quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:52 schreef HeatWave het volgende:
TT faal, dan vrees ik dat ik moet ingrijpen.
Daarom juist.quote:
Rustig maar, ik heb er alleen een s bijgezetquote:
Bevestiging!!quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rustig maar, ik heb er alleen een s bijgezet.
Tuurlijk niet, ik mag niet ingrijpen in de inhoud, alleen foutjes aanpassenquote:
Wat voor foutjes heeft zij?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk niet, ik mag niet ingrijpen in de inhoud, alleen foutjes aanpassen.
zijn de vlinders inhoud of een foutje?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik mag niet ingrijpen in de inhoud, alleen foutjes aanpassen.
in dat opzicht kom ik er wel vaker tegen met foutenquote:
True, maar van heel veel vergeef ik het ze ook meteen weerquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:58 schreef clevy het volgende:
[..]
in dat opzicht kom ik er wel vaker tegen met fouten
Van 't weekend in Duitsland nog ja. Sta je een beetje te praten met een op zich leuke meid: "Wat doe jij hier in Duitsland dan?" - "Ja mijn man werkt hier"quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:58 schreef clevy het volgende:
[..]
in dat opzicht kom ik er wel vaker tegen met fouten
Sja, praten is natuurlijk niets bijzonders, als ik iets zou verwachten van alle vrouwen waar ik mee praat heb ik 5 dubbelgangers nodigquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Van 't weekend in Duitsland nog ja. Sta je een beetje te praten met een op zich leuke meid: "Wat doe jij hier in Duitsland dan?" - "Ja mijn man werkt hier"
[ afbeelding ]
Damn....quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Van 't weekend in Duitsland nog ja. Sta je een beetje te praten met een op zich leuke meid: "Wat doe jij hier in Duitsland dan?" - "Ja mijn man werkt hier"
[ afbeelding ]
Voor jou niet nee, NepFOK!autistquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, praten is natuurlijk niets bijzonders, als ik iets zou verwachten van alle vrouwen waar ik mee praat heb ik 5 dubbelgangers nodig.
Oi! Ik ben net zo autistisch als iedereen hierquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor jou niet nee, NepFOK!autist
Dat blijkt maar weer eensquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oi! Ik ben net zo autistisch als iedereen hier.
Met 2.1 kind, een Volvo station en een labradorquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Anders was zij al zijn vriendin geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |