JAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta ook 100% achter Die Mannschaft
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
die staat achter het aanrecht xDquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA
wee ni zkr of karina dat ook is
Dus?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:28 schreef RemcoW23 het volgende:
Boogerd zei in Veronica Magazine van volgende week dat hij het jammer vond dat hij nooit in een schone Tour heeft kunnen fietsen
Duivels Dillemaquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:22 schreef Caland het volgende:
Ik zou het wel echt geweldig vinden als die Argentijntjes gewoon dat bekertje winnen zondag. Is toch heerlijk man.
Morgen wel een sprint in een flinke groep, naar Nimes mogelijk ook.quote:
Dit ja.quote:
Zijn gewaagde voorspellingen komen pas als hij met doping op mag voorspellen, helaas wordt dit niet toegestaan door de RTL-directie.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewaagde voorspelling zoals enkel Boogerd durft en kan
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
TDF / [TV-TIP] Andere Tijden Sport over de TVM-affaire in 1998
Dit boeit echt niemand.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
TDF / [TV-TIP] Andere Tijden Sport over de TVM-affaire in 1998
Ik vind het niet leuk dat je zoiets belachelijks en onwaars over Boogerd insinueert.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zijn gewaagde voorspellingen komen pas als hij met doping op mag voorspellen, helaas wordt dit niet toegestaan door de RTL-directie.
Nog niet alles is verteld...misschien blijkt straks wel dat Boogerd de grootse dopinghandelaar aller tijden was en dat hij die 104 EPO-ampullen heeft geleverd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat er in Andere Tijden gaat gebeuren, is al lang en breed bekend.
ik geloof er niets vanquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog niet alles is verteld...misschien blijkt straks wel dat Boogerd de grootse dopinghandelaar aller tijden was en dat hij die 104 EPO-ampullen heeft geleverd.
Erik Dekker, 4 etappes in een Tour en dat zonder doping.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:34 schreef Caland het volgende:
Boogerd heeft nooit doping gebruikt maar moest dit gewoon onder druk vertellen zodat anderen buiten schot bleven.
bij de hoeren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Waar is Lee Towers? Waar is Schelveccio? Waar is Johannes Vermeer?
waar is henk de haan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ja verdomme, Leen was ons beloofd!quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
In elke kroeg in Nederland wordt er dagelijks wel een hit van Leen gedraaid. Al dan niet gecoverd door andere onbeduidende artiestjes.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja verdomme, Leen was ons beloofd!
In de kroeg waar ik zat te kijken draaiden ze hem wel, wat een topshow
Dit was Leen met zijn origineel You Never Walk Alonequote:Op donderdag 10 juli 2014 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
In elke kroeg in Nederland wordt er dagelijks wel een hit van Leen gedraaid. Al dan niet gecoverd door andere onbeduidende artiestjes.
*You'llquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit was Leen met zijn origineel You Never Walk Alone
En het was niet eens in Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |