quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:52 schreef HeatWave het volgende:
TT faal, dan vrees ik dat ik moet ingrijpen.
Daarom juist.quote:
Rustig maar, ik heb er alleen een s bijgezetquote:
Bevestiging!!quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rustig maar, ik heb er alleen een s bijgezet.
Tuurlijk niet, ik mag niet ingrijpen in de inhoud, alleen foutjes aanpassenquote:
Wat voor foutjes heeft zij?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk niet, ik mag niet ingrijpen in de inhoud, alleen foutjes aanpassen.
zijn de vlinders inhoud of een foutje?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik mag niet ingrijpen in de inhoud, alleen foutjes aanpassen.
in dat opzicht kom ik er wel vaker tegen met foutenquote:
True, maar van heel veel vergeef ik het ze ook meteen weerquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:58 schreef clevy het volgende:
[..]
in dat opzicht kom ik er wel vaker tegen met fouten
Van 't weekend in Duitsland nog ja. Sta je een beetje te praten met een op zich leuke meid: "Wat doe jij hier in Duitsland dan?" - "Ja mijn man werkt hier"quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:58 schreef clevy het volgende:
[..]
in dat opzicht kom ik er wel vaker tegen met fouten
Sja, praten is natuurlijk niets bijzonders, als ik iets zou verwachten van alle vrouwen waar ik mee praat heb ik 5 dubbelgangers nodigquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Van 't weekend in Duitsland nog ja. Sta je een beetje te praten met een op zich leuke meid: "Wat doe jij hier in Duitsland dan?" - "Ja mijn man werkt hier"
[ afbeelding ]
Damn....quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Van 't weekend in Duitsland nog ja. Sta je een beetje te praten met een op zich leuke meid: "Wat doe jij hier in Duitsland dan?" - "Ja mijn man werkt hier"
[ afbeelding ]
Voor jou niet nee, NepFOK!autistquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, praten is natuurlijk niets bijzonders, als ik iets zou verwachten van alle vrouwen waar ik mee praat heb ik 5 dubbelgangers nodig.
Oi! Ik ben net zo autistisch als iedereen hierquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor jou niet nee, NepFOK!autist
Dat blijkt maar weer eensquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oi! Ik ben net zo autistisch als iedereen hier.
Met 2.1 kind, een Volvo station en een labradorquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Anders was zij al zijn vriendin geweest
Stomme bezette vrouwenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Overigens had ik er zelf ook niet echt wat van verwacht, alleen mijn maten hadden thuis zoiets van "hey jij stond met die ene chick te kletsen, waarom werd dat niets joh?"
Was allang blij dat ik een beter excuus had dan "omdat ik een kutautist ben".
Daar heb ik dan geen last vanquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Eigenlijk is het nog het ergste als andere mensen gaan zeggen hoe leuk jullie samen zijn.
op het moment zelf kan dat nog meevallen. maar als zij dat dan uitgebreid begint te ontkennen....quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Eigenlijk is het nog het ergste als andere mensen gaan zeggen hoe leuk jullie samen zijn.
"En bedankt he, om dat roestige keukenmes in mijn reeds gebroken hart te storten"quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:10 schreef HeatWave het volgende:
En het is ook nog eens mijn oa ex die dat zegtquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"En bedankt he, om dat roestige keukenmes in mijn reeds gebroken hart te storten"
Dat verdiend een high five. In het gezicht. Met een barkruk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het is ook nog eens mijn oa ex die dat zegt.
Nee joh, ze bedoelt het goedquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat verdiend een high five. In het gezicht. Met een barkruk.
Maar ik begrijp mezelf wel weer even waarom ik niet met mijn exen omgaquote:
"Op wie"?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
Op wie is HeatWave? Op die ene met dat vriendje?
Ik kijk al een paar toernooien met hun samen, dus ook dit WKquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik begrijp mezelf wel weer even waarom ik niet met mijn exen omga
Friemelen in het fietsenhok op vrijdagmiddagquote:
Aan dr paardenstaart trekken want meisjes zijn stomquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Friemelen in het fietsenhok op vrijdagmiddag
Girls are stupid, throw rocks at them!quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan dr paardenstaart trekken want meisjes zijn stom.
En dan wel stiekem kusjes vragen als je vrienden niet kijken natuurlijkquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Girls are stupid, throw rocks at them!![]()
[ afbeelding ]
Wij zitten op dit moment zo op 1 lijnquote:
Zo jammer dat jij niet de fokker bent waar ik het over heb. Dan was het simpel geweestquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:34 schreef HeatWave het volgende:
Wij zitten op dit moment zo op 1 lijn.
been there, done thatquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo jammer dat jij niet de fokker bent waar ik het over heb. Dan was het simpel geweest
Uiteraardquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan wel stiekem kusjes vragen als je vrienden niet kijken natuurlijk.
Ik volgde alleen je opmerking niet, hoopte het met mijn opmerking ermee af te zijn, maar nu volg ik het helemaal niet meerquote:
Dat er niets mis is met geen thsirt aan hebbenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik volgde alleen je opmerking niet, hoopte het met mijn opmerking ermee af te zijn, maar nu volg ik het helemaal niet meer
Nee, die volgde ik wel jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat er niets mis is met geen thsirt aan hebben.
Tijd voor een R&P Waco sessiequote:Op donderdag 10 juli 2014 15:40 schreef Cue_ het volgende:
Achja boeie.. conclusie blijft hetzelfde.. leven
*krasquote:
wie heeft er nou ooit geen zin in zoenen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij zitten op dit moment zo op 1 lijn.
Die momenten heb ik wel eens gehadquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wie heeft er nou ooit geen zin in zoenen?
je wil een fokker zoenen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo jammer dat jij niet de fokker bent waar ik het over heb. Dan was het simpel geweest
ik echt nooit volgens mijquote:
zijn er 'goeie' dan?quote:
dat heb ik dan weer Nog nooit gedaanquote:
Ja hoor.quote:
*zucht* Oke dan maar weer....quote:
Niet met jou, met leuke mooie dames....quote:
precies datquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet met jou, met leuke mooie dames....En we willen HW niet jaloers maken toch?
Want als je met een chick praat, dan moet het iets worden!quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Overigens had ik er zelf ook niet echt wat van verwacht, alleen mijn maten hadden thuis zoiets van "hey jij stond met die ene chick te kletsen, waarom werd dat niets joh?"
Was allang blij dat ik een beter excuus had dan "omdat ik een kutautist ben".
Zoenen!!!! Hij mag dan zuiderlijk wonen, het is vast geen latino dwerg.quote:
Minimaal seks.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want als je met een chick praat, dan moet het iets worden!
Jawel hoor. Willen we wel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet met jou, met leuke mooie dames....En we willen HW niet jaloers maken toch?
Jullie zijn geen homo's!quote:
Ik hou van jou en onze open relatie, schatjequote:
Ze krimpen door die zonquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoenen!!!! Hij mag dan zuiderlijk wonen, het is vast geen latino dwerg.
Toevallig, ik hou ook van die 2 dingenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou van jou en onze open relatie, schatje
je zou willen dat die chick een open relatie had ipv een relatie?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toevallig, ik hou ook van die 2 dingen.
Ookquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je zou willen dat die chick een open relatie had ipv een relatie?
Is see what you did therequote:Op donderdag 10 juli 2014 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toevallig, ik hou ook van die 2 dingen.
*Badum-tsssjjjquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je zou willen dat die chick een open relatie had ipv een relatie?
Ik zie zon. Ik ruik een BBQ. Ik hoor muziek.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:56 schreef KomtTijd... het volgende:
De tering, wat een ranzig weer is het zeg.
Ah, thuiswerken?quote:
Lamp?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, thuiswerken?
Krijg je de lamp wel vergoed?
Min of meer hetzelfde hier op de BBQ na, maar aangezien ik hier nog 1,5 uur moet doorbrengen vind ik het nu ook nog kutweerquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie zon. Ik ruik een BBQ. Ik hoor muziek.
Mijn zintuigen zeggen: PRIMA!
We hebben bedrijfs-BBQ en die is net gestart.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Min of meer hetzelfde hier op de BBQ na, maar aangezien ik hier nog 1,5 uur moet doorbrengen vind ik het nu ook nog kutweer.
Nice!quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben bedrijfs-BBQ en die is net gestart.
Gezien had ik die zon ja, maar ik had nog niet gevoeld hoe ongelooflijk benauwd het is als je het airconditioned pand verlaat.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie zon. Ik ruik een BBQ. Ik hoor muziek.
Mijn zintuigen zeggen: PRIMA!
en wat zonquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:23 schreef Barbusse het volgende:
Godverdomme. Nu wil ik en zoenen, en BBQ. En bier trouwens.
Nou, dat heb ik wel genoeg hoor.quote:
Wat?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik verveel me zo dat ik pro palestina posts aan het verneuken ben op 9gag.
Er komen altijd van die "dit is er nu aan de hand in Gaza"posts voorbij, waar we allemaal medelijden met terroristen moeten krijgen ofzo.quote:
Whehehehehequote:Op donderdag 10 juli 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er komen altijd van die "dit is er nu aan de hand in Gaza"posts voorbij, waar we allemaal medelijden met terroristen moeten krijgen ofzo.
En in de comments ga ik lekker aan de Israel kant staan en wacht op de volledig uit hun dak gaande palestijnen.
Soms ben ik gewoon echt een lul.
Dat is dan wel weer humorquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whehehehehe![]()
Mijn Spaanse collega denkt wraak te nemen trouwens, door de penalty shootout van gisteren in herhaling op te zetten op de TV recht tegenover ons. Mijn collega is nu aan het kijken of het mogelijk is om Spanje - Nederland in een loop te kunnen zetten op de TV waar hij juist weer tegenaan moet kijken
The blood feud runs deep between those twoquote:
Voor wat voor soort functie?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:55 schreef Sinceria het volgende:
Iemand probeert me te recruiten via LinkedIn.
Op het eerste gezicht een hele leuke, bij een farmaceutisch bedrijf dat veterinaire medicatie ontwikkelt en levert. Past dus wel goed bij mijn achtergrond.quote:
Joah, ik ben nog nooit benaderd voor een baan!quote:
Waarom niet denk ik dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:03 schreef Sinceria het volgende:
Op het eerste gezicht een hele leuke, bij een farmaceutisch bedrijf dat veterinaire medicatie ontwikkelt en levert. Past dus wel goed bij mijn achtergrond.
Sta er meer van te kijken dat er überhaupt een werkgever is die mij zou willen aannemen.
Nee, dat heb ik natuurlijk niet op mijn profiel staan inderdaad.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat via linkedin niet te zien is wat er zallemaal mis is aan haar![]()
Informatie aanvragen kan sowieso nooit kwaadquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:13 schreef Sinceria het volgende:
Heb maar een mailtje gestuurd waarin ik heb gevraagd om wat meer duidelijkheid. Is het echt een tijdelijke parttime baan op MBO niveau waarbij ik een soort callcentre miep moet gaan spelen dan ben ik geneigd toch die master te gaan doen.
Q!quote:
Bijna vakantie!quote:
Ach, iedereen gaat dood.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:08 schreef HeatWave het volgende:
. Kantoor op slot, hele dringende memo op de deur dat men naar een ander pand MOET (onderstreept etc).
Dus ik denk, wat de fuck is er aan de hand, is er een collega overleden, lekker belangrijk.
Ik dacht echt dat er een reorganisatie aan werd gekondigd oid, kwam onderweg nog een collega tegen die ook deed alsof het echt onmisbaar was dat je NU naar die bijeenkomst ging.quote:
Is hij overleden aan ebola op kantoor, dat het hele pand ontruimt moet worden? Of is hij met zijn bureaustoel over een landmijn gereden en zijn ze bang dat er nog meer verborgen zijn?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:08 schreef HeatWave het volgende:
. Kantoor op slot, hele dringende memo op de deur dat men naar een ander pand MOET (onderstreept etc).
Dus ik denk, wat de fuck is er aan de hand, is er een collega overleden, lekker belangrijk.
Nee, was gewoon al jaren ziek en opgegeven. Begrijp me niet verkeerd hoor, triest bericht verder, maar om daar nou om 9:00 voor te doen alsof tijd nog een issue is. Was gewoon een soort van paniek hierquote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is hij overleden aan ebola op kantoor, dat het hele pand ontruimt moet worden? Of is hij met zijn bureaustoel over een landmijn gereden en zijn ze bang dat er nog meer verborgen zijn?
YOU COULD BE NEXT!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat er een reorganisatie aan werd gekondigd oid, kwam onderweg nog een collega tegen die ook deed alsof het echt onmisbaar was dat je NU naar die bijeenkomst ging.
Ik kende die persoon van naam, that's it, wat zou het mij moeten boeien?
NOBODY EXPECTS THE SPANISH INQUISITION!quote:
Dat mag ik hopen van niet,. want dan was ik te laatquote:
Ik zou het er voor overhebbenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen van niet,. want dan was ik te laat
En bier!quote:
Wie is t rode kruisje?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:04 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
HW, ben je het? Of ben jij het Q?
Dat ben jij natuurlijkquote:
Nee, ik gebruik ze nog steeds als robo-pacmanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:04 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals het hoort dus. Fuck "verder".quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik ze nog steeds als robo-pacman.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:04 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou van FOK! Zoveel wereldvreemdheid op één locatie.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:30 schreef Barbusse het volgende:
R&P / Vriend en zijn collega Wat een pareltjes tref je toch soms aan in R&P
Door FOK! verbaast niets en dan ook niets me meer in deze wereld.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hou van FOK! Zoveel wereldvreemdheid op één locatie.
Wanna bet?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Door FOK! verbaast niets en dan ook niets me meer in deze wereld.
Ik zou de vrouwen de kost niet willen geven hoor, die zo denkenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:30 schreef Barbusse het volgende:
R&P / Vriend en zijn collega Wat een pareltjes tref je toch soms aan in R&P
Ja, echt he?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hou van FOK! Zoveel wereldvreemdheid op één locatie.
Ja hoor, ik zeg niet dat ik nu alles weet en ken, alleen is het wel heel lang geleden dat ik echt dacht "wat, zijn mensen zo raar/gek/ziek?"quote:
Sorry, maar DIE snap ik nog wel hoor!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, echt he?R&P / Opmerking vriend tegen barvrouw [ afbeelding ]
idd, een beetje tactisch mag ook wel weer, dingen als "dat is een geil wijf zeg" zou ik ook niet zo 123 zeggen met mijn vriendin erbijquote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry, maar DIE snap ik nog wel hoor!
Dat zou ik ook niet echt waarderen zonder enige afspraken
Nou, dat is nog tot daar aan toe, maar er zomaar op aflopen, dat zeggen en dan vragen of ze een trio wil. En vervolgens info gaan verzamelen zodat je haar op kan zoeken... dat vind ik toch wel wat ver gaan, zonder overlegquote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, een beetje tactisch mag ook wel weer, dingen als "dat is een geil wijf zeg" zou ik ook niet zo 123 zeggen met mijn vriendin erbij.
Ja, dan ben je wel een lul denk ik danquote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dat is nog tot daar aan toe, maar er zomaar op aflopen, dat zeggen en dan vragen of ze een trio wil. En vervolgens info gaan verzamelen zodat je haar op kan zoeken... dat vind ik toch wel wat ver gaan, zonder overleg
Denk ik dan ook. Er kan veel bij mij hoor, maar wel in overleg. Als ik er achter zou komen dat mijn vriend bv trio's aan t regelen was op internet, zonder dat we het er ooit samen over gehad hebben... zou ik dat ook niet fijn vinden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dan ben je wel een lul denk ik dan.
Dat zegt die "vriend" van dr vriend, niet hijzelf tegen TSquote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, een beetje tactisch mag ook wel weer, dingen als "dat is een geil wijf zeg" zou ik ook niet zo 123 zeggen met mijn vriendin erbij.
Ow, nou ja, ik las het maar half verderquote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zegt die "vriend" van dr vriend, niet hijzelf tegen TS
Daarnaast blijkt dat ze de mogelijkheid tot een trio al wel eens besproken hadden. Het is hysterisch en overdreven gedoe.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, nou ja, ik las het maar half verder.
Ook al heb ik het besproken met m'n vriend, hoeft ie het niet zo maar in z'n eentje te gaan regelenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarnaast blijkt dat ze de mogelijkheid tot een trio al wel eens besproken hadden. Het is hysterisch en overdreven gedoe.
Het is er nooit echt helemaal van gekomen, maar ik had ook een keer zo'n soort "afspraak" met mijn vriendin, maar de voorwaarde was wel dat zij het initiatief daarvoor zou nemen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook al heb ik het besproken met m'n vriend, hoeft ie het niet zo maar in z'n eentje te gaan regelen
Maar dan is het besproken. Dan is het niet een idee wat je ooit zou doen. Wat ik las in het topic was dat ze samen op zoek zouden gaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Het is er nooit echt helemaal van gekomen, maar ik had ook een keer zo'n soort "afspraak" met mijn vriendin, maar de voorwaarde was wel dat zij het initiatief daarvoor zou nemen.
In een dronken bui met z'n vrienden erbijquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook al heb ik het besproken met m'n vriend, hoeft ie het niet zo maar in z'n eentje te gaan regelen
Ja, wat dacht je dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:16 schreef HeatWave het volgende:
Ok, het is dus toch gewoon weer een zeikwijf.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:16 schreef HeatWave het volgende:
Ok, het is dus toch gewoon weer een zeikwijf.
Er zijn uitzonderingen, denk ik, misschien, ergens....quote:
Ach, wij gooien hier ook dingen neer soms die redelijk prive zijn denk ik.quote:
Wij zijn ook triestquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, wij gooien hier ook dingen neer soms die redelijk prive zijn denk ik.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:20 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal zijn treinen daar wel heel goed in. Iets ontwijken.
True.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wij zijn ook triest![]()
Ben maar even m'n eigen topics terug aan het lezen. Men wat een triest figuur was ik toen
Wij zijn heul niet triest!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wij zijn ook triest![]()
Ben maar even m'n eigen topics terug aan het lezen. Men wat een triest figuur was ik toen
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:22 schreef HeatWave het volgende:
True.. Maar goed, wij hebben elkaar nog
.
Ook niet!quote:
Maar hier ben je dan ook heul veilig anoniemquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:24 schreef HeatWave het volgende:
Maar het is wel zo dat hier dingen staan die ik IRL niet vertel. Niemand weet verder iets over die chick bijv.
Maargoed dat is ook niet ergquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:24 schreef HeatWave het volgende:
Maar het is wel zo dat hier dingen staan die ik IRL niet vertel. Niemand weet verder iets over die chick bijv.
Ook niet!quote:
Uhuh, zijn er dan nog mensen hier die niet weten waar ik woon bijv?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar hier ben je dan ook heul veilig anoniem
Weten in welke stad of streek iemand woont zegt helemaal niks natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, zijn er dan nog mensen hier die niet weten waar ik woon bijv?.
Nee ok, maar echt helemaal anoniem ben ik hier natuurlijk allang niet meerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weten in welke stad of streek iemand woont zegt helemaal niks natuurlijk
Ik weet zijn voor en achternaam en weet waar hij werkt!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weten in welke stad of streek iemand woont zegt helemaal niks natuurlijk
Ik weet niet waar jij precies woontquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, zijn er dan nog mensen hier die niet weten waar ik woon bijv?.
Als een van de weinigequote:
Zal t Sin straks wel vragen.. kan ik gaan stalkenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Als een van de weinige.
Q, stbab, Sinceria, MissMSX, Memento Mori, die weten het iig wel.
Op dit moment weet niemand het, leenwoningquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal t Sin straks wel vragen.. kan ik gaan stalken
Heb er geen problemen mee om nog 2 weken te wachten hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op dit moment weet niemand het, leenwoning.
Joviaal van jequote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb er geen problemen mee om nog 2 weken te wachten hoor
Ik heb de halve reeks hier ook wel eens over de vloer gehad.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als een van de weinige.
Q, stbab, Sinceria, MissMSX, Memento Mori, die weten het iig wel.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet zijn voor en achternaam en weet waar hij werkt!
Lol, jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:35 schreef Q. het volgende:
Ik heb de halve reeks hier ook wel eens over de vloer gehad.
Dat maak ik zelf wel even uit jaquote:
Daarom ga ik jou ook niet meetenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:37 schreef Barbusse het volgende:
Het handjevol Fok!kers dat ik gemeet heb post niet meer. I wonder why
Als t gaat om wie bij mij thuis is geweest.. zijn het er nog maar 3 extra ofzo. Dus mooi beschaafdquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:38 schreef HeatWave het volgende:
Als ik de lijst moet aanvullen met non-r&p-sc'ers ben ik nog wel even bezig.
En ik heb ook nog wel menig nacht bij andere FOK!kers/sters doorgebracht natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als t gaat om wie bij mij thuis is geweest.. zijn het er nog maar 3 extra ofzo. Dus mooi beschaafd
Natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik heb ook nog wel menig nacht bij andere FOK!kers/sters doorgebracht natuurlijk.
Mooiste nachten waren wel bij Yvonne thuis, wat was het daar altijd een geweldige teringzooiquote:
Kut is dat he? Dat je eigenlijk zelf het initiatief wil nemen, maar je wil ook weer niet teveel pushenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:41 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb nog steeds niet gehoord van voetbalfokker
Indeed. Maar ze zeggen hier altijdquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kut is dat he? Dat je eigenlijk zelf het initiatief wil nemen, maar je wil ook weer niet teveel pushen.
Is ook wel zo denk ik, maar ook wij mannen hebben soms iets van, moet ik nu wel alweer contact opnemen etc.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Indeed. Maar ze zeggen hier altijd![]()
als een kerel geintresseerd is, laat ie wel van zich horen.
Dusja
Nouja tot nu toe kwam t voornamelijk uit mij, dusja.. ik zie het wel. Hou me inquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Is ook wel zo denk ik, maar ook wij mannen hebben soms iets van, moet ik nu wel alweer contact opnemen etc.
Spelletjes altijd.
Dat levert dus topics op als "meid ontmoet en nummer gekregen, hoe lang moet ik wachten totdat ik whatsappjes kan sturen?"quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kut is dat he? Dat je eigenlijk zelf het initiatief wil nemen, maar je wil ook weer niet teveel pushen.
Tot nog toe hoefde er niets afgesproken te worden, we zouden er toch sowieso zijn. Maar nu....quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja tot nu toe kwam t voornamelijk uit mij, dusja.. ik zie het wel. Hou me in![]()
Irritant!!!
"Ze is online maar reageert niet".quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat levert dus topics op als "meid ontmoet en nummer gekregen, hoe lang moet ik wachten totdat ik whatsappjes kan sturen?"
Ja, dat soort kutte dingen. Waarom het uberhaupt weer een issue is is me een raadsel, of je iemand leuk vindt is een berichtje altijd leuk toch, of het nou na 1 dag of 1 week is. Maar nee, te snel en iemand is meteen engquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat levert dus topics op als "meid ontmoet en nummer gekregen, hoe lang moet ik wachten totdat ik whatsappjes kan sturen?"
Morgenmiddagquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tot nog toe hoefde er niets afgesproken te worden, we zouden er toch sowieso zijn. Maar nu.....
Morgen is nog lang niet zeker, maar wanneer ga ik "zeuren"?.
Als ik die neiging krijg, verwijder ik gewoon het hele gesprek, zodat ik het niet meer 'kan' zienquote:
Ja, dat was mijn plan ookquote:
"en nu is mijn leven kut en ga ik zelfmoord plegenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
"Ze is online maar reageert niet".
Als ik écht ver heen ben check ik het wel ja, zo van "hihi hij zit nu met z'n telefoon in z'n hand". Maar doe daar dan vervolgens niets mee, want naast stalker ben ik ook een lafaard.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik die neiging krijg, verwijder ik gewoon het hele gesprek, zodat ik het niet meer 'kan' zien
Mooi man, die regels en verplichtingenquote:
"We kunnen enorm goede gesprekken hebben op wa, zal ik haar uitvragen?"quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
"Ze is online maar reageert niet".
Daar is niets mis mee natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"We kunnen enorm goede gesprekken hebben op wa, zal ik haar uitvragen?"
Nieuwerwetsch gedoequote:
Zonnewijzer, gij vuige modernist!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nieuwerwetsch gedoeWat is er mis met een eierwekker?
Om daar een topic over te openen? U serious?quote:
Daar heb je in Nederland toch heul niks aan?quote:
Ga je nou een beetje het bestaansrecht van R&P betwijfelen?!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om daar een topic over te openen? U serious?
Ik heb ze nog nooit begrepenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi man, die regels en verplichtingen.
Haha idd. klote eigenschap soms. Wij menschen zijn ook triestquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ik écht ver heen ben check ik het wel ja, zo van "hihi hij zit nu met z'n telefoon in z'n hand". Maar doe daar dan vervolgens niets mee, want naast stalker ben ik ook een lafaard.
Maar ja.
[ afbeelding ]
Ik twijfel aan allesquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga je nou een beetje het bestaansrecht van R&P betwijfelen?!
Forever alone gespotquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ik écht ver heen ben check ik het wel ja, zo van "hihi hij zit nu met z'n telefoon in z'n hand". Maar doe daar dan vervolgens niets mee, want naast stalker ben ik ook een lafaard.
Maar ja.
[ afbeelding ]
Ik ook niet, en dat is mijn manko denk ik. Ik kom iemand tegen en soms val ik daar dan op, ik vind het altijd erg lastig om precies te moeten uitvogelen hoe en wanneer je dat kenbaar maakt etc.quote:
Ik heb gewoon besloten mijn impulsieve en in your face-persoonlijkheid z'n gang te laten gaan. Flikker op, als we het gezellig hebben gehad ga ik niet 3,5 dag wachten met reageren op een app omdat het anders te needy overkomt. Als iemand me leuk vindt, moet hij ook maar accepteren dat ik me niet aan bullshitregels hou.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, en dat is mijn manko denk ik. Ik kom iemand tegen en soms val ik daar dan op, ik vind het altijd erg lastig om precies te moeten uitvogelen hoe en wanneer je dat kenbaar maakt etc.
Aan de ene kant neukt de hele wereld binnen 1 tinderdate, maar als het op iets meer aankomt slaan sommigen wel erg door qua eisen voor een date.
Al die regels zijn niet erg, zolang je maar weet van elkaar waar het naar toe (kan) gaanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, en dat is mijn manko denk ik. Ik kom iemand tegen en soms val ik daar dan op, ik vind het altijd erg lastig om precies te moeten uitvogelen hoe en wanneer je dat kenbaar maakt etc.
Aan de ene kant neukt de hele wereld binnen 1 tinderdate, maar als het op iets meer aankomt slaan sommigen wel erg door qua eisen voor een date.
Dat had ik eerst ook, nu heb ik zoiets van "zero fucks given". Niet geschoten is altijd mis.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vertelquote:
Goeie instellingquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb gewoon besloten mijn impulsieve en in your face-persoonlijkheid z'n gang te laten gaan. Flikker op, als we het gezellig hebben gehad ga ik niet 3,5 dag wachten met reageren op een app omdat het anders te needy overkomt. Als iemand me leuk vindt, moet hij ook maar accepteren dat ik me niet aan bullshitregels hou.
Gelukkigquote:
True, maar soms kan je niet zomaar een move maken, soms is het een collega, of een vriendin van.... dan kan het wel eens awkward worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat had ik eerst ook, nu heb ik zoiets van "zero fucks given". Niet geschoten is altijd mis.
Godverdommequote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goeie instelling.
Ik snap het oprecht niet dat zoiets een dealbreaker kan zijn. Natuurlijk zijn er verkeerde manieren, het hoeft ook niet te dweperig of overdreven meteen, maar gewoon een bericht van, hey het was leuk/gezellig, binnenkort weer? Zou nooit een "ieuw, wat een rare enge wanhopige stalker" mogen opleveren.
Ik heb wel eens een date gesproken die zoiets had gedaan, zoenen eerste date, op de weg terug gewhatsapped dat ik het heel gezellig vond, niets meer. Nou, dat werd dus niets meer en toen ik dr sprak was het idd, ja je was wel erg desparate.
Ik:.
Nou ja, zover wil ik ook niet gaan, maar er zullen wel weer tig "vriendinnen" zich ermee hebben bemoeid, want ik weet 100% zeker dat ze me eigenlijk gewoon leuk vindt, want dat vindt ze nu inmiddels stiekem nog wel als ik dr zie.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
GodverdommeDat zijn gewoon trieste figuren, als je zo reageert op een heel normaal berichtje
Weet je wat het treurige is? Je weet dat die mensen dus niet écht gevoelens hebben, maar gewoon een soort checklist aflopen. Als hij dit op die manier doet en op zus moment zo appt, is hij dus ok, want hij houdt zich aan de regels. Als hij op die dag dit doet, dan accepteer ik hem en vind 'm goed genoeg.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goeie instelling.
Ik snap het oprecht niet dat zoiets een dealbreaker kan zijn. Natuurlijk zijn er verkeerde manieren, het hoeft ook niet te dweperig of overdreven meteen, maar gewoon een bericht van, hey het was leuk/gezellig, binnenkort weer? Zou nooit een "ieuw, wat een rare enge wanhopige stalker" mogen opleveren.
Ik heb wel eens een date gesproken die zoiets had gedaan, zoenen eerste date, op de weg terug gewhatsapped dat ik het heel gezellig vond, niets meer. Nou, dat werd dus niets meer en toen ik dr sprak was het idd, ja je was wel erg desparate.
Ik:.
Zo had ik het niet eens bekeken idd. Maar daarom hou ik ook niet van daten, dat zijn zulke sollicitatiegesprekken. Natuurlijk ga je wel eens met 1 iemand iets doen oid, maar dat echte datinggedoe, ik heb er zo weinig mee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Weet je wat het treurige is? Je weet dat die mensen dus niet écht gevoelens hebben, maar gewoon een soort checklist aflopen. Als hij dit op die manier doet en op zus moment zo appt, is hij dus ok, want hij houdt zich aan de regels. Als hij op die dag dit doet, dan accepteer ik hem en vind 'm goed genoeg.
Van die mensen die een relatie om de relatie aangaan.
She's back.quote:
En dat terwijl het gewoon zo'n gebeuren moet zijn waarin je meegesleept wordquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo had ik het niet eens bekeken idd. Maar daarom hou ik ook niet van daten, dat zijn zulke sollicitatiegesprekken. Natuurlijk ga je wel eens met 1 iemand iets doen oid, maar dat echte datinggedoe, ik heb er zo weinig mee.
En idd, zo'n lijstje waar iemand wel en niet aan moet voldoen anders, wie de neuk denk je dat je bent?.
Het gaat ook nooit zo zoals in de filmquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:05 schreef clumsy_clown het volgende:
En dat terwijl het gewoon zo'n gebeuren moet zijn waarin je meegesleept word. Stel romanticussen dat we d'r zijn
.
Nou ja, iig niet zo "zakelijk" allemaal zou wel lekker zijn. Beetje meer los, go with the flow en we zien wel waar het schip strandt. Sommige mensen doen net alsof een maandje met iemand daten/neuken oid zo'n tijdsverspilling is dat je daarna oud en versleten bent. Dus degene moet meteen de ware zijn oid.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
She's back.
[..]
En dat terwijl het gewoon zo'n gebeuren moet zijn waarin je meegesleept word. Stel romanticussen dat we d'r zijn
.
Toen ik na de voetbalwedstrijd wegging en een afscheidskus (geen zoen) gaf, toen viel ik half van de deurdrempel afquote:
Bij mij onlangs ook, en ik dacht nog wel altijd zo goed op te letten. Maar niet verteld tegen al die mensen die ik een preek geef over dat het je eigen schuld is als je malware op je pc krijgtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Er is op de een of andere manier malware op m'n pc gekomen en ik krijg het er niet af
Dat maakt het imho nog erger....quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, zover wil ik ook niet gaan, maar er zullen wel weer tig "vriendinnen" zich ermee hebben bemoeid, want ik weet 100% zeker dat ze me eigenlijk gewoon leuk vindt, want dat vindt ze nu inmiddels stiekem nog wel als ik dr zie.
Ik zou meteen verliefd worden!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toen ik na de voetbalwedstrijd wegging en een afscheidskus (geen zoen) gaf, toen viel ik half van de deurdrempel afNiet echt sexy
Bij mij welquote:
De homo.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jaja.. nu weten we wel dat jij het ideale leven hebt
ja, ze zoekt het verder ook maar uit hoor, zo leuk was ze nou ook weer niet achteraf iddquote:
Oh joh, ik heb nog nooit een date/romantische ontmoeting gehad waarbij ik mezelf niét compleet voor lul heb gezetquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toen ik na de voetbalwedstrijd wegging en een afscheidskus (geen zoen) gaf, toen viel ik half van de deurdrempel afNiet echt sexy
Scherp.quote:
Dat inderdaad. Wat is er mis met "de klik is er gewoon niet, bla bla bla"?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, ze zoekt het verder ook maar uit hoor, zo leuk was ze nou ook weer niet achteraf idd.
Ik neem het uiteraard niemand kwalijk als ze me niet leuk vindt, maar doe gewoon niet zo kinderachtig.
idd, alsof ik dat zelf nooit heb ofzo. Ik vind zoveel meiden geweldig op het eerste gezicht, maar een knap koppie maakt echt niet alles goedquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Wat is er mis met "de klik is er gewoon niet, bla bla bla"?
Dat dus.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, alsof ik dat zelf nooit heb ofzo. Ik vind zoveel meiden geweldig op het eerste gezicht, maar een knap koppie maakt echt niet alles goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |