Ik geef je kanker, grgr. #GMOquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:06 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik word OvJ en laat jou lekker arresteren in je woning (:
Het is wel een van de moeilijkste studies he, hoogste afvalpercentage en zo omdat mensen het onderschatten o.a.quote:
Rezania is poezenmanquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:08 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Jij bent de bitch van mijn bitch, denk daar maar eens over na.
Genetische modificatie. Wist je niet dat je daar spontaan drie keer kanker van krijgt als je er al enkel naar kijkt? Daarom moet je dus altijd Green Peace geloven.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:07 schreef mapima het volgende:
[..]
Het is wel een van de moeilijkste studies he, hoogste afvalpercentage en zo omdat mensen het onderschatten o.a.
Heb je een hond?quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:08 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Jij bent de bitch van mijn bitch, denk daar maar eens over na.
Green Peacequote:Op donderdag 10 juli 2014 02:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Genetische modificatie. Wist je niet dat je daar spontaan drie keer kanker van krijgt als je er al enkel naar kijkt? Daarom moet je dus altijd Green Peace geloven.
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Heb je een hond?
Cool dan ben ik ontmaagd in mijn oog. Alleen hoe heet dat ik ken alleen anaal vaginaal oraal en wat is oog dan xDquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:09 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Door je te penetreren in je oogkas natuurlijk.
HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:15 schreef oxy88 het volgende:
Ik ga morgen ochtend meteen dat shirt kopen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:15 schreef oxy88 het volgende:
Ik ga morgen ochtend meteen dat shirt kopen.![]()
![]()
Dit dusquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zodat jij je kan kleden zoals de sletterige straathoer die je bent.
kk slim, ik heb palletsstapelen 1 maar net gehaald.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:06 schreef mapima het volgende:
[..]
ja inderdaad ik deed asfaltwerker niveau 2
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |