SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
Wat niet. Enkel Europese landen, de helft bakt er nog minder van dan de Aziatische landen op een WKquote:
Dan moet ik er nu maar in duiken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
3 uur nadert meer je slaapcyclussen, dus zou 3uur doen
Ja, moet vliegenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:53 schreef d4v1d het volgende:
RIP FL
Wel fucked up als je over 3 uur weer op moet
half uurtje in de lucht ofzoquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:54 schreef Dagoduck het volgende:
Tegen de tijd dat ik in de lucht zit gaat dat ding alweer naar beneden denk ik.
Ik had een keer tussenstop in Frankfurt, daarna nog een uur naar Amsterdam ofzo. Denk dat dit iets korter is inderdaad.quote:
met opstijgen en landen erbij ben je uur bezigquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom je een half uur vroeger aan dus.
Dikke mindfuck eigenlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
met opstijgen en landen erbij ben je uur bezig
ging rond 4 uur het vliegtuig in en kwam ook rond die tijd het vliegtuig weer uit
achja teruggaan is kutter want dat is gewoon een uur uit je dagquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dikke mindfuck eigenlijk.Wij gingen met de trein, kwamen 20 minuten vroeger aan.
Ja, dat wel. Uurtje minder slaap.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
achja teruggaan is kutter want dat is gewoon een uur uit je dag
Alsjeblieft niet, werd echt zeeziek op dat ding.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar ging liever met de boot want taxvrije sigaretten fixen op de boot
Nee johquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, werd echt zeeziek op dat ding.
Welke familie? Ik was met school.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee joh![]()
gewoon boot in duinkerken, frankrijk pakken beetje gamen op de boot en vlakbij dover bij familie pitten en dan met de trein naar londen
Oh das wel minderquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welke familie? Ik was met school.Het was om 11 uur vertrekken uit Londen, om 2 uur aankomen bij de boot, uur wachten, boot op, zeeziek zijn.
![]()
HOMOquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welke familie? Ik was met school.Het was om 11 uur vertrekken uit Londen, om 2 uur aankomen bij de boot, uur wachten, boot op, zeeziek zijn.
![]()
Highest Occupied Molecular Orbital?quote:
Helemaal Over Mijn Oren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Highest Occupied Molecular Orbital?Sowieso orbitalen.
Maar maar mijn Freekje.quote:
Denk niet dat Amoeba daar trek in heeft, die loopt altijd te vertellen over dat hij verdrinkt in de gewillige jonge dames.quote:
En ik ben Sinterklaas.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Denk niet dat Amoeba daar trek in heeft, die loopt altijd te vertellen over dat hij verdrinkt in de gewillige jonge dames.
ohquote:
Serieus, Cosmo en ik worden nog eerder hetero dan dat Amoebe de dames van zich af moet weren.quote:
Negers.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
echt?
in dat geval, meneer sinterklaas wat vind u nou over al die beschuldigingen van racisme van uw pieten?
Wat een vertrouwen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Serieus, Cosmo en ik worden nog eerder hetero dan dat Amoebe de dames van zich af moet weren.
ohw ja, jij hebt lekker vakantie gehadquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Goeed net terug uit SpanjeU?
Heerlijkquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw ja, jij hebt lekker vakantie gehad
hoe was het?
ik ben nog 1,5 dag af aan het tellen
3 weken weekendquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heerlijk
Voor het weekend of vakantie?
Pitres. In de bergen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
3 weken weekend
waar in spanje zaten jullie?
3 straten verderopquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Pitres. In de bergen.
Waar ga je heen?
mijn nieuwe huisquote:
hallo meneer spaghettiquote:
nee, tussendoor ben ik ook nog een aantal dagen buiten voor ons evenementje.quote:
Ik hoop het ook want ik heb nog 1,5 week vakantiequote:Op donderdag 10 juli 2014 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, tussendoor ben ik ook nog een aantal dagen buiten voor ons evenementje.
dus ik hoop dat het weer wat beter wordt
quote:
als het rotweer is mag je mee komen schilderenquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hoop het ook want ik heb nog 1,5 week vakantie
[..]
Haha je bent vroeger zeker uitgewoond door zwartgekleurden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wel weer wennen mijn zwartgekleurde username
uhm, wat?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik bestelde o.a een etui en heb net een dode vogel thuis gekregen in een pakketje![]()
![]()
Kijk maar. Was ook raar, had doos een klein stukje open en zie ineens vogelpootjes.. WTFquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie wat voor vogel het is?Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kijk maar. Was ook raar, had doos een klein stukje open en zie ineens vogelpootjes.. WTFwat de hel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie wat voor vogel het is?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
[..]
Kijk maar. Was ook raar, had doos een klein stukje open en zie ineens vogelpootjes.. WTFGewoon alsnog als etui gebruiken. Zal vast op prijs worden gesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie wat voor vogel het is?
Daar passen al mijn pennen niet inquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon alsnog als etui gebruiken. Zal vast op prijs worden gesteld
Tuurlijk wel, gewoon proppenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar passen al mijn pennen niet in
Tuurlijk wel joh. Enkel voor de puntenslijper en gum wordt het ietwat krapjes.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar passen al mijn pennen niet in
vast wel maar heb geen zin om mijn vogelboekje erbij te pakkenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:14 schreef Amarantha het volgende:
Niemand die weet wat voor vogel het is?
een opgezettequote:Op donderdag 10 juli 2014 13:14 schreef Amarantha het volgende:
Niemand die weet wat voor vogel het is?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vast wel maar heb geen zin om mijn vogelboekje erbij te pakken
beetje topickill welquote:
wat wil je weten?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:49 schreef Amarantha het volgende:
Iemand hier die iets snapt van wifi spots? Mijn pa heeft dat nu via Ziggo maar heb er een vraag over
Ok dit is misschien een hele domme vraag maar mijn vader heeft de gegevens van zijn kaartje naar me toegestuurd. Ik heb alleen geen Ziggo thuis maar KPN. Zal het werken als ik bij mijn pa thuis me inlog via Ziggo en die gegevens?quote:
welk kaartje?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok dit is misschien een hele domme vraag maar mijn vader heeft de gegevens van zijn kaartje naar me toegestuurd. Ik heb alleen geen Ziggo thuis maar KPN. Zal het werken als ik bij mijn pa thuis me inlog via Ziggo en die gegevens?
uhm, ja. als ziggo klant krijg je inlogcodes om van die wifispots gebruik te maken. als jij die code op jouw telefoon oid gebruik kun je wifispots gebruikenquote:
No thankssquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het rotweer is mag je mee komen schilderen
ook als het goed weer is trouwens
[..]
Kijk maar. Was ook raar, had doos een klein stukje open en zie ineens vogelpootjes.. WTFDat is vast een kloosterwiedekruidgorsje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie wat voor vogel het is?
Utrechtquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik was verdwaald in Utrecht, had bijna m'n tentamen gemist
Dat is toch altijd nadien je bent suf geneukt achter Hoog Catherijne door een negroïde man in ruil voor 3 euro en een halve krentenbol toch?quote:
ben jij een negroïde man dan, mono?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is toch altijd nadien je bent suf geneukt achter Hoog Catherijne door een negroïde man in ruil voor 3 euro en een halve krentenbol toch?
Nee, want dat is racistisch.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:27 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ben jij een negroïde man dan, mono?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Omfg die vogel. Ik zou allang gestorven zijn
Sommige mensen hebben het richtinggevoel van een prostitué met huidkwalen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:37 schreef Amarantha het volgende:
Hoe kun je verdwalen in Utrecht? Tegenwoordig heeft bijna iedereen wel een smartphone met navigatie erop (standaard) en anders vragen in winkels enz
omdat mijn navigatie heshtek yolo ging en zei dat ik de verkeerde kant op ging terwijl ik dat in eerste instantie niet ging, en ik had een beetje tijdsdruk helaasquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:37 schreef Amarantha het volgende:
Hoe kun je verdwalen in Utrecht? Tegenwoordig heeft bijna iedereen wel een smartphone met navigatie erop (standaard) en anders vragen in winkels enz
Been there done that. (In vleuten danwel.) Google Maps was niet up to datequote:Op donderdag 10 juli 2014 15:37 schreef Amarantha het volgende:
Zou het schikken om op <datum> een afspraak te kunnen maken?quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:59 schreef d4v1d het volgende:
Jongens, help mij.
"Hebben jullie nog ruimte voor een afspraak op <datum>"
Hoe zeg je dat wat formeler in de U vorm.
Mensen die geen wandelend kompas zijnquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het richtinggevoel van een prostitué met huidkwalen.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:59 schreef d4v1d het volgende:
Jongens, help mij.
"Hebben jullie nog ruimte voor een afspraak op <datum>"
Hoe zeg je dat wat formeler in de U vorm.
Dit ja.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zou het schikken om op <datum> een afspraak te kunnen maken?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Been there done that. (In vleuten danwel.) Google Maps was niet up to date
En ik wou enkel naar de mcdonaldsHet bleek later een mcdrive langs de snelweg te zijn
Sta je daar zo op een viaduct met je fiets
waarom pest je me zo?quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:54 schreef Amarantha het volgende:
Ook een beetje Ryan Gosling hier:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De leef gaat zoals de leef goed zou gaan
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:10 schreef d4v1d het volgende:
Geen idee wat het betekend maar het is vast iets heel dieps.
Hoe is de leef daar ?
Heb je weer een of andere ban?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
prima, ik ben enkel teleurgesteld dat ik niet meer kan sherlocken wat jullie/jij allemaal over mij zeggen in AH Medewerperstopique.
Omdat het topic dood is en niemand meer nog reageert, waarom kan ik dan nog sherlocken denk jequote:
Hmm, goed puntquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat het topic dood is en niemand meer nog reageert, waarom kan ik dan nog sherlocken denk je
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben niet genoemd in jullie WA gesprek he?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:15 schreef d4v1d het volgende:
Verder bemoeien we ons wel met jouw afdeling
Doe maar stoer hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:53 schreef Moira. het volgende:
Nu we niet meer oranje zijn moet ik echt weer ff wennen dat ik blauw ben, lol
quote:My boyfriend and I are grown, responsible adults. We both have a 8-5 business work schedule, so we usually don't get to see each other until after work. Our relationship is still pretty new, so we're still feeling each other out. After not having sex all weekend, I was getting a little antsy. I texted him as soon as I got home from work, and drove over to his place. We went out and got some yummy sushi, came back, layed in his bed, and cuddled while watching Netflix.
Everything was going according to plan. I was going to have some amazingly awesome sex.
I began giving him a blowjob, and things were getting pretty hot. He asked if he could cum in my mouth, and I obliged (this is important, because I don't usually do that until WAY later in a relationship). Things were going well, and like a good girlfriend I was mentally preparing myself to swallow. He starts to cum, but something's wrong. He tried to pull me off, but it was already too late. It happened in a split second. He thought he was cumming, but alas, it was piss. I knew something was amiss because the texture and viscosity were off, but before I could even react, I SWALLOWED. I swallowed a mouthful of my boyfriend's piss.
Mortified, we laughed for a good ten minutes, with me repeatedly yelling "Wtf!" I am now traumatized from giving blowjobs.
He felt really bad, and we both agreed that this was something that I was going to hold over his head and post on reddit. All is well, however, because we still had phenomenal sex later that night.
Tl;dr - Gave my bf a blowjob, he accidentally pissed in my mouth and I swallowed. But it doesn't matter, we still had sex (later).
Ik vind het zwart en blauw ook maar nietsquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:53 schreef Moira. het volgende:
Jooooo hoe gaat het leven hier?
Nu we niet meer oranje zijn moet ik echt weer ff wennen dat ik blauw ben, lol
Kan alleen m'n UI nog niet terug veranderen omdat die te groot is voor zonder abo, dus moet weer ff abo nemen
Oh iemand dit topic al gespot?
F&F / Aangespoelde vogel.
Goed argument wel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het zwart en blauw ook maar nietsMisschien moet ik maar stoppen met het forum.
Mijn leven. Compleet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True. Hier een dino-poes om de enge gedachten te vergeten.
[ afbeelding ]
Ja tochquote:
Hahaha serieus?quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja tochBovendien blijkt het zwart nu te zwart te zijn, het was #444 en nu is het #000, ofzo.
Nee, enkel balletje over opgegooidquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha serieus?Heeft iemand daarover geklaagd?
Ik kan wel proberen een glitterplaatje maken, waar zou jij nou graag een glitterplaatje van zien?quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je CRE actief weet te maken komt er een Johannes SC
quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat was ikquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha serieus?Heeft iemand daarover geklaagd?
Ik vind het wel een vooruitgang eigenlijkquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat was ik
Maar t was meer een balletje opgooien.
quote:
Duidelijkquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat was ik
Maar t was meer een balletje opgooien.
die #000 is irritant ja.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het wel een vooruitgang eigenlijk
CRE / Glitterplaatjes topic #1quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
hahaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
CRE / Glitterplaatjes topic #1
Kom maar op met die Johannes SC
Twee keer achterelkaar winnenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat je geen glitters kan doen in iSketch, anders was ik daar zo mogelijk nóg beter in geweest (het sketch gedeelte dan he).
Ik gun je dit van harte. Mijn hart ligt vooral bij het sketchen.quote:
Overal ja aangevinkt?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:49 schreef d4v1d het volgende:
autistenvragenlijst voor eigen verklaring van t cbr invullen
Alleen dat ik ooit in m'n leven agressief was.quote:
dan is mn vakantie weer een paar uur dichterbijquote:
Laatste dag vandaag dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan is mn vakantie weer een paar uur dichterbij
quote:
bouwvak begint hier over 2 weken pas dacht ik (regio zuid), dus nee. maar ga wel bouwvakker spelenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:58 schreef Casaa het volgende:
[..]
Dat zijn de betere vooruitzichten! 3 weken, heb je gewoon bouwvak?
Oh, goeie ontwikkeling. Je moet ergens je geld mee verdienen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bouwvak begint hier over 2 weken pas dacht ik (regio zuid), dus nee. maar ga wel bouwvakker spelen
eigen huis verbouwen, dus dat kost alleen maar geldquote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:05 schreef Casaa het volgende:
[..]
Oh, goeie ontwikkeling. Je moet ergens je geld mee verdienen.
Eigen uren zijn makkelijk verdiend.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigen huis verbouwen, dus dat kost alleen maar geld
wat is er LR?quote:
Morgen is het zaterdag toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:14 schreef KitKatChunky het volgende:
godver, morgen om zes uur mn bed uit voor een tentamen in amsterdam
Morgen is het helaas zaterdag jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat is er LR?
[..]
Morgen is het zaterdag toch?
dan lig ik tot 4 uur in bed
ohquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Morgen is het helaas zaterdag ja
Ik heb van 9:00 tot 17:00 (ik hoop eerder klaar te zijn) een IELTS examen
Nicequote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:28 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik kan wel door naar a day at the park daarna als ik dat nog wil
heb hamer wel eens gemeet is grote jongen hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:44 schreef dude232 het volgende:
[..]
Meneer maakt waarschijnlijk geen kans met zijn bierpens
welke bierpensquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:44 schreef dude232 het volgende:
[..]
Meneer maakt waarschijnlijk geen kans met zijn bierpens
Dat bepaal jij helemaal niet of er iets met mij is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat is er LR?
[..]
Morgen is het zaterdag toch?
dan lig ik tot 4 uur in bed
wow wat is deze vijandigheid oppeensquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat bepaal jij helemaal niet of er iets met mij is.
Sorry. Ik drijf wel meer wensen weg vandaag. Zal het weer wel zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wow wat is deze vijandigheid oppeens
Je drijft mij niet weg hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik drijf wel meer wensen weg vandaag. Zal het weer wel zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |