef Mani89 het volgende:
Stijn heeft weer teveel appelsap gedronken.
Doei.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik schakel over naar Andere Tijden sport
Het was me een genoegen
Hoop het ookquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel vies benauwd. Hopelijk gaat het hier ook nog onweren.
Dat is over een half uur.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het was me een genoegen
Volgens TT begint het pas om half 10.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het was me een genoegen
Heb je het zwaar met de uitschakeling?quote:
21:05 volgens mijn TVgids.quote:
Nee hoor valt wel mee. Ben het al weer bijna vergetenquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je het zwaar met de uitschakeling?
Nou nou nou, zo druk was hij altijd al hoor. vreselijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:01 schreef RemcoW23 het volgende:
Die tumor heeft wel meer met m gedaan..
Doe niet zo opstandig.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je naar een programma kijken waar de info van allang bekend is.
Oh, tis echt verdomd irritant idd. Chaoot.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nou nou, zo druk was hij altijd al hoor. vreselijk.
Dat was pas een bazenshowquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Als eerbetoon zouden ze vannacht een sex voor de Buch marathon herhaling moeten houden.
Maar dat programma kennen de meeste pubers hier niet meer denk ik
Doe normaal Tyron.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:01 schreef Tyron het volgende:
hopen dat die tumor gauw weer terugkomt
wat een vent joh
Je moederquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie heeft die Calvéreclame verzonnen?
VI krijgt straks het onderdeel de krantjes en de mening over alle onderwerpen staat ook al vast.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je naar een programma kijken waar de info van allang bekend is.
Nee dan kreeg je nu klappen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
doe zelf normaal
je bent mijn moeder niet
Ben van Beurten?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Ze moeten nu alleen nog die geestelijk gehandicapte ADHD kok uitnodigen.
hij is anders een stuk rustiger dan voor zijn ziektequote:Op donderdag 10 juli 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nou nou, zo druk was hij altijd al hoor. vreselijk.
Vind je? Ik vind het nog behoorlijk druk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij is anders een stuk rustiger dan voor zijn ziekte
die vent met zn spermsoep receptquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Als eerbetoon zouden ze vannacht een sex voor de Buch marathon herhaling moeten houden.
Maar dat programma kennen de meeste pubers hier niet meer denk ik
Hij maakt flink gebruik van de vrijheid van meningsuiting.quote:
je bent egt een skkl als je het verschil niet zit.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:03 schreef Karina het volgende:
Kappen met die tumorgrappen en zo, echt niet leuk.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Jochem Meijer zijn humor is ook al weggehaald
Of was het toch een tumor xD
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:04 schreef Pascalus het volgende:
Karina heeft geen gevoel voor tumor.
xddxd
moet je eens recht in mijn gezicht zeggenquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
je bent egt een skkl als je het verschil niet zit.
En de kaarten zijn inderdaad belachelijk niet toernooi. Ze mogen geen geel trekken
hij was echt nog erger hoorquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het nog behoorlijk druk.
Telt ook voor jou hequote:Op donderdag 10 juli 2014 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Jochem Meijer zijn humor is ook al weggehaald
Of was het toch een tumor xD
Die loopt te rellen na de nederlaag van gister natuurlijkquote:
Graag. Dan zorg ik ook dat er bij jou iets ter grote van een bitterbal uit je hoofd wordt geslagen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
moet je eens recht in mijn gezicht zeggen
ff sharen op facebook. gr gr.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:05 schreef Caland het volgende:
Tumor, een klein woordje met zo'n groot effect een stom woordje doet je huilen van schrik
een woordje van 5 letters groot
Voor de één een scheldwoord
Voor de ander de dood
Dus denk na voor je iets zegt!!!!!
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:05 schreef Caland het volgende:
Tumor, een klein woordje met zo'n groot effect een stom woordje doet je huilen van schrik
een woordje van 5 letters groot
Voor de één een scheldwoord
Voor de ander de dood
Dus denk na voor je iets zegt!!!!!
nog altijd groter dan jouw penisquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Graag. Dan zorg ik ook dat er bij jou iets ter grote van een bitterbal uit je hoofd wordt geslagen.
In jouw geval de grote van je hersenen hahahaha
*groottequote:Op donderdag 10 juli 2014 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Graag. Dan zorg ik ook dat er bij jou iets ter grote van een bitterbal uit je hoofd wordt geslagen.
In jouw geval de grote van je hersenen hahahaha
Eens.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cillessen is prima, alleen hij kan geen pingels stoppen.
Al die kakkerlakken die gingen haten voor het toernooiquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt. Al heb ik wel 2 ballen. 2x zoveel als jij een ruggengraat hebt xD
quote:
Neem eens een normale UI, ofzo.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
ik vond dit niet zo'n bijzonder moment
gr
pfff en dat noemt zich moderatorquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt. Al heb ik wel 2 ballen. 2x zoveel als jij een ruggengraat hebt xD
Dat heb je helemaal goedquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:09 schreef Evertjan het volgende:
Karina is ook fan van straffe mandekking
Gelijk weer terugkrabbelen ook.Op de Eriksen-meter ben jij nog geen Lindenberghquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
pfff en dat noemt zich moderator
je loopt het nu echt uit te lokken
En jij hapt altijd zo graag hequote:Op donderdag 10 juli 2014 21:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
pfff en dat noemt zich moderator
je loopt het nu echt uit te lokken
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom heeft Gijp z'n bloesje zo ver open?
Gijp handelde ook in epo?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Elke dag als een aap zo blauw uit de crazy piano's strompelen.quote:
Voor Karina, moet kunnen. Lagaan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
iedere dag aan de coke en pillen doet een mens ook niet goedquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elke dag als een aap zo blauw uit de crazy piano's strompelen.
ik vind gewoon dat je geen grappen over een tumor kan makenquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelijk weer terugkrabbelen ook.Op de Eriksen-meter ben jij nog geen Lindenbergh
Nee, Karina moest naar bed.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:13 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens toen de VIhooligans naar de meet waren gegaan, zijn jullie toen naar de crazy piano's gegaan?
Geld boeit me niet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mannen met een dikke portemonnee zijn niet jouw type?
Kan je wegsnuivenquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:14 schreef Gramulanion het volgende:
Dit is wel dom van Kieft, zo'n hersenschudding voel je zelf toch niet.
Messi schijnt ook een talentje te zijnquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:14 schreef Nober het volgende:
Sierd tipte die Mascherano al, waar speelt die eigenlijk? Kan wel wat worden.
bij Barcelona als CB , niet echt de positie voor hemquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:14 schreef Nober het volgende:
Barcelona FCquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:14 schreef Nober het volgende:
zn favoriete grappen zijn nu op hem zelf van toepassing:quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij begint op Bassie te lijken met een driedubbele kin
Bedankt?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:16 schreef Evertjan het volgende:
BREAKING NEWS
MATTHIJS VAN NIEUWKERK STOPT MET DWDD
Bekijk deze YouTube-video
Ik was ook al gestopt met die onzin.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:16 schreef Evertjan het volgende:
BREAKING NEWS
MATTHIJS VAN NIEUWKERK STOPT MET DWDD
Bekijk deze YouTube-video
Doe uit dat licht, weg dat landquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:21 schreef KingRoland het volgende:
Als brazilië verliest, wat gaat er dan gebeuren met dat land en de spelers?
In de hensquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:21 schreef KingRoland het volgende:
dan heffen ze dat land opquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:21 schreef KingRoland het volgende:
Collectieve zelfmoord bij het Jezusbeeld.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:21 schreef KingRoland het volgende:
Nee...quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:22 schreef Caland het volgende:
Ik zou het wel echt geweldig vinden als die Argentijntjes gewoon dat bekertje winnen zondag. Is toch heerlijk man.
Dit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:22 schreef Caland het volgende:
Ik zou het wel echt geweldig vinden als die Argentijntjes gewoon dat bekertje winnen zondag. Is toch heerlijk man.
Ze gaan gewoon op de kloten krijgen van die übermenschen net als de Braziliaantjes.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:22 schreef Caland het volgende:
Ik vond hem gisteren erg goed, had ik niet verwacht.quote:
Gewoon Lucas, Robinho, Pato, Alex, Kaka', Tardelli selecteren voor de Copa Amėrica volgend jaar.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:21 schreef KingRoland het volgende:
Dat denk ik ook wel. Maar ik gun het de Argentijnen wel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon op de kloten krijgen van die übermenschen net als de Braziliaantjes.
Rond de 800 miljoen was het ongeveer dacht ikquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dat is misschien wat overdreven...maar een miljard moet wel lukken.
Ik niet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond hem gisteren erg goed, had ik niet verwacht.
Ik sta ook 100% achter Die Mannschaftquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:26 schreef Pascalus het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WERELDKAMPIOEN
JAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta ook 100% achter Die Mannschaft
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
die staat achter het aanrecht xDquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA
wee ni zkr of karina dat ook is
Dus?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:28 schreef RemcoW23 het volgende:
Boogerd zei in Veronica Magazine van volgende week dat hij het jammer vond dat hij nooit in een schone Tour heeft kunnen fietsen
Duivels Dillemaquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:22 schreef Caland het volgende:
Morgen wel een sprint in een flinke groep, naar Nimes mogelijk ook.quote:
Dit ja.quote:
Zijn gewaagde voorspellingen komen pas als hij met doping op mag voorspellen, helaas wordt dit niet toegestaan door de RTL-directie.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewaagde voorspelling zoals enkel Boogerd durft en kan
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
TDF / [TV-TIP] Andere Tijden Sport over de TVM-affaire in 1998
Dit boeit echt niemand.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
TDF / [TV-TIP] Andere Tijden Sport over de TVM-affaire in 1998
Ik vind het niet leuk dat je zoiets belachelijks en onwaars over Boogerd insinueert.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zijn gewaagde voorspellingen komen pas als hij met doping op mag voorspellen, helaas wordt dit niet toegestaan door de RTL-directie.
Nog niet alles is verteld...misschien blijkt straks wel dat Boogerd de grootse dopinghandelaar aller tijden was en dat hij die 104 EPO-ampullen heeft geleverd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat er in Andere Tijden gaat gebeuren, is al lang en breed bekend.
ik geloof er niets vanquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog niet alles is verteld...misschien blijkt straks wel dat Boogerd de grootse dopinghandelaar aller tijden was en dat hij die 104 EPO-ampullen heeft geleverd.
Erik Dekker, 4 etappes in een Tour en dat zonder doping.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:34 schreef Caland het volgende:
Boogerd heeft nooit doping gebruikt maar moest dit gewoon onder druk vertellen zodat anderen buiten schot bleven.
bij de hoeren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Waar is Lee Towers? Waar is Schelveccio? Waar is Johannes Vermeer?
waar is henk de haan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ja verdomme, Leen was ons beloofd!quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
In elke kroeg in Nederland wordt er dagelijks wel een hit van Leen gedraaid. Al dan niet gecoverd door andere onbeduidende artiestjes.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja verdomme, Leen was ons beloofd!
In de kroeg waar ik zat te kijken draaiden ze hem wel, wat een topshow
Dit was Leen met zijn origineel You Never Walk Alonequote:Op donderdag 10 juli 2014 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
In elke kroeg in Nederland wordt er dagelijks wel een hit van Leen gedraaid. Al dan niet gecoverd door andere onbeduidende artiestjes.
*You'llquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit was Leen met zijn origineel You Never Walk Alone
En het was niet eens in Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |