Zodat jij je kan kleden zoals de sletterige straathoer die je bent.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:45 schreef mapima het volgende:
Hoe kan het dat deze winkel bestaat en overal zit
Jij hebt dus 'n hele rij van die shirts in je kast hangen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:52 schreef d4v1d het volgende:
Dat shirtDan ben je echt al je zelfrespect kwijt als je dat koopt.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Jij hebt dus 'n hele rij van die shirts in je kast hangen.
Hey 1 september samen zitten in de trein? Ik blijf wel zitten tot Rotterdam.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zodat jij je kan kleden zoals de sletterige straathoer die je bent.
Jawel en ook muziek van het Zwanenmeer.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:55 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Alsof jij bach en mozart luistert mapima.
Niemand hier gelooft dat je gaat studeren en het ROC staat gewoon in Leiden hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:56 schreef mapima het volgende:
[..]
Hey 1 september samen zitten in de trein? Ik blijf wel zitten tot Rotterdam.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Jij hebt dus 'n hele rij van die shirts in je kast hangen.
Nou, doe je ding dan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:58 schreef Mortaxx het volgende:
Serieus he. Zelfs nu kan je niets anders dan je standaard riedeltje afdraaien
Ik zweer op mijn blote punani dat ik geslaagd bent en nu ga studerenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niemand hier gelooft dat je gaat studeren en het ROC staat gewoon in Leiden hoor.
Pics van je studielink.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:02 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik zweer op mijn blote punani dat ik geslaagd bent en nu ga studeren
Wtf.quote:
Ik geef je kanker, grgr. #GMOquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:06 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik word OvJ en laat jou lekker arresteren in je woning (:
Het is wel een van de moeilijkste studies he, hoogste afvalpercentage en zo omdat mensen het onderschatten o.a.quote:
Rezania is poezenmanquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:08 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Jij bent de bitch van mijn bitch, denk daar maar eens over na.
Genetische modificatie. Wist je niet dat je daar spontaan drie keer kanker van krijgt als je er al enkel naar kijkt? Daarom moet je dus altijd Green Peace geloven.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:07 schreef mapima het volgende:
[..]
Het is wel een van de moeilijkste studies he, hoogste afvalpercentage en zo omdat mensen het onderschatten o.a.
Heb je een hond?quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:08 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Jij bent de bitch van mijn bitch, denk daar maar eens over na.
Green Peacequote:Op donderdag 10 juli 2014 02:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Genetische modificatie. Wist je niet dat je daar spontaan drie keer kanker van krijgt als je er al enkel naar kijkt? Daarom moet je dus altijd Green Peace geloven.
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Heb je een hond?
Cool dan ben ik ontmaagd in mijn oog. Alleen hoe heet dat ik ken alleen anaal vaginaal oraal en wat is oog dan xDquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:09 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Door je te penetreren in je oogkas natuurlijk.
HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:15 schreef oxy88 het volgende:
Ik ga morgen ochtend meteen dat shirt kopen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:15 schreef oxy88 het volgende:
Ik ga morgen ochtend meteen dat shirt kopen.![]()
![]()
Dit dusquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zodat jij je kan kleden zoals de sletterige straathoer die je bent.
kk slim, ik heb palletsstapelen 1 maar net gehaald.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:06 schreef mapima het volgende:
[..]
ja inderdaad ik deed asfaltwerker niveau 2
als je mij geld overmaakt ga ik kopenquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:10 schreef mapima het volgende:
[..]
gaat veeeeel te ver mijn moeder vroeg gisteren ool al aan mij: wie draagt dit?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:11 schreef katindeboom het volgende:
[..]
kk slim, ik heb palletsstapelen 1 maar net gehaald.
Pics van je moederquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:10 schreef mapima het volgende:
[..]
gaat veeeeel te ver mijn moeder vroeg gisteren ool al aan mij: wie draagt dit?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:02 schreef mapima het volgende:
[..]
Pics van je blote punaniquote:
vlgns mij krijg ik morgen of zo salaris oke? of vlg weekquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:14 schreef katindeboom het volgende:
[..]
als je mij geld overmaakt ga ik kopen
Niemand? Picsquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:02 schreef mapima het volgende:
die link kreeg ik net ook toegestuurdquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:24 schreef Mark031 het volgende:
Heb jij die foto gemaakt?
http://www.at5.nl/gespot/(...)cat-niet-verantwoord
Had jij die foto gemaakt of heb je het gewoon van twitter gehaald?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:08 schreef mapima het volgende:
[..]
die link kreeg ik net ook toegestuurd
Tegenwoordig mag je ook gewoon tetten posten in klb.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:27 schreef mapima het volgende:
ik ga zo ff naar de coolcat shirt aantrekken en foto maken
Viraalquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:10 schreef mapima het volgende:
[..]
Cool dan ben ik ontmaagd in mijn oog. Alleen hoe heet dat ik ken alleen anaal vaginaal oraal en wat is oog dan xD
Nee, omdat mensen deze studie gaan doen omdat het zo "tof" klinkt. Vervolgens gaan ze alleen maar masturberen en bier drinken en vallen dan inderdaad af.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:07 schreef mapima het volgende:
[..]
Het is wel een van de moeilijkste studies he, hoogste afvalpercentage en zo omdat mensen het onderschatten o.a.
Waar loopt ie binnen? Bij de Cool Cat? Werk je daar? Of was je daar met je moeder?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:30 schreef mapima het volgende:
haha hier loopt een man binnen met een shirt met de tekst: OMG AKA WTF
Faalklacht omdat Coolcat er ook al in mijn 'jeugd' was. Was toen ook vrij populair als alternatief voor de disco-look, de 60's jeans kledij (broek-jack) en de 80's look.(Mc Hammer/Prince look)quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:45 schreef mapima het volgende:
Coolcat. Koele kat. In dit geval een kledingzaak.
Loop je langs deze winkel hoor je 10m ervanaf al keiharde muziek. Geen Bach of Mozart, maar apenstampmuziek.
Loop je naar binnen, vallen je oren er bijna af omdat de muziek zo hard staat, en doen je ogen pijn omdat de winkel donker is met discolichtjes op de muur.
De kleding is duur en van slechte kwaliteit. Er staan teksten op als #selfie en 'bunnies do het better' vergezeld door Playboylogo.
Met als toppunt dit shirt voor mannen
[ afbeelding ]
Verder veel hoerenkleding als croptops met obscene teksten of shirtjes met bloot en broeken met strak.
Hoe kan het dat deze winkel bestaat en overal zit
Kutkickquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:52 schreef d4v1d het volgende:
Dat shirtDan ben je echt al je zelfrespect kwijt als je dat koopt.
Dit topic wordt weer uitstekend samengevat door dezen baas.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Dit topic wordt weer uitstekend samengevat door dezen baas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |