Zodat jij je kan kleden zoals de sletterige straathoer die je bent.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:45 schreef mapima het volgende:
Hoe kan het dat deze winkel bestaat en overal zit
Jij hebt dus 'n hele rij van die shirts in je kast hangen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:52 schreef d4v1d het volgende:
Dat shirtDan ben je echt al je zelfrespect kwijt als je dat koopt.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Jij hebt dus 'n hele rij van die shirts in je kast hangen.
Hey 1 september samen zitten in de trein? Ik blijf wel zitten tot Rotterdam.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zodat jij je kan kleden zoals de sletterige straathoer die je bent.
Jawel en ook muziek van het Zwanenmeer.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:55 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Alsof jij bach en mozart luistert mapima.
Niemand hier gelooft dat je gaat studeren en het ROC staat gewoon in Leiden hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:56 schreef mapima het volgende:
[..]
Hey 1 september samen zitten in de trein? Ik blijf wel zitten tot Rotterdam.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Jij hebt dus 'n hele rij van die shirts in je kast hangen.
Nou, doe je ding dan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:58 schreef Mortaxx het volgende:
Serieus he. Zelfs nu kan je niets anders dan je standaard riedeltje afdraaien
Ik zweer op mijn blote punani dat ik geslaagd bent en nu ga studerenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niemand hier gelooft dat je gaat studeren en het ROC staat gewoon in Leiden hoor.
Pics van je studielink.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:02 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik zweer op mijn blote punani dat ik geslaagd bent en nu ga studeren
Wtf.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |