quote:
TVM-renners Voskamp en Blijlevens in 1998 betrokken bij dopingtransport
Waar Blijlevens in juli 2013 zijn dopinggebruik al bekende, biecht Voskamp zijn gebruik nu voor het eerst op: "Ja, helaas moet ik dat bekennen. Een deel van de ampullen in die vrachtwagen, waren voor mij." Volgens hem had hij geen andere keuze. "Als ik ervoor gekozen had om het niet te doen, zou ik datgene wat ik het liefst deed moeten opgeven. En belangrijker nog, ik was mijn baan kwijt geweest."
quote:'Het antwoord is nee. Weet je wat zo naar is: elk antwoord is fout. Als ik zeg dat ik dit een vervelende vraag vind, denkt men dat ik iets te verbergen heb. Als ik ja zeg, word ik in de hoogste boom opgeknoopt. Als ik nee zeg ben ik een leugenaar. Alles wat hier over geschreven wordt is per definitie al negatief.'
Inderdaad. De affaires bij Festina, Telekom en US Postal hebben mij geleerd dat de leiding er zeker van afwist. De medische staf liet zich niet onbetuigd in die ploegen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind het wel ongeloofwaardig als niemand van de leiding er van wist. Dat niet iedereen het weet zou kunnen, maar dat de dokter het niet weet is raar.
Weet niet precies wat er over Priem bekend is, maar je hebt de volgende opties.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Inderdaad. De affaires bij Festina, Telekom en US Postal hebben mij geleerd dat de leiding er zeker van afwist. De medische staf liet zich niet onbetuigd in die ploegen.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weet niet precies wat er over Priem bekend is, maar je hebt de volgende opties.
- Hij was erg tegen doping en de rest van de ploeg deed alles buiten hem om en hij wist van niks
- Hij was tegen doping, maar greep niet echt in. Dan wist ie misschien er wel wat van, maar misschien ook niet.
- Hij was niet echt tegen doping, maar deed er zelf niet aan mee en liet de rest zijn gang gaan.
- Hij vond doping helemaal prima en hielp zelf ook.
Optie twee, drie en vier klinken redelijk aannemelijk, maar ik zou toch dan echt gaan voor optie nummer drie. Don't ask me why.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weet niet precies wat er over Priem bekend is, maar je hebt de volgende opties.
- Hij was erg tegen doping en de rest van de ploeg deed alles buiten hem om en hij wist van niks
- Hij was tegen doping, maar greep niet echt in. Dan wist ie misschien er wel wat van, maar misschien ook niet.
- Hij was niet echt tegen doping, maar deed er zelf niet aan mee en liet de rest zijn gang gaan.
- Hij vond doping helemaal prima en hielp zelf ook.
Dat verwacht je niet zo van Martquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:32 schreef Mani89 het volgende:
DE MART
http://nos.nl/video/19853-mart-en-priem-1998.html
Dat was echt een bazeninterviewquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:32 schreef Mani89 het volgende:
DE MART
http://nos.nl/video/19853-mart-en-priem-1998.html
Ik wist er niks van. Fijn dat die jongens mij nu ook vrijpleiten. Wel jammer dat ze dat niet eerder deden; maar wel beter laat dan nooit. Etc. etc..quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:58 schreef OProg het volgende:
We zullen het zo zien wat hij te zeggen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |