Overigens vind ik het best ontopic in een Irak na de oorlog topic om te posten dat je vindt dat Turkije Noord-Irak in moet lijven. Een rare mening is het wel, maarja, hij mag hem best hebben.
Als je wil dat het daar minder over gaat, moet je er misschien niet steeds op reageren, want zo wordt het een groot ding in het topic in plaats van gewoon een rare mening. Dat is je trouwens gisteren ook al gezegd, dat je er niet zelf aan mee moet doen. Overigens gaat het helemaal niet veel over Turkije. Die Pal&Isr gedoetjes daar zijn irritanter omdat voor een stuk offtopic, maar ik zie aan de laatste post dat dat zichzelf oplost.
Het is dus, samenvattend, niet niet-bevorderend voor het topic, het is niet bevorderend voor jouw beeld wat het topic moet zijn. Niet modbaar, vind ik. Dat jij dan meteen reageert dat het een ziek persoon is, vind ik dan weer laakbaarder.
Dus waarom is die reactie op het nieuws dat een stad is ingenomen die, volgens de poster, ik volg het niet genoeg om dat te kunnen verifiėren, beschermd zou moeten worden door Koerden offtopic volgens jou? turkije heeft met Irak te maken. Koerden hebben met Irak te maken. Turkije heeft met Koerden te maken. Ik zie het niet
Laffe huichelaar