quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:52 schreef HeatWave het volgende:
TT faal, dan vrees ik dat ik moet ingrijpen.
Daarom juist.quote:
Rustig maar, ik heb er alleen een s bijgezetquote:
Bevestiging!!quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rustig maar, ik heb er alleen een s bijgezet.
Tuurlijk niet, ik mag niet ingrijpen in de inhoud, alleen foutjes aanpassenquote:
Wat voor foutjes heeft zij?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk niet, ik mag niet ingrijpen in de inhoud, alleen foutjes aanpassen.
zijn de vlinders inhoud of een foutje?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik mag niet ingrijpen in de inhoud, alleen foutjes aanpassen.
in dat opzicht kom ik er wel vaker tegen met foutenquote:
True, maar van heel veel vergeef ik het ze ook meteen weerquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:58 schreef clevy het volgende:
[..]
in dat opzicht kom ik er wel vaker tegen met fouten
Van 't weekend in Duitsland nog ja. Sta je een beetje te praten met een op zich leuke meid: "Wat doe jij hier in Duitsland dan?" - "Ja mijn man werkt hier"quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:58 schreef clevy het volgende:
[..]
in dat opzicht kom ik er wel vaker tegen met fouten
Sja, praten is natuurlijk niets bijzonders, als ik iets zou verwachten van alle vrouwen waar ik mee praat heb ik 5 dubbelgangers nodigquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Van 't weekend in Duitsland nog ja. Sta je een beetje te praten met een op zich leuke meid: "Wat doe jij hier in Duitsland dan?" - "Ja mijn man werkt hier"
[ afbeelding ]
Damn....quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Van 't weekend in Duitsland nog ja. Sta je een beetje te praten met een op zich leuke meid: "Wat doe jij hier in Duitsland dan?" - "Ja mijn man werkt hier"
[ afbeelding ]
Voor jou niet nee, NepFOK!autistquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, praten is natuurlijk niets bijzonders, als ik iets zou verwachten van alle vrouwen waar ik mee praat heb ik 5 dubbelgangers nodig.
Oi! Ik ben net zo autistisch als iedereen hierquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor jou niet nee, NepFOK!autist
Dat blijkt maar weer eensquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oi! Ik ben net zo autistisch als iedereen hier.
Met 2.1 kind, een Volvo station en een labradorquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Anders was zij al zijn vriendin geweest
Stomme bezette vrouwenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Overigens had ik er zelf ook niet echt wat van verwacht, alleen mijn maten hadden thuis zoiets van "hey jij stond met die ene chick te kletsen, waarom werd dat niets joh?"
Was allang blij dat ik een beter excuus had dan "omdat ik een kutautist ben".
Daar heb ik dan geen last vanquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Eigenlijk is het nog het ergste als andere mensen gaan zeggen hoe leuk jullie samen zijn.
op het moment zelf kan dat nog meevallen. maar als zij dat dan uitgebreid begint te ontkennen....quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Eigenlijk is het nog het ergste als andere mensen gaan zeggen hoe leuk jullie samen zijn.
"En bedankt he, om dat roestige keukenmes in mijn reeds gebroken hart te storten"quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:10 schreef HeatWave het volgende:
En het is ook nog eens mijn oa ex die dat zegtquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"En bedankt he, om dat roestige keukenmes in mijn reeds gebroken hart te storten"
Dat verdiend een high five. In het gezicht. Met een barkruk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het is ook nog eens mijn oa ex die dat zegt.
Nee joh, ze bedoelt het goedquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat verdiend een high five. In het gezicht. Met een barkruk.
Maar ik begrijp mezelf wel weer even waarom ik niet met mijn exen omgaquote:
"Op wie"?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
Op wie is HeatWave? Op die ene met dat vriendje?
Ik kijk al een paar toernooien met hun samen, dus ook dit WKquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik begrijp mezelf wel weer even waarom ik niet met mijn exen omga
Friemelen in het fietsenhok op vrijdagmiddagquote:
Aan dr paardenstaart trekken want meisjes zijn stomquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Friemelen in het fietsenhok op vrijdagmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |