SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
Wat niet. Enkel Europese landen, de helft bakt er nog minder van dan de Aziatische landen op een WKquote:
Dan moet ik er nu maar in duiken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
3 uur nadert meer je slaapcyclussen, dus zou 3uur doen
Ja, moet vliegenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:53 schreef d4v1d het volgende:
RIP FL
Wel fucked up als je over 3 uur weer op moet
half uurtje in de lucht ofzoquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:54 schreef Dagoduck het volgende:
Tegen de tijd dat ik in de lucht zit gaat dat ding alweer naar beneden denk ik.
Ik had een keer tussenstop in Frankfurt, daarna nog een uur naar Amsterdam ofzo. Denk dat dit iets korter is inderdaad.quote:
met opstijgen en landen erbij ben je uur bezigquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom je een half uur vroeger aan dus.
Dikke mindfuck eigenlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
met opstijgen en landen erbij ben je uur bezig
ging rond 4 uur het vliegtuig in en kwam ook rond die tijd het vliegtuig weer uit
achja teruggaan is kutter want dat is gewoon een uur uit je dagquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dikke mindfuck eigenlijk.Wij gingen met de trein, kwamen 20 minuten vroeger aan.
Ja, dat wel. Uurtje minder slaap.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
achja teruggaan is kutter want dat is gewoon een uur uit je dag
Alsjeblieft niet, werd echt zeeziek op dat ding.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar ging liever met de boot want taxvrije sigaretten fixen op de boot
Nee johquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, werd echt zeeziek op dat ding.
Welke familie? Ik was met school.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee joh![]()
gewoon boot in duinkerken, frankrijk pakken beetje gamen op de boot en vlakbij dover bij familie pitten en dan met de trein naar londen
Oh das wel minderquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welke familie? Ik was met school.Het was om 11 uur vertrekken uit Londen, om 2 uur aankomen bij de boot, uur wachten, boot op, zeeziek zijn.
![]()
HOMOquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welke familie? Ik was met school.Het was om 11 uur vertrekken uit Londen, om 2 uur aankomen bij de boot, uur wachten, boot op, zeeziek zijn.
![]()
Highest Occupied Molecular Orbital?quote:
Helemaal Over Mijn Oren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Highest Occupied Molecular Orbital?Sowieso orbitalen.
Maar maar mijn Freekje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |