abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142502017
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 00:08 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Het feit dat er nu al weken geen nieuws wordt gegeven, bewijst m.i. dat er ook geen nieuws is om te geven. Er staat niemand op de laatste foto's. Er is geen mysterie. De meiden zijn verdwaald en na een paar dagen overleden ten gevolge van de barre omstandigheden in de jungle.

Meer valt er niet over te zeggen.
Waarom "na een paar dagen" als de rugzak op slechts ~5 uur lopen vanaf de Mirador gevonden is, de resten op iets van 4 uur?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142503248
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:48 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]

Rugzakken en koffers na een val van 10 km.

Dat die rugzak er zo relatief ongeschonden uit ziet, gaat me steeds minder verbazen.
Ja totaaaal vergelijkbare situatie natuurlijk.
  zondag 20 juli 2014 @ 12:50:40 #153
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_142509477
quote:
11s.gif Op zondag 20 juli 2014 01:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom "na een paar dagen" als de rugzak op slechts ~5 uur lopen vanaf de Mirador gevonden is, de resten op iets van 4 uur?
Die conclusie trek ik op basis van twee punten:

1. John van der Heuvel heeft het verklaard. Hij kan dat verzonnen hebben, maar dat is niet logisch. Hij zal wel iets gehoord hebben via via van de onderzoeker.

2. Mijn eigen inschatting over de overlevingskansen in zo'n gebied. Een gezond persoon bezwijkt niet na een nachtje in de jungle. Maar wel na een paar dagen, als honger, dorst, koude, etc. een rol gaan spelen.

Wat hebben ze gedaan in die paar dagen? Vertwijfeld rondgedoold, gehuild, bij de pakken neergezeten, in paniek geraakt, ruzie gemaakt, etc. Enfin, wat meisjes doen als het niet meer gaat zoals ze willen.
  zondag 20 juli 2014 @ 13:07:07 #154
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_142509893
Dr.Kloothommel, ik ben het ermee eens dat dit het meest waarschijnlijke scenario is.
Maar dit:

quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 00:08 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..] Het feit dat er nu al weken geen nieuws wordt gegeven, bewijst m.i. dat er ook geen nieuws is om te geven. Er staat niemand op de laatste foto's. Er is geen mysterie. [..]
Er is wel een mysterie. Er is iets op die camera en telefoons gevonden maar ze zeggen niet wat het is. Dan zie ik 2 mogelijkheden:
1: Er staat iets op wat nog wordt onderzocht, en misschien zijn ze daar gewoon traag mee.
of 2: De familie wil niet dat het openbaar gemaakt wordt (begrijpelijk natuurlijk).
Het leven is één grote fles B:)B
  zondag 20 juli 2014 @ 15:10:59 #155
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_142513683
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:07 schreef Domnivoor het volgende:
Dr.Kloothommel, ik ben het ermee eens dat dit het meest waarschijnlijke scenario is.
Maar dit:

[..]

Er is wel een mysterie. Er is iets op die camera en telefoons gevonden maar ze zeggen niet wat het is. Dan zie ik 2 mogelijkheden:
1: Er staat iets op wat nog wordt onderzocht, en misschien zijn ze daar gewoon traag mee.
of 2: De familie wil niet dat het openbaar gemaakt wordt (begrijpelijk natuurlijk).
Ja okay, dat zou je een mysterie kunnen noemen. Maar ik denk dat het gewoon privé foto's zijn van de meisjes, die alleen voor de familie echte waarde hebben.
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:33:23 #156
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_142696749
quote:
Ouders Kris en Lisanne zoeken niet samen verder
AMERSFOORT - De families van Lisanne en Kris zetten de zoektocht naar de toedracht van het overlijden van de meiden, op een andere manier voort. De ouders van Kris blijven actief betrokken bij de zoekacties, terwijl de familie van Lisanne de zoektocht meer op de achtergrond blijft steunen.

De familie van Kris heeft nu de beschikking gekregen over een deel van het geld, dat opgehaald is met benefietacties en donaties. De rest van het geld blijft in het bezit van de speciale stichting, die is opgericht na de vermissing van de studenten. Het is vooralsnog onduidelijk wat er precies met dit geld gaat gebeuren.

Kris en Lisanne raakten in april van dit jaar vermist tijdens een wandeltocht in de stad Boquete in Panama. Eind vorige maand bleek dat de Amersfoortse vrouwen waren overleden.
Bron: http://www.rtvutrecht.nl/(...)et-samen-verder.html
pi_142699655
quote:
En wat bedoelen ze met verschillende manieren? Op zich niet heel raar, voor die reis kenden die ouders elkaar niet eens.
pi_142702535
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 22:32 schreef kurk_droog het volgende:
voor die reis kenden die ouders elkaar niet eens.
Hoe kom je daaar bij?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_142702675
quote:
11s.gif Op donderdag 24 juli 2014 23:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe kom je daaar bij?
Dat stond of in de krant of ik heb het ergens gelezen een tijd geleden, zou het niet meer kunnen terughalen maar het was iets over het volgen van de ouders toen het bekend werd dat ze overleden waren.

Maar het was iets van dat Kris en Lisanne ( via hun opleiding? ) die reis maakten en dat ze elkaar nou ook niet tot op het bot kenden en die ouders pas net voor of op Schiphol elkaar zagen en pas intensief contact hadden na die vermissing...
pi_142702834
Ok.

Zegt op zich niet zoveel; mijn beste maat leerde mijn moeder pas kennen op de memorial na haar crematie...

pi_142704878
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 23:38 schreef El_Matador het volgende:
Ok.

Zegt op zich niet zoveel; mijn beste maat leerde mijn moeder pas kennen op de memorial na haar crematie...
Zegt weinig inderdaad. Maar dan is het wel logisch dat die families uiteindelijk weer hun eigen kant opgaan i.m.o.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 08:01:52 #162
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_142709300
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 00:23 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Zegt weinig inderdaad. Maar dan is het wel logisch dat die families uiteindelijk weer hun eigen kant opgaan i.m.o.
Je ziet twee verschillende karakters. Lisanne was zelf introvert en rustig. De ouders zijn blijkbaar ook meer ingetogen en hebben zich berust in de trieste afloop.

Kris was extravert en avontuurlijk. De ouders zijn ook actiever en leggen zich nog niet bij de zaak neer. Willen precies weten wat er is gebeurd.

Uit de verhalen had ik ook de indruk gekregen dat de vrouwen elkaar nog maar relatief kort kenden, minder dan een jaar. Het initiatief van de reis kwam van Kris, die was al eens eerder met haar ouders in Latijns Amerika geweest en wilde terug. Lisanne heeft zich laten overhalen.

Ik heb het idee dat dit ook heeft gegolden voor hun laatste fatale wandeling. Lisanne was eigenlijk half ziek, maar Kris zal haar hebben overgehaald om toch die wandeling te doen. Helaas.

Achteraf kun je concluderen dat het misschien toch niet zo verstandig was om een dergelijke reis te ondernemen met iemand die je niet door en door kent. Je kunt daardoor in situaties komen, waarin je liever niet had willen komen. Bij dreiging van gevaar weet je niet precies hoe de ander zal reageren, wat je aan de ander hebt.

De ouders, met name die van Lisanne, zullen zich dat zeker ook realiseren en zullen dat moeten verwerken.
pi_142709792
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 08:01 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Je ziet twee verschillende karakters. Lisanne was zelf introvert en rustig. De ouders zijn blijkbaar ook meer ingetogen en hebben zich berust in de trieste afloop.

Kris was extravert en avontuurlijk. De ouders zijn ook actiever en leggen zich nog niet bij de zaak neer. Willen precies weten wat er is gebeurd.

Uit de verhalen had ik ook de indruk gekregen dat de vrouwen elkaar nog maar relatief kort kenden, minder dan een jaar. Het initiatief van de reis kwam van Kris, die was al eens eerder met haar ouders in Latijns Amerika geweest en wilde terug. Lisanne heeft zich laten overhalen.

Ik heb het idee dat dit ook heeft gegolden voor hun laatste fatale wandeling. Lisanne was eigenlijk half ziek, maar Kris zal haar hebben overgehaald om toch die wandeling te doen. Helaas.

Achteraf kun je concluderen dat het misschien toch niet zo verstandig was om een dergelijke reis te ondernemen met iemand die je niet door en door kent. Je kunt daardoor in situaties komen, waarin je liever niet had willen komen. Bij dreiging van gevaar weet je niet precies hoe de ander zal reageren, wat je aan de ander hebt.

De ouders, met name die van Lisanne, zullen zich dat zeker ook realiseren en zullen dat moeten verwerken.
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
  vrijdag 25 juli 2014 @ 10:56:53 #164
37248 BertV
Klei indiaan
pi_142712332
Het zou me niet verbazen als hij er niet ver naast zit.

Los daarvan;
Het lijkt me voor die ouders lastig dat iedereen ze "kent".
Laatst nog de moeder van Kris gezien op mijn fiets richting sport.
Nadeel van het opzoeken van de media. Ik weet niet of het steun geeft als je weet dat iedereen er vanaf weet.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_142724919
quote:

[..]

Interessante theorie an sich.
I´m back.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 18:19:07 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142725564
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 23:38 schreef El_Matador het volgende:
Ok.

Dat was dan een zeer eenzijdige 'kennismaking'.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_142726041
Toch wel indrukwekkend interview met vader Kris bij Eenvandaag.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_142726120
Net op nieuws. Fotos gemaakt op berg en daarna , ook telefoons nog meerdere keren gebruikt.
br@m
pi_142726126
Enkele nieuwe feiten:
- er is nog gebeld na de verdwijning
- er zijn nog fotos gemaakt na de verdwijning
pi_142726154
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 18:45 schreef danos het volgende:
Enkele nieuwe feiten:
- er is nog gebeld na de verdwijning
- er zijn nog fotos gemaakt na de verdwijning
Bron?
I´m back.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2014 @ 18:46:30 #171
163650 Greys
pi_142726169
Nou poeh, wat een kracht heeft die man, zoals hij er over kan vertellen.
Aan het eind schoot hij toch even vol.

Wat vervelend voor die mensen ook dat ze er niet eerlijk over kunnen praten, zoals hij letterlijk zei. Hij wil graag eerlijk kunnen zeggen wat er nog voor foto's op stonden ná de foto op de top van de berg en welk telefoongebruik er nog wat na hun verdwijning. Want er was nog telefoongebruik, dus.
Logisch dat hij er niet over mag praten, maar het lijkt me hel :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2014 @ 18:46:43 #172
163650 Greys
pi_142726172
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 18:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bron?
De vader van Kris op televisie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_142726184
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 18:46 schreef Greys het volgende:

[..]

De vader van Kris op televisie.
Journaal?
I´m back.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2014 @ 18:47:56 #174
163650 Greys
pi_142726193
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 18:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Journaal?
EenVandaag.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_142726205
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 18:47 schreef Greys het volgende:

[..]

EenVandaag.
Okee thx.
I´m back.
pi_142726208

pi_142726263
Verrassende nieuwe feiten. Toch foto's van de top en daarna..
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2014 @ 18:50:43 #178
163650 Greys
pi_142726269
Verder vertelde hij dat er nu niets te cremeren valt. 'Ja ik kan een schoen, een stuk bot en een korte broek cremeren, maar dat kan dus niet'. Die ouders gaan zelf er heen om de wandeling nogmaals te reconstrueren, zij nemen het voortouw en gaan de onderzoekers ter plaatse vragen nog één keer mee te zoeken naar meer resten ('want ik heb nu niets te cremeren').

Ook hebben ze (ouders Kris) heel veel jonge meiden gevraagd naar die bh's, of zij die uit zouden doen als ze verdwaald waren. Gewoon meiden uit hun dagelijks leven.

De telefoons zijn dus nog gebruikt na hun verdwijning en hij mocht niet zeggen wie of wat ze daarmee gebeld hadden, alleen 'dat het niet klopt, het roept nog meer vragen op'.
Er was dus een foto van twee gelukkige meiden op de top van de berg, maar ook daarna waren er nog foto's. En dat mocht hij ook niet zeggen wat daarop stond, zo lang het onderzoek nog loopt. En hij had het er moeilijk mee dat hij daar niet eerlijk over mocht praten, hij wilde geen afspraken breken, maar had het wel graag eens hardop gezegd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_142726345
quote:
quote:
Zijn de in Panama omgekomen Kris en Lisanne werkelijk verdwaald in de jungle bij Boquete? De vader van Kris Kremers, Hans, heeft hier twijfels over. In EenVandaag voor het eerst zijn verhaal.

Vier maanden na de verdwijning van Kris en Lisanne in Panama weten de ouders nog altijd niet wat er met de twee vriendinnen uit Amersfoort is gebeurd. Het enige bewijs op dit moment is een DNA-match met de beide meisjes.

“Voor ons zijn er nu zoveel open einden en onlogische dingen in wat we weten, dat we zeggen: 'de conclusie van verdwaling kunnen wij als ouders niet trekken'”, aldus Kremers.

Mobiele telefoons gebruikt
Het Nederlands Forsisch Instituut heeft de mobiele telefoons en de digitale camera onderzocht. Daaruit blijkt dat er na de verdwijning nog is geprobeerd te bellen met de telefoons.

“De telefoons zijn gebruikt en dat gebruik en de manier waarop levert voor ons weer zoveel vragen op dat we zeggen; dit is niet logisch”, zegt de vader van Kris.

Op de digitale camera is een foto aangetroffen waarop Kris en Lisanne vrolijk boven op de berg staan. Na de verdwijning zijn er ook nog foto’s met het toestel genomen. Het onderzoeksteam in Panama heeft de familie verboden om daar over te spreken.

Onbeantwoorde vragen
De familie van Kris Kremers zit met te veel onbeantwoorde vragen. Daarom gaat de familie volgende week terug naar Panama. De familie wil daar zelf de wandeltocht van hun dochter reconstrueren. Daarnaast hoopt de familie dat de autoriteiten wederom gaan zoeken in de jungle naar stoffelijke resten, die hebben ze nodig om een waardig afscheid te kunnen nemen.
Dat is wel nieuws iig...
I´m back.
pi_142726350
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 18:50 schreef Greys het volgende:
Ook hebben ze (ouders Kris) heel veel jonge meiden gevraagd naar die bh's, of zij die uit zouden doen als ze verdwaald waren. Gewoon meiden uit hun dagelijks leven.
Ja dat die dat niet zouden doen zegt niet zoveel, hebben nog nooit in zo'n situatie gezeten natuurlijk.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2014 @ 18:54:32 #181
163650 Greys
pi_142726381
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 18:53 schreef danos het volgende:

[..]

Ja dat die dat niet zouden doen zegt niet zoveel, hebben nog nooit in zo'n situatie gezeten natuurlijk.
Dat zegt ook vast niet zoveel, maar die mensen moeten wát en hebben zo nog misschien het idee dat ze nuttig bezig zijn.... Alle meisjes die ze hadden gesproken zouden hun bh altijd aan houden, omdat ze zich anders nog meer 'onbeschermd' zouden voelen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_142726412
Ik vind die aangetroffen bh's eigenlijk niet zo raar. Die vader wel, hij zegt ook dat de meiden die hij heeft gesproken hun bh niet zouden uitdoen en daar zonder iets zouden rondwandelen. Ik ook niet, maar het is anders als de bh als reserve is.. Als ik zo'n tocht zou maken en daar ergens zou gaan zwemmen, zou ik misschien wel een extra bikinitop/bh meenemen. Vochtige kleding gaat schuren en bij borsten is dat niet chill.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 18:55:59 #183
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_142726428
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 18:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat zegt ook vast niet zoveel, maar die mensen moeten wát en hebben zo nog misschien het idee dat ze nuttig bezig zijn.... Alle meisjes die ze hadden gesproken zouden hun bh altijd aan houden, omdat ze zich anders nog meer 'onbeschermd' zouden voelen.
Precies, ik vind het verschrikkelijk als ik geen bh aanheb, irritant, en zeker als je verdwaald zou zijn of wat dan ook dan wil je niet zoiets ook nog aan je hoofd hebben.
吴 曼 迪
pi_142726436
Ik zie een piepkort fragmentje, dat over die bh's was op tv ofzo?

pi_142726453
Ik geloof ook niet meer in verdwaling nu ik het verhaal van de vader heb gehoord.
Anders hadden de meiden dat wel laten blijken in de foto's die ze nog gemaakt hebben de dagen erna, volgens de vader zagen ze er nog fris uit op de foto's die gemaakt zijn de dagen nadat ze voor het laatst gezien zijn. Veder ook opvallend inderdaad dat een broek van de meiden kilometers veder is gevonden van het bot.
pi_142726501
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 18:57 schreef forzaudinese het volgende:
Ik geloof ook niet meer in verdwaling nu ik het verhaal van de vader heb gehoord.
Anders hadden de meiden dat wel laten blijken in de foto's die ze nog gemaakt hebben de dagen erna, volgens de vader zagen ze er nog fris uit op de foto's die gemaakt zijn de dagen nadat ze voor het laatst gezien zijn. Veder ook opvallend inderdaad dat een broek van de meiden kilometers veder is gevonden van het bot.
Okee, even wachten totdat 1Vandaag op Uitzending Gemist zit.
Ik heb het niet gezien.
I´m back.
pi_142726524
De dagen erna? Hoeveel dagen? Staat een datum/tijd bij, als je fotografeert, neem ik aan...
I´m back.
pi_142726558
quote:
Verder ook opvallend inderdaad dat een broek van de meiden kilometers veder is gevonden van het bot.
Ik moet die uitzending nog zien, maar dat vind ik niet vreemd, zeker niet in 77 dagen in een gebied waar aaseters en roofdieren voorkomen.

pi_142726582
Maar waarom mag hij niks zeggen over andere foto's.

De bh-kwestie: ik vind alles met bh aan raar genoeg ook prettiger. Slaap zelfs liever met bh aan, maar uitleggen waarom kan ik niet. Als het snikheet is, zoals de laatste dagen, slaap ik wel zonder bh (en sowieso naakt). Voelt niet prettig aan mijn borsten, kan niet uitleggen waarom :'). Maar als het in zo'n jungle snikheet is, had ik mijn bh sowieso weggeflikkerd, dus dat begrijp ik wel.
pi_142726596
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:01 schreef Yaaar het volgende:
Vrij normaal als een strafrechtelijk onderzoek nog loopt, lijkt me.

pi_142726604
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 18:59 schreef Ryan3 het volgende:
De dagen erna? Hoeveel dagen? Staat een datum/tijd bij, als je fotografeert, neem ik aan...
Dat mocht de vader nog niet vertellen vanwege het onderzoek.
pi_142726635
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:02 schreef forzaudinese het volgende:

[..]

Dat mocht de vader nog niet vertellen vanwege het onderzoek.
Nou ja, dat opent dan wel een raam voor speculatie natuurlijk.
I´m back.
pi_142726667
quote:

[..]

Bij RTL late night zag ik dat verschil ook echt. Ouders van Lisanne waren meer op de achtergrond en vooral ontzettend verdrietig (echt supersneu om te zien) en de anders van Kris waren meer aan het woord en ook verdrietig, maar heel strijdlustig.
pi_142726681
quote:

De bh-kwestie: ik vind alles met bh aan raar genoeg ook prettiger. Slaap zelfs liever met bh aan, maar uitleggen waarom kan ik niet. Als het snikheet is, zoals de laatste dagen, slaap ik wel zonder bh (en sowieso naakt). Voelt niet prettig aan mijn borsten, kan niet uitleggen waarom :'). Maar als het in zo'n jungle snikheet is, had ik mijn bh sowieso weggeflikkerd, dus dat begrijp ik wel.
Lijkt mij sws vrij claustrofobisch de hele tijd een bh.
I´m back.
pi_142726734
Het gebruik van de telefoon en de manier waarop roept vragen op, zei de vader van Chris. Dat ze aan een telefoon die zolang in het water heeft gelegen nog iets kunnen zeggen over de manier waarop die is gebruikt.
pi_142726756
quote:

Zou jij ook zonder broek in je string door de jungle gaan lopen?Blijft raar vinden dat de broek op een andere plek is gevonden en niet in de buurt van het bot.
Helemaal als blijkt dat het niet door de rivier kan zijn meegenomen !
pi_142726778
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:06 schreef Loekie1 het volgende:
Het gebruik van de telefoon en de manier waarop roept vragen op, zei de vader van Chris.
Maar die man blijft echt zoeken naar antwoorden. Ook als blijkt dat ze wel verdwaald waren zal hij doorgaan met zoeken en twijfelen.
pi_142726805
Hij heeft meer informatie dan wij en hij komt tot de conclusie dat ze niet verdwaald zijn.
pi_142726843
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:09 schreef Loekie1 het volgende:
Hij heeft meer informatie dan wij en hij komt tot de conclusie dat ze niet verdwaald zijn.
Ja, wrs is het meer dan alleen verdwaling dan.
Hebben ze dan met die jongens afgesproken?
I´m back.
pi_142726855
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:07 schreef forzaudinese het volgende:

[..]

Zou jij ook zonder broek in je string door de jungle gaan lopen?Blijft raar vinden dat de broek op een andere plek is gevonden en niet in de buurt van het bot.
Als ik zeker weet dat ik ben verdwaald, 100% zeker weet dat ik dood ga omdat ik niemand meer ga tegenkomen en het sniksniksnikheet is: ik denk het wel. Maar ik weet het niet zeker, want ven best preuts.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2014 @ 19:11:09 #201
163650 Greys
pi_142726862
quote:
Hij zei toch dat ze er fris uitzagen op de laatste foto's 'op de top'?
Maar hij mocht NIETS zeggen over de foto's van daarna (toch? :@ ). Dus ook niet of ze er toen nog fris uitzagen. Of heb ik dat verkeerd begrepen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_142726896
quote:
Ook toen er nog helemaal geen info was, zei hij dat er geen sprake was van een verdwaling omdat ze zo intelligent zijn. Maar ik hoop dat de waarheid zsm boven water komt voor de nabestaanden.
pi_142726903
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:10 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Als ik zeker weet dat ik ben verdwaald, 100% zeker weet dat ik dood ga omdat ik niemand meer ga tegenkomen en het sniksniksnikheet is: ik denk het wel. Maar ik weet het niet zeker, want ven best preuts.
In dat scenario zou je het dan niet "gefrustreerd" weggooien, in plaats van netjes in je rugzak te stoppen?

pi_142726908
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar hij mocht NIETS zeggen over de foto's van daarna (toch? :@ ). Dus ook niet of ze er toen nog fris uitzagen. Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Belangrijk is natuurlijk of dat foto's waren terwijl ze op de terugweg waren, of van het verkeerde pad. Als ze verkeerde personen zijn tegengekomen, dan niet op die berg want zo gauw je in verkeerde handen gevallen bent, maak je geen foto's meer.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2014 @ 19:12:58 #205
163650 Greys
pi_142726919
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:06 schreef Loekie1 het volgende:
Het gebruik van de telefoon en de manier waarop roept vragen op, zei de vader van Chris. Dat ze aan een telefoon die zolang in het water heeft gelegen nog iets kunnen zeggen over de manier waarop die is gebruikt.
Ik denk dat hij bedoelde naar welke nummers er getracht is te smsen/bellen, of dat soort dingen. Dat hij dat heel onlogische keuzes vond.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_142726943
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:07 schreef forzaudinese het volgende:
Blijft raar vinden dat de broek op een andere plek is gevonden en niet in de buurt van het bot.
Wat is daar zo raar aan dan??
quote:
- wat bedoel je met "het" (het bot of de broek)?
- hoe weet je dat het niet door de rivier kan zijn meegenomen?
- zijn er andere methodes van transport mogelijk dan alleen die rivier?

Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2014 @ 19:14:06 #207
163650 Greys
pi_142726950
quote:
Niet de conclusie.
Het vermoeden. Hij zei alleen dat hij de conclusie verdwaling niet kan aannemen op basis van wat er tot nu toe bekend is. Dat zegt niet dat hij concludeert dat ze pertinent niet verdwaald zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_142726958
quote:
19s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

In dat scenario zou je het dan niet "gefrustreerd" weggooien, in plaats van netjes in je rugzak te stoppen?
Ja, wss wel. Maar ik weet niet hoe het voelt. Waarschijnlijk was ik gewoon zo erg in paniek geraakt dat ik alleen maar kon janken en verder niks. :')
pi_142726980
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar zijn conclusie is na het zien van alle foto's dat het niet logisch is dat ze zijn verdwaald. Dus ik neem aan dat op de foto's daarna dan ook niks geks te zien is dat wijst op verdwaling.
pi_142726997
Een mogelijkheid is dat ze bikini's mee hadden, die aantrokken om te zwemmen en de bh's in de tas deden.
Een andere mogelijkheid is dat ze opgesloten/vastgehouden zijn, kans gezien hebben een tas met hun bezittingen in de rivier te gooien in de hoop dat die gevonden zou worden.
pi_142727017
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 18:50 schreef Greys het volgende:

De telefoons zijn dus nog gebruikt na hun verdwijning

Er was dus een foto van twee gelukkige meiden op de top van de berg, maar ook daarna waren er nog foto's.

De verdwijning is een beetje erg vaag - welk moment was dat ?
De Nos journaliste schreef dat er tot aan het uitkijk punt gsm bereik was, daarna geen signaal meer.
Dus als andere mensen die telefoon gebruikt hebben, moet dat voor de uitkijkpost geweest zijn.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_142727025
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:14 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Ja, wss wel. Maar ik weet niet hoe het voelt. Waarschijnlijk was ik gewoon zo erg in paniek geraakt dat ik alleen maar kon janken en verder niks. :')
Begrijpelijk. :)

Juist het feit dat alles "zo netjes" in de rugzak zat (inclusief 1 flesje water), geeft voor mij een moment van "shock"/verrassing/plotselinge gebeurtenis aan.

Als je aan het eind van je latijn bent, dan vind je m.i. met een waterflesje in je hand de dood. Er kan (moet bijna wel) nog een waterflesje zijn geweest, want op 0,5 l water houd je het niet lang uit in die vochtige hitte (overdag).

Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2014 @ 19:17:29 #213
163650 Greys
pi_142727047
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:15 schreef forzaudinese het volgende:

[..]

Maar zijn conclusie is na het zien van alle foto's dat het niet logisch is dat ze zijn verdwaald. Dus ik neem aan dat op de foto's daarna dan ook niks geks te zien is dat wijst op verdwaling.
Nee idd, daar heb je wel gelijk in.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2014 @ 19:19:50 #214
163650 Greys
pi_142727116
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:16 schreef Loekie1 het volgende:
Een mogelijkheid is dat ze bikini's mee hadden, die aantrokken om te zwemmen en de bh's in de tas deden.
Ik heb deze topics niet allemaal post voor post gevolgd, dus het zal vast al zestien keer gevraagd zijn, maar kan het niet zijn dat ze gewoon een bikinitopje áán hadden onderweg (al dan niet onder hun kleding) omdat ze hoopten/dachten onderweg te kunnen zwemmen en daarom die bh's gewoon mee hadden om iets droogs aan te kunnen trekken voor na het zwemmen?

Dat lijkt mij als leek de allermeest logische verklaring voor die bh's in de tas eerlijk gezegd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_142727150
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb deze topics niet allemaal post voor post gevolgd, dus het zal vast al zestien keer gevraagd zijn, maar kan het niet zijn dat ze gewoon een bikinitopje áán hadden onderweg (al dan niet onder hun kleding) omdat ze hoopten/dachten onderweg te kunnen zwemmen en daarom die bh's gewoon mee hadden om iets droogs aan te kunnen trekken voor na het zwemmen?

Dat lijkt mij als leek de allermeest logische verklaring voor die bh's in de tas eerlijk gezegd.
Dat is inderdaad zonder de vondst van de lichamen in completere staat niet uit te sluiten.

Vraag is hoeveel bikini's ze bij zich hadden (het blijven vrouwen :P ) en of al die bikini's ook op de kamer zijn gevonden.

pi_142727155
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Mij ook, ik doe dat zelf ook vaak. Thuis bikini aantrekken onder de kleding en ondergoed mee. Eventueel alleen bikinitop zou kunnen als je denkt te gaan zonnen met korte broek en bikinitop. Echter misschien is op de foto's te zien dat ze de bh's die in de tas zaten, aanhadden.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2014 @ 19:23:55 #217
163650 Greys
pi_142727228
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:21 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Mij ook, ik doe dat zelf ook vaak. Thuis bikini aantrekken onder de kleding en ondergoed mee. Eventueel alleen bikinitop zou kunnen als je denkt te gaan zonnen met korte broek en bikinitop. Echter misschien is op de foto's te zien dat ze de bh's die in de tas zaten, aanhadden.
Hm ja. En indien dat laatste het geval is, snap ik die vader weer beter dat hij zoveel meisjes heeft gevraagd of zij dat ook uit zouden trekken bij verdwalen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_142727247
Héél ver gedacht: ze zijn meegenomen, vastgehouden, hebben plan bedacht om in tas persoonlijke spullen te doen en die te droppen, dat lukte niet, daders hebben achteraf de tas in de rivier gegooid. Of ze hebben de tas wel naar buiten kunnen gooien maar de daders vonden de tas.
pi_142727287
quote:
19s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat is daar zo raar aan dan??

[..]

- wat bedoel je met "het" (het bot of de broek)?
- hoe weet je dat het niet door de rivier kan zijn meegenomen?
- zijn er andere methodes van transport mogelijk dan alleen die rivier?
De vader heeft meer informatie dan ons en hij zegt dat de vind plaats van de broek niet logisch is tav de vind plaats van de bot resten.
pi_142727342
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:25 schreef forzaudinese het volgende:

[..]

De vader heeft meer informatie dan ons en hij zegt dat de vind plaats van de broek niet logisch is tav de vind plaats van de bot resten.
Dat is natuurlijk geen inhoudelijk argument, maar goed, ik wil die uitzending eerst zelf zien.

Er zijn zat mogelijkheden om de lichaamsdelen van de schoenen en broek en rugzak te scheiden. En de bewering dat de rivier dat niet gedaan zou kunnen hebben, moet wel op feiten gebaseerd zijn (stroomrichtingen, etc.).

pi_142727376
quote:
12s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk geen inhoudelijk argument, maar goed, ik wil die uitzending eerst zelf zien.

Er zijn zat mogelijkheden om de lichaamsdelen van de schoenen en broek en rugzak te scheiden. En de bewering dat de rivier dat niet gedaan zou kunnen hebben, moet wel op feiten gebaseerd zijn (stroomrichtingen, etc.).
Hij zei dat de korte spijkerbroek gesloten was en het is niet logisch dat die van de botten af raakt. (dacht ik)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 juli 2014 @ 19:31:26 #222
862 Arcee
Look closer
pi_142727433
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 18:42 schreef danos het volgende:
Toch wel indrukwekkend interview met vader Kris bij Eenvandaag.
Ja, en interessant ook.
quote:
Anders hadden de meiden dat wel laten blijken in de foto's die ze nog gemaakt hebben de dagen erna, volgens de vader zagen ze er nog fris uit op de foto's die gemaakt zijn de dagen nadat ze voor het laatst gezien zijn.
Daar heeft hij niks over gezegd over die foto's van na de verdwijning. Alleen over foto's van er voor.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_142727441
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:28 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Hij zei dat de korte spijkerbroek gesloten was
Dat zou betekenen dat Lisanne (Kris liep toch in een lycra?) hem aanhad.

quote:
en het is niet logisch dat die van de botten af raakt.
"niet logisch", wat is dat voor feitelijke onderbouwing?

Het is volkomen logisch dat lichaamsdelen na overlijden (dis dus als botresten gevonden worden) verspreid raken door:
• rivier (alleen stroomafwaarts)
• aaseters op de grond (kan ook stroomopwaarts zijn)
• roofvogels (kan alle richtingen op zijn, zelfs 'onlogische')

Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2014 @ 19:31:53 #224
163650 Greys
pi_142727445
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:28 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Hij zei dat de korte spijkerbroek gesloten was en het is niet logisch dat die van de botten af raakt.
Behalve als wilde dieren met hetgeen dat in de broek zat aan de haal zijn gegaan.
Of is er al uitgesloten dat dat soort dieren in dat gebied totaal niet zitten?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_142727467
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Behalve als wilde dieren met hetgeen dat in de broek zat aan de haal zijn gegaan.
Wilde dieren bijten dwars door zo'n spijkerbroek heen
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_142727480
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:31 schreef Greys het volgende:

[..]

De afstand tussen broek en bot was heel groot. Dat is wel vreemd natuurlijk.
pi_142727508
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:33 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zijn er geen tekenen van een wild dier op de broek, anders zou hij dit niet zo gezegd hebben.

Mochten er daders in het spel zijn, dan lijkt het op een impulsieve daad. Anders ga je die spullen niet verspreiden door de jungle lijkt mij.
pi_142727518
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:33 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

:N

pi_142727543
Video; interview met Hans Kremers. Hij gelooft niet in de verdwaal theorie van Lisanne en Kris in Panama. http://www.eenvandaag.nl/(...)er_verdwalingtheorie
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2014 @ 19:36:07 #230
163650 Greys
pi_142727545
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:33 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Maar, even plat gezegd, waarom zouden die dieren per se door zo'n kort broekje heen moeten bijten, als ze het er ook 'uit' kunnen eten via de boven- en onderkant? :@ Maar dan zou je wel bloed zien op de broek en er is niet gezegd volgens mij hoe deze is aangetroffen, behalve 'dicht'.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:33 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Wat was 'heel groot', wat was die afstand?
Is 100 meter in zijn ogen heel groot, of is het kilometers? Ik heb daar niet zo goed geluisterd omdat mijn telefoon toen ging, dus even gemist. Wat zei hij?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_142727572
quote:
12s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:N

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar zou je dan ook geen gaten en scheuren in die broek gevonden hebben?
  vrijdag 25 juli 2014 @ 19:39:54 #232
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_142727649
Hij zegt dat ze er niet bezweet of moe uitzien op de foto's. Hij heeft het duidelijk over alle foto's, ook die van na de top waar hij verder niks over mag zeggen.
Wat zou de reden zijn dat hij niet over die laatste foto's mag spreken?
Ik denk dat ze bv. een veld met verboden plantjes zijn tegengekomen, en daarna een paar figuren die niet van pottenkijkers houden...
pi_142727668
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:36 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

volgens mij blijft dit gewoon in een spijkerbroekje zitten

pi_142727718
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:36 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Hoeft niet. Hangt er maar net vanaf hoe het lichaam erbij lag, na hoeveel dagen aaseters het lichaam vinden en nog meer factoren (ik kan ze vanaf de bank niet allemaal nagaan natuurlijk).

pi_142727752
quote:
Is 100 meter in zijn ogen heel groot, of is het kilometers? Ik heb daar niet zo goed geluisterd omdat mijn telefoon toen ging, dus even gemist. Wat zei hij?
"Heel andere plek", dat zei niet hij maar de voice over.
pi_142727753
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:40 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

volgens mij blijft dit gewoon in een spijkerbroekje zitten

[ afbeelding ]
Ook als het breekt bij een val, de botten niet meer bijeen gehouden worden door pezen (een dood lichaam desintegreert veel makkelijker dan een levend) en er een flink aantal regenrivieren in het gebied stromen?

pi_142727823
Stel de resten zijn bewust verspreid, dan zouden ze aan het gebied waarin misschien kunnen zien of het iemand was die het gebied goed kende.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 19:47:05 #238
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_142727854
Treurig van die ouders van Kris. Denk niet dat ze het kunnen accepteren dat hun dochter waarschijnlijk het voortouw genomen heeft in deze (achteraf gebleken) doldrieste wandeling en daarbij ook nog een ander meisje in de dood meegesleurd heeft.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_142727880
quote:
19s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoeft niet. Hangt er maar net vanaf hoe het lichaam erbij lag, na hoeveel dagen aaseters het lichaam vinden en nog meer factoren (ik kan ze vanaf de bank niet allemaal nagaan natuurlijk).
Is uit te testen: doe een korte spijkerbroek om een stuk vers vlees en kijk hoe aaseters daarmee omgaan. (Het is luguber, ik weet het.) Ik denk dat er van de spijkerbroek niet veel heel blijft.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 19:47:49 #240
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_142727881
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:36 schreef StaceySinger het volgende:
Video; interview met Hans Kremers. Hij gelooft niet in de verdwaal theorie van Lisanne en Kris in Panama. http://www.eenvandaag.nl/(...)er_verdwalingtheorie
Wie wel. Het konden immers de dochters van Bear Grylls zijn, zoveel ervaring.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 19:49:03 #241
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_142727919
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:36 schreef Greys het volgende:

Bij een van de kabelbruggen op de route was kleding van Kris gevonden. Dat werd in een andere video gezegd.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 19:49:03 #242
358523 IkStampOpTacos
pi_142727920
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:45 schreef Loekie1 het volgende:
Stel de resten zijn bewust verspreid, dan zouden ze aan het gebied waarin misschien kunnen zien of het iemand was die het gebied goed kende.
Je denkt serieus dat iemand 2 lijken a 150 kilo op de schouder neemt en om de 300 meter een stuk afsnijdt en daar dumpt? :')
-
pi_142727921
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:47 schreef Falco het volgende:
Treurig van die ouders van Kris. Denk niet dat ze het kunnen accepteren dat hun dochter waarschijnlijk het voortouw genomen heeft in deze (achteraf gebleken) doldrieste wandeling en daarbij ook nog een ander meisje in de dood meegesleurd heeft.
Dat is de cynische zolderkamerbenadering.

Kun je je helemaal niet indenken dat de feiten er ook aanleiding toe kunnen geven dat 'simpelweg verdwalen' vreemd is?

Waarom zou de Panamese politie dan nog steeds een strafrechtelijk onderzoek openhouden? Hebben ze geld over? Willen ze het toerisme in het gebied schaden door criminele mogelijkheden open te houden?

pi_142727963
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Je denkt serieus dat iemand 2 lijken a 150 kilo op de schouder neemt en om de 300 meter een stuk afsnijdt en daar dumpt? :')
Of over een paar dagen verspreid?
pi_142727977
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:47 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Is uit te testen: doe een korte spijkerbroek om een stuk vers vlees en kijk hoe aaseters daarmee omgaan. (Het is luguber, ik weet het.) Ik denk dat er van de spijkerbroek niet veel heel blijft.
Ik denk het wel, als het lichaam na 2+ dagen in 35 graden gevonden wordt, lusten de beesten het niet meer dan wel gaan ze niet de moeite doen om het vlees uit het broekje te pulken maar doen ze zich tegoed aan de makkelijk bereikbare resten.

Wat ook kan is dat het broekje met de verse lichaamsdelen in de rivier lag of in een bocht in de rivier met rustiger water en daar langzaam door kleinere dieren/schimmels/bacterien is verteerd.

vrijdag 25 juli 2014 @ 19:51:04 #246
358523 IkStampOpTacos
pi_142727982
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:50 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Of over een paar dagen verspreid?
Uhu, dat moet het zijn.
-
pi_142727991
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:47 schreef Falco het volgende:
Gadverdamme.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 19:52:25 #248
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_142728023
Zat er geen bloed op de spijkerbroek?
  vrijdag 25 juli 2014 @ 19:54:02 #249
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_142728074
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:51 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Gadverdamme.
Het speculeren en theoriseren over hoe botten/vlees door aaseters opengereten en opgegeten moet worden is wel lekker :D?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_142728158
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:54 schreef Falco het volgende:

[..]

Het speculeren en theoriseren over hoe botten/vlees door aaseters opengereten en opgegeten moet worden is wel lekker :D?
Allemaal niet leuk, maar jouw opmerking slaat al helemaal nergens op.
pi_142728208
Stop eens met die domme verhalen over aaseters !Ik denk dat de daders zich rot lachen om dit soort onzin verhalen.
pi_142728226
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:56 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Allemaal niet leuk, maar jouw opmerking slaat al helemaal nergens op.
Het is een cynische visie, die op zich hout snijdt in de zin dat die ouders natuurlijk andere antwoorden zoeken dan "mijn dochter is onvoorzichtig geweest en heeft een ziekige vriendin overgehaald domme dingen te doen".

Sluit niet uit dat er wel degelijk inhoudelijke vragen bij "simpelweg verdwalen" te stellen zijn. Genoeg zelfs.

vrijdag 25 juli 2014 @ 19:58:29 #253
358523 IkStampOpTacos
pi_142728247
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:57 schreef forzaudinese het volgende:
Stop eens met die domme verhalen over aaseters !Ik denk dat de daders lachen ze rot om dit soort onzin verhalen.
Welke daders? :')
-
pi_142728273
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:57 schreef forzaudinese het volgende:
Stop eens met die domme verhalen over aaseters !
Nee.

quote:
Ik denk dat de daders lachen ze rot om dit soort onzin verhalen.
"Daders"?

En jij beweert dat inhoudelijk nadenken over aaseters (dus geen "domme" of "onzin"verhalen) vreemder is?

pi_142728313
quote:
19s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is een cynische visie, die op zich hout snijdt in de zin dat die ouders natuurlijk andere antwoorden zoeken dan "mijn dochter is onvoorzichtig geweest en heeft een ziekige vriendin overgehaald domme dingen te doen".

Sluit niet uit dat er wel degelijk inhoudelijke vragen bij "simpelweg verdwalen" te stellen zijn. Genoeg zelfs.
Maar de conclusie van een zieke vriendin overhalen is er toch nooit geweest? Als je ziek bent, sta je niet vrolijk op een berg lachend te zwaaien naar de camera. Want dat heeft de vader wel geopenbaard.
pi_142728410
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:00 schreef Yaaar het volgende:
Als je ziek bent, sta je niet...
En daar ga je al. Jij sluit iets uit/beweert iets. Zonder enige kennis.

Het ziekig (niet "ziek", verschilletje he?) komt naar voren uit getuigenverklaringen. Hoeft nog steeds niet waar te zijn, maar het zijn in ieder geval aanwijzingen uit eerste hand.

vrijdag 25 juli 2014 @ 20:03:02 #257
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_142728420
quote:
19s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat laatste zou ik ook nog wel kunnen begrijpen als ouder. Dat je continu probeert te zoeken naar aanknopingspunten waarom het toch allemaal anders verlopen zou kunnen zijn dan zo'n suffe verdwaling. Aan de andere kant lijkt verdwaling het meest waarschijnlijke scenario en wil je het toch allemaal verwerken, moet je uiteindelijk (hoe kut het ook is) daarin berusten, zoals die ouders van Lisanne nu blijken te doen.
pi_142728459
quote:
19s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En daar ga je al. Jij sluit iets uit/beweert iets. Zonder enige kennis.

Het ziekig (niet "ziek", verschilletje he?) komt naar voren uit getuigenverklaringen. Hoeft nog steeds niet waar te zijn, maar het zijn in ieder geval aanwijzingen uit eerste hand.
Dat doet iedereen hier. Jij net zo goed.

Prima. Als je ziekig bent, sta je niet vrolijk foto's te maken op een berg. Maar allemaal fijn, ik vind het gewoon walgelijk om uitspraken te lezen als 'overgehaald om mee te komen en daardoor de dood ingesleurd'.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 20:06:33 #259
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_142728531
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:04 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Dat doet iedereen hier. Jij net zo goed.

Prima. Als je ziekig bent, sta je niet vrolijk foto's te maken op een berg. Maar allemaal fijn, ik vind het gewoon walgelijk om uitspraken te lezen als 'overgehaald om mee te komen en daardoor de dood ingesleurd'.
Vind het walgelijker om te lezen hoe lijken opengereten moeten worden dan wat gepsychologiseer van de koude grond, waar ook nog best een kern van waarheid in kan zitten.
pi_142728581
Het lijkt er wel op dat de meiden dus bewust na de top van de berg zijn doorgelopen en dat blijft vreemd als je weet dat het donker gaat worden. Of er is iemand meegelopen die niet op de foto's staat maar hun zogenaamd wel de omgeving wou laten zien.
pi_142728590
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Uhu, dat moet het zijn.
Misschien heeft de dader bewust alleen een paar zaken verspreid om het te doen lijken dat de meisjes door roofdieren zijn opgegeten.
pi_142728640
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:00 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Maar de conclusie van een zieke vriendin overhalen is er toch nooit geweest? Als je ziek bent, sta je niet vrolijk op een berg lachend te zwaaien naar de camera. Want dat heeft de vader wel geopenbaard.
Ze zagen er niet moe en ziek uit zei hij.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 20:10:25 #263
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_142728657
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:07 schreef forzaudinese het volgende:
Het lijkt er wel op dat de meiden dus bewust na de top van de berg zijn doorgelopen en dat blijft vreemd als je weet dat het donker gaat worden. Of er is iemand meegelopen die niet op de foto's staat maar hun zogenaamd wel de omgeving wou laten zien.
De meest aanneembare theorie is dat ze dachten dat ze een rondje zouden maken en via de pianista-trail weer terug naar Boquette zouden komen. Ze moesten terugkeren over dezelfde weg terug, maar liepen juist door, waarbij het pad steeds slechter begaanbaar werd. Neem daarbij de invallende duisternis, opkomende stress en je bent zo verdwaald.
pi_142728742
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:10 schreef Falco het volgende:

[..]

De meest aanneembare theorie is dat ze dachten dat ze een rondje zouden maken en via de pianista-trail weer terug naar Boquette zouden komen. Ze moesten terugkeren over dezelfde weg terug, maar liepen juist door, waarbij het pad steeds slechter begaanbaar werd. Neem daarbij de invallende duisternis, opkomende stress en je bent zo verdwaald.
De ouders gaan daarom nu ook terug om zelf een gedeelte van de route te lopen en om te kijken wat logisch is.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 20:18:42 #265
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_142728894
Overigens zei de vader ook dat hij het meepuzzelen, wat wij hier ook doen, zéér op prijs stelt. We moeten daar dus gewoon mee doorgaan en ons niets aantrekken van die zedenprekers die hier af en toe hun gal spuien.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2014 @ 20:37:23 #266
163650 Greys
pi_142729527
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:09 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ze zagen er niet moe en ziek uit zei hij.
Maar - niet lelijk bedoeld - dat was de vader van het 'nietzieke' meisje, áls er al eentje ziek was. Die gaat denk niet voor de camera zitten verklaren dat zijn dochter een ander die zich niet goed voelde heeft overgehaald mee te gaan en daarmee zijn eigen dochter een beetje bekritiseren :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2014 @ 20:38:33 #267
163650 Greys
pi_142729569
Ben benieuwd of de bergtop-foto's selfies waren, of er aan de foto te zien is dat een ander de foto van de twee meisjes samen heeft gemaakt. Maar dat zal wel niet he, dan was dat al wél bekend, toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_142729706
John v.d Heuvel of Peter R de Vries zouden een tv uitzending moeten maken over deze zaak en dan alle feiten eens op een rijtje zetten. En dat ze dan samen met een gids de hele route gaan lopen tot de plaats waar botten zijn gevonden. De ouders zouden denk ik ook wel willen meewerken aan zo'n uitzending want ze zitten nu nog met te veel vragen en willen meer informatie.
pi_142729994
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar - niet lelijk bedoeld - dat was de vader van het 'nietzieke' meisje, áls er al eentje ziek was. Die gaat denk niet voor de camera zitten verklaren dat zijn dochter een ander die zich niet goed voelde heeft overgehaald mee te gaan en daarmee zijn eigen dochter een beetje bekritiseren :@
Nee maar als Lisanne er ziek had uitgezien, had hij gewoon niks gezegd.
pi_142730046
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:42 schreef forzaudinese het volgende:
John v.d Heuvel of Peter R de Vries zouden een tv uitzending moeten maken over deze zaak en dan alle feiten eens op een rijtje zetten. En dat ze dan samen met een gids de hele route gaan lopen tot de plaats waar botten zijn gevonden. De ouders zouden denk ik ook wel willen meewerken aan zo'n uitzending want ze zitten nu nog met te veel vragen en willen meer informatie.
Ik dacht toevallig hetzelfde vanavond, Peter R. de Vries zou zijn licht eens moeten schijnen op de zaak.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juli 2014 @ 20:53:53 #271
163650 Greys
pi_142730051
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:52 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Da's ook zo, maar voor een 'jeuj we hebben de top bereikt'-foto trek je natuurlijk sowieso even je shiny happy gezicht, ook als je je klote zou voelen. Denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_142730061
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:18 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Overigens zei de vader ook dat hij het meepuzzelen, wat wij hier ook doen, zéér op prijs stelt. We moeten daar dus gewoon mee doorgaan en ons niets aantrekken van die zedenprekers die hier af en toe hun gal spuien.
O+ O+

Ik wil die uitzending echt zien, wachten tot ie morgen op UG staat.

vrijdag 25 juli 2014 @ 20:57:17 #273
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_142730174
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:52 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Als je een bronchitis hebt, kun je daar uit de buitenkant helemaal niets van zien. Toch ben je dan zeer vermoeid, mogelijk met koorts.
pi_142730270
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

O+ O+

Ik wil die uitzending echt zien, wachten tot ie morgen op UG staat.
lezen

Video; interview met Hans Kremers. Hij gelooft niet in de verdwaal theorie van Lisanne en Kris in Panama. http://www.eenvandaag.nl/(...)er_verdwalingtheorie …
  vrijdag 25 juli 2014 @ 21:00:23 #275
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_142730272
Ik begrijp niet goed waarom de vader niets mag zeggen over die telefoons en over de foto's.

In de eerste plaats: als dit werkelijk van belang zou zijn voor een onderzoek, dan hadden de ouders hiervan ook niet op de hoogte gesteld moeten worden.

In de tweede plaats: zou ik me als vader niets aantrekken van een dergelijk verbod, of gedane belofte, nu het inmiddels wel duidelijk is dat de Panamese onderzoekers verder geen r**t uitvoeren.
pi_142730399
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:00 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

lezen

Video; interview met Hans Kremers. Hij gelooft niet in de verdwaal theorie van Lisanne en Kris in Panama. http://www.eenvandaag.nl/(...)er_verdwalingtheorie …
Ja, ik heb die link zelf geplaatst hier. Het videofragment is 10 seconden en de video eronder is een oudere.

pi_142730475
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:00 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Ik begrijp niet goed waarom de vader niets mag zeggen over die telefoons en over de foto's.

In de eerste plaats: als dit werkelijk van belang zou zijn voor een onderzoek, dan hadden de ouders hiervan ook niet op de hoogte gesteld moeten worden.

In de tweede plaats: zou ik me als vader niets aantrekken van een dergelijk verbod, of gedane belofte, nu het inmiddels wel duidelijk is dat de Panamese onderzoekers verder geen r**t uitvoeren.
Ik snap het juist wel. En dat die Panamezen "geen reet uitvoeren" is niet de mening van de familie, die juist het onderzoeksteam in Panama altijd geprezen heeft. Maar daarnaast -begrijpelijk- ook een eigen onderzoek door de Nederlandse recherche en kanalen als John van den Heuvel willen.

De ouders worden op de hoogte gesteld omdat de Panamese politie ze vragen gesteld moet hebben, in de trant van "wetende dat er nog foto's zijn gemaakt..., denkt u dat...". Bovendien hebben die ouders de foto's van hun bloedeigen dochters ook gewoon onder ogen gekregen, lijkt me?

pi_142730660
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:38 schreef Greys het volgende:
Ben benieuwd of de bergtop-foto's selfies waren, of er aan de foto te zien is dat een ander de foto van de twee meisjes samen heeft gemaakt. Maar dat zal wel niet he, dan was dat al wél bekend, toch?
Denk het niet. Ze zullen dan zoveel mogelijk "daderinfo" stil wil houden denk ik. Als duizenden mensen details vd zaak weten, ga dan nog maar is iemand zichzelf laten verspreken in een verhoor.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 21:12:25 #279
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_142730697
quote:
19s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik snap het juist wel. En dat die Panamezen "geen reet uitvoeren" is niet de mening van de familie, die juist het onderzoeksteam in Panama altijd geprezen heeft. Maar daarnaast -begrijpelijk- ook een eigen onderzoek door de Nederlandse recherche en kanalen als John van den Heuvel willen.

De ouders worden op de hoogte gesteld omdat de Panamese politie ze vragen gesteld moet hebben, in de trant van "wetende dat er nog foto's zijn gemaakt..., denkt u dat...". Bovendien hebben die ouders de foto's van hun bloedeigen dochters ook gewoon onder ogen gekregen, lijkt me?
Ja, dat laatste zeker. In het filmpje maakt de vader duidelijk dat hij de foto's heeft gezien. Over een foto treedt hij in detail. Die is genomen op de top van de pianista-berg, in zijn woorden, waarin de meisjes fris en vrolijk met hun armen in de lucht op staan.

Dat van de "armen in de lucht" is een bekend gebruik, om te laten zien dat je iets "bereikt" hebt. In dit geval de top van die berg.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 21:19:08 #280
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_142730920
quote:
12s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, ik heb die link zelf geplaatst hier. Het videofragment is 10 seconden en de video eronder is een oudere.
Werkt deze link waar jij zit?
http://www.npo.nl/eenvandaag/25-07-2014/AT_2015447
pi_142731663
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:19 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Werkt deze link waar jij zit?
http://www.npo.nl/eenvandaag/25-07-2014/AT_2015447
Geweldig, dank je.

pi_142731995
Vader Kris Kremers twijfelt over verdwijning
amsterdam -

Hans Kremers, de vader van de begin dit jaar in Panama omgekomen Kris Kremers, betwijfelt dat zijn dochter samen met haar vriendin Lisanne Froon in de jungle is verdwaald. Dat vertelde hij vrijdag in een interview met het tv-programma EenVandaag.

Vier maanden na de verdwijning van Kris en Lisanne in Panama weten de ouders nog altijd niet wat er met de twee vriendinnen uit Amersfoort is gebeurd. Het enige bewijs op dit moment is een DNA-match met de beide meisjes. „Voor ons zijn er nu zoveel open einden en onlogische dingen in wat we weten, dat we zeggen: de conclusie van verdwaling kunnen wij als ouders niet trekken”, aldus Kremers.

Telefoons

Zo blijkt bijvoorbeeld uit onderzoek van het Nederlands Forsisch Instituut dat er na de verdwijning nog is geprobeerd te bellen met de telefoons. Ook zijn er nog foto's gemaakt met de digitale camera's. Het onderzoeksteam in Panama heeft de familie verboden om daarover te spreken.

Terug

De familie van Kris Kremers zit met te veel onbeantwoorde vragen. Daarom gaat de familie volgende week terug naar Panama om zelf de wandeltocht van hun dochter te reconstrueren. Daarnaast hoopt de familie dat de autoriteiten wederom gaan zoeken in de jungle naar stoffelijke resten; die hebben ze nodig om een waardig afscheid te kunnen nemen.

http://www.telegraaf.nl/b(...)r_verdwijning__.html
pi_142732846
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:07 schreef forzaudinese het volgende:
De dader heeft de foto gemaakt? to obvious
  vrijdag 25 juli 2014 @ 22:59:17 #284
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_142735291
Ok, uitzending gezien. Mooie oprechte presentatie van dhr Kremers. Echter, weinig echt nieuws, verkeerde kaartje blijft maar gebruikt worden en niet duidelijk wordt waar en waarom die resten nu zo ver van elkaar gevonden zouden zijn.

Foto's geven geen aanleiding te denken dat de meiden verdwaald waren; ze staan vrolijk lachend op de foto's (wat de ouders terecht een redelijk troostend gevoel geeft, ondanks het drama).

Hopelijk kunnen de ouders beter reconstrueren hoe de meiden gelopen zijn (ik vermoed aan de hand van alle foto's).

Wat ik vreemd vind is dat Hans Kremers vertelt dat hij HOOPT dat de Panamezen verder gaan met zoeken naar meer resten en sporen. Dat conflicteert in mijn ogen met "het onderzoek is nog niet afgerond (en daarom mag ik niks zeggen over de foto's, al zou ik dat graag willen)".

Wellicht dat de Nederlandse recherche en onderzoekers als JvdH een ander licht op de zaak kunnen werpen dan de Panamezen die zowel vanaf het begin als nu nogal "flojo" (laks) zijn (geweest).

vrijdag 25 juli 2014 @ 23:33:53 #286
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_142736222
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:09 schreef El_Matador het volgende:

Wat ik vreemd vind is dat Hans Kremers vertelt dat hij HOOPT dat de Panamezen verder gaan met zoeken naar meer resten en sporen. Dat conflicteert in mijn ogen met "het onderzoek is nog niet afgerond (en daarom mag ik niks zeggen over de foto's, al zou ik dat graag willen)".

Hoezo conflicteert dat? Zolang ze niks doen ronden ze ook niks af.
Vandaag kwam ook het bericht dat er maandag weer gezocht gaat worden (zie link hierboven). Kennelijk was het interview net daarvoor opgenomen.
pi_142737523
Hij moet de zaak een beetje warm blijven houden.... lastig als er ook andere erge dingen gebeuren.
pi_142739446
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:18 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Vreemd dat je dit op jezelf betrekt. Vader had het namelijk over iemand die hij tegenkwam in de kerk die vertelde dat hij alles had meegeschreven. Dat is heel wat anders dan hijgerig speculeren op een internetforum
pi_142739772
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:09 schreef El_Matador het volgende:

Wellicht dat de Nederlandse recherche en onderzoekers als JvdH een ander licht op de zaak kunnen werpen dan de Panamezen die zowel vanaf het begin als nu nogal "flojo" (laks) zijn (geweest).
Misschien is hij juist bang dat de Panamezen liever zien dat ze verdwaald zijn. Daar zitten ze nl echt niet op een moordzaak te wachten
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_142740545
38 x 500 Zijn we er al uit?
pi_142740589
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 02:30 schreef Marzoen het volgende:
38 x 500 Zijn we er al uit?
300. ;) MH17 heeft bijna 4x zoveel in bijna 16 keer zo weinig tijd, is dat al opgelost?

:*

pi_142740617
quote:
12s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 02:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

300. ;) MH17 heeft bijna 4x zoveel in bijna 16 keer zo weinig tijd, is dat al opgelost?

:*
Maakt toch iets uit.

MH17. Niet opgelost maar redelijk duidelijk. Maar gelukkig denken vele mensen mee in beide zaken. Dat geeft veel steun. Mensen willen tegenwoordig van iets naars blijkbaar heel graag een drama voor zichzelf maken. Dat verbaast.
pi_142740653
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 02:38 schreef Marzoen het volgende:
Mensen willen tegenwoordig van iets naars blijkbaar heel graag een drama voor zichzelf maken. Dat verbaast me.
Dat "blijkbaar" zie ik niet, hoe zie je dat?

Het lijkt me vrij logisch dat je nadenkt over gebeurtenissen en nieuws niet als een soort fast food tot je neemt. Meer de diepte in in enkele onderwerpen dan de breedte met "komkommernieuws"?

pi_142740677
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 02:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat "blijkbaar" zie ik niet, hoe zie je dat?

Het lijkt me vrij logisch dat je nadenkt over gebeurtenissen en nieuws niet als een soort fast food tot je neemt. Meer de diepte in in enkele onderwerpen dan de breedte met "komkommernieuws"?
Het is weinig zinvol lijkt mij. Zie dat verhaal over Panama. Veel mensen hebben er een mening over.....en nog nooit een jungle gezien.
pi_142740692
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 02:43 schreef Marzoen het volgende:
Het is weinig zinvol lijkt mij.
Is forummen "zinvol" dan?

pi_142740711
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 02:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Is forummen "zinvol" dan?
Soms. En soms slaat het gewoon door. 38x300 meningen hebben tot nu toe niets nieuws gebracht. Waar mensen maar mee bezig zijn. Iets anders is een werkelijke discussie over iets.
pi_142740737
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 02:45 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Soms. Iets anders is een werkelijke discussie over iets.
Hoe is een werkelijke discussie zinvoller? En wat betekent "werkelijk" voor jou?

Deze puzzel proberen te ontrafelen lijkt me ook best zinvol; je leert ervan.

Sowieso al zinvoller dan UTO of de vele SC's die FOK! rijk is (ja, ik kom er ook wel es, in die SC's dan, Utopia acht ik alleen voor echt hersenlozen zonder eigen leven om te leven).

pi_142740756
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 02:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe is een werkelijke discussie zinvoller? En wat betekent "werkelijk" voor jou?

Deze puzzel proberen te ontrafelen lijkt me ook best zinvol; je leert ervan.

Sowieso al zinvoller dan UTO of de vele SC's die FOK! rijk is (ja, ik kom er ook wel es, in die SC's dan, Utopia acht ik alleen voor echt hersenlozen zonder eigen leven om te leven).
Zo maar wat gaan gissen is wat anders dan een discussie hebben. Ik kreeg een ban omdat ik door ging over hoe gevaarlijk water in het wild drinken is. Zelfs dat begrijpen veel mensen niet. Dan is het zinloos denk ik.
pi_142740808
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 02:50 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Zo maar wat gaan gissen is wat anders dan een discussie hebben. Ik kreeg een ban omdat ik door ging over hoe gevaarlijk water in het wild drinken is. Zelfs dat begrijpen veel mensen niet. Dan is het zinloos denk ik.
Ja, dat vond je wel "een werkelijke discussie", en zeker een die duidelijk inhoudelijker was dan andefe discussies? :D

Het was redelijk uitgekauwd en terugkerend, ik zie een werkelijke discussie toch echt als iets anders... Maar goed.

pi_142740833
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 02:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, dat vond je wel "een werkelijke discussie", en zeker een die duidelijk inhoudelijker was dan andefe discussies? :D

Het was redelijk uitgekauwd en terugkerend, ik zie een werkelijke discussie toch echt als iets anders... Maar goed.
Dat was een werkelijke discussie. Maar zegt verder niets over het onderwerp. Het voegt weinig toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')