-nee-quote:Op maandag 21 juli 2014 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed, dan niet joh. Ben je voor mij de allerachterlijkste mod ooit, bij deze.
We zijn ervan op de hoogte.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
User BaajGuardian draait helemaal door in het MH17 topic, trieste troll die de boel alleen maar loopt te verzieken.
De 10 TRs op het topic deden me al zoiets vermoedenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
User BaajGuardian draait helemaal door in het MH17 topic, trieste troll die de boel alleen maar loopt te verzieken.
Kan gebeuren. Geen probleem.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:39 schreef Scrummie het volgende:
Excuus voor mijn crewbash de vorige pagina.
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed, dan niet joh. Ben je voor mij de allerachterlijkste beste mod ooit, bij deze.
Nee daar is geen reden voor. Heb net zelf wat toegevoegd op verzoek van een andere user. Vinkje laten aanstaan, maar inmiddels verwijderd. Lukt het nu wel?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:22 schreef Inaithnir het volgende:
Is er een reden dat de OP van het MH17 topic gesloten wordt voor wijzigingen? Is nogal vervelend als mensen het proberen bij te houden met het laatste nieuws
Yup, dankuquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee daar is geen reden voor. Heb net zelf wat toegevoegd op verzoek van een andere user. Vinkje laten aanstaan, maar inmiddels verwijderd. Lukt het nu wel?
Nu je er toch bent.quote:
Ik blijf gewoon posten zoals ik altijd post.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:42 schreef Specularium het volgende:
Ga jij nog een keer iets anders posten dan losse smileys, VI termen, of het quoten van kutposts waarvan je weet dat ze verwijderd worden met 'nou nou nou' ?
Dat is jouw mening. Er zijn genoeg mensen die mij wel een aanwinst vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:42 schreef Specularium het volgende:
Want soms lijkt het alsof je totaal geen aanwinst bent.
Jouw manier van posten is ook niet om over naar huis te schrijven...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:42 schreef Specularium het volgende:
Want soms lijkt het alsof je totaal geen aanwinst bent.
Kritiek op Spec is niet gewenst. Hij gaat je dan een ban aannaaien. Zo rollen ze hier.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:47 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Jouw manier van posten is ook niet om over naar huis te schrijven...
Hij doet maar.. als ie dat nodig vind..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:50 schreef superniger het volgende:
[..]
Kritiek op Spec is niet gewenst. Hij gaat je dan een ban aannaaien.
doe gewoon aub, je hebt je uitleg gehad in het palestina topic en dat was al meer dan voldoende.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:20 schreef klawie het volgende:
[..]
Waarom wordt de tt van het oekraine topic niet gewist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |