als je mij geld overmaakt ga ik kopenquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:10 schreef mapima het volgende:
[..]
gaat veeeeel te ver mijn moeder vroeg gisteren ool al aan mij: wie draagt dit?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:11 schreef katindeboom het volgende:
[..]
kk slim, ik heb palletsstapelen 1 maar net gehaald.
Pics van je moederquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:10 schreef mapima het volgende:
[..]
gaat veeeeel te ver mijn moeder vroeg gisteren ool al aan mij: wie draagt dit?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:02 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik zweer op mijn blote punani dat ik geslaagd bent en nu ga studeren
Pics van je blote punaniquote:
vlgns mij krijg ik morgen of zo salaris oke? of vlg weekquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:14 schreef katindeboom het volgende:
[..]
als je mij geld overmaakt ga ik kopen
Niemand? Picsquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:02 schreef mapima het volgende:
Ik zweer op mijn blote punani dat ik geslaagd bent en nu ga studeren
die link kreeg ik net ook toegestuurdquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:24 schreef Mark031 het volgende:
Heb jij die foto gemaakt?
http://www.at5.nl/gespot/(...)cat-niet-verantwoord
Had jij die foto gemaakt of heb je het gewoon van twitter gehaald?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:08 schreef mapima het volgende:
[..]
die link kreeg ik net ook toegestuurd
Tegenwoordig mag je ook gewoon tetten posten in klb.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:27 schreef mapima het volgende:
ik ga zo ff naar de coolcat shirt aantrekken en foto maken
Viraalquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:10 schreef mapima het volgende:
[..]
Cool dan ben ik ontmaagd in mijn oog. Alleen hoe heet dat ik ken alleen anaal vaginaal oraal en wat is oog dan xD
Nee, omdat mensen deze studie gaan doen omdat het zo "tof" klinkt. Vervolgens gaan ze alleen maar masturberen en bier drinken en vallen dan inderdaad af.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:07 schreef mapima het volgende:
[..]
Het is wel een van de moeilijkste studies he, hoogste afvalpercentage en zo omdat mensen het onderschatten o.a.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |