Als je geen zin hebt om te lezen, ben je dan niet ongeschikt als moderator?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:15 schreef sp3c het volgende:
teruglezen is onbegonnen werk, daar heb ik geen zin in
verdere klachten in feedback
quote:Op maandag 28 juli 2014 12:20 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt om te lezen, ben je dan niet ongeschikt als moderator?
quote:
Israel / Pakestina topic?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:24 schreef Specularium het volgende:
Je hoeft niet terug te lezen om te zien dat het inmiddels over Pakistan gaat.
die had ik gister al geslot idd, thxquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:29 schreef Elan het volgende:
NWS / 16 walvisjagers opgegeten door ... Walvissen!
Artikel is hoax dus nep dus geen nieuws?
thx is aangepastquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:02 schreef Kingstown het volgende:
De link naar de officiële passagierslijst die in de OP van het MH17 topic staat is dood.
Deze werkt wel.
Vraag het even in BUG? Ik heb de ballen verstand van computers dus ik kan je ook neit helpenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:17 schreef deelnemer het volgende:
Ik heb een vreemd probleem. Het CPU en geheugen gebruikt op mijn computer lopen hard op, zodat verder werken al snel niet meer mogelijk is. Dit gebeurt alleen op FOK! in het Oekraine topic in NWS. Ik vraag me af hoe dat kan.
Het opmerkelijke is dat alleen het melden van het probleem als voldoende is om het te laten verdwijnen. Heel vreemd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vraag het even in BUG? Ik heb de ballen verstand van computers dus ik kan je ook neit helpen
Dat kunnen ze helemaal niet eisen. Zij publiceren een url, die mag je gewoon kopieren en verspreiden. Inhoud, ok, die niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |