Kan je wegsnuivenquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:14 schreef Gramulanion het volgende:
Dit is wel dom van Kieft, zo'n hersenschudding voel je zelf toch niet.
Messi schijnt ook een talentje te zijnquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:14 schreef Nober het volgende:
Sierd tipte die Mascherano al, waar speelt die eigenlijk? Kan wel wat worden.
bij Barcelona als CB , niet echt de positie voor hemquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:14 schreef Nober het volgende:
Barcelona FCquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:14 schreef Nober het volgende:
zn favoriete grappen zijn nu op hem zelf van toepassing:quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij begint op Bassie te lijken met een driedubbele kin
Bedankt?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:16 schreef Evertjan het volgende:
BREAKING NEWS
MATTHIJS VAN NIEUWKERK STOPT MET DWDD
Bekijk deze YouTube-video
Ik was ook al gestopt met die onzin.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:16 schreef Evertjan het volgende:
BREAKING NEWS
MATTHIJS VAN NIEUWKERK STOPT MET DWDD
Bekijk deze YouTube-video
Doe uit dat licht, weg dat landquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:21 schreef KingRoland het volgende:
Als brazilië verliest, wat gaat er dan gebeuren met dat land en de spelers?
In de hensquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:21 schreef KingRoland het volgende:
dan heffen ze dat land opquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:21 schreef KingRoland het volgende:
Collectieve zelfmoord bij het Jezusbeeld.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:21 schreef KingRoland het volgende:
Nee...quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:22 schreef Caland het volgende:
Ik zou het wel echt geweldig vinden als die Argentijntjes gewoon dat bekertje winnen zondag. Is toch heerlijk man.
Dit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:22 schreef Caland het volgende:
Ik zou het wel echt geweldig vinden als die Argentijntjes gewoon dat bekertje winnen zondag. Is toch heerlijk man.
Ze gaan gewoon op de kloten krijgen van die übermenschen net als de Braziliaantjes.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:22 schreef Caland het volgende:
Ik vond hem gisteren erg goed, had ik niet verwacht.quote:
Gewoon Lucas, Robinho, Pato, Alex, Kaka', Tardelli selecteren voor de Copa Amėrica volgend jaar.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:21 schreef KingRoland het volgende:
Dat denk ik ook wel. Maar ik gun het de Argentijnen wel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon op de kloten krijgen van die übermenschen net als de Braziliaantjes.
Rond de 800 miljoen was het ongeveer dacht ikquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dat is misschien wat overdreven...maar een miljard moet wel lukken.
Ik niet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond hem gisteren erg goed, had ik niet verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |