quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:50 schreef zovty het volgende:
Ik ken tinder niet zo goed, maar kun je niet jokken over je woonplaats? Dat je gewoon zegt dat je in een dorp verderop woont?
Hier zie ik echt alleen maar van die geplamuurde pauper wijven op, ben er snel mee gestopt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:50 schreef -supergirl- het volgende:
Begin aan de 'hot or not' app. Zelfde idee, andere app, nieuwe kansen, ook matches buiten jouw omgeving.
Geen idee hoe de vrouwen eruit zien. Ik zie alleen lelijke jochiesquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:52 schreef J-Q het volgende:
[..]
Hier zie ik echt alleen maar van die geplamuurde pauper wijven op, ben er snel mee gestopt.
Ik zie jou wel zitten als match. Klein tijgerding van me. Rrrawrquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Geen idee hoe de vrouwen eruit zien. Ik zie alleen lelijke jochies
Jijquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zie jou wel zitten als match. Klein tijgerding van me. Rrrawr
quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Geen idee hoe de vrouwen eruit zien. Ik zie alleen lelijke jochies
Die lippen passen zó niet bij die jurkquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:59 schreef J-Q het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is om je een beeld te schetsen.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Die lippen passen zó niet bij die jurk
HOLY SODA!quote:
Zou haar sowieso naar rechts swipen. Nickiquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:59 schreef J-Q het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is om je een beeld te schetsen.
Nu alweer op zoek naar nieuw vlees ja?quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:11 schreef -supergirl- het volgende:
Ik krijg allemaal matches in m'n eigen woonplaats.
Klacht: geen andere locatie in kunnen stellen
Fakegpsquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:51 schreef trolley het volgende:
[..]
Voordat je Tinder kunt gebruiken, moet je toestemming geven om de app toegang te geven tot de GPS locatie van waar de telefoon zich op dat moment bevindt
Zit jij op tinder?quote:
Wablief? Heb die app al maanden op m'n telefoonquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nu alweer op zoek naar nieuw vlees ja?
Misschien eens proberen om in het echt iemand te ontmoetenquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Gister een match, begint die sloerie te lullen als ik voetbal zit te kijken.![]()
Klacht: vrouwen
Vlieg naar Bulgarije, vind mij op tinder en nodig me uit voor de nacht van je levenquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:11 schreef -supergirl- het volgende:
Dit ja, sta je in de kroeg beginnen ze berichten te sturen tijdens NL-Costa Ricaquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Gister een match, begint die sloerie te lullen als ik voetbal zit te kijken.![]()
Denken mij te kennen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Misschien eens proberen om in het echt iemand te ontmoeten
Wat praat jij. Ik date alleen aantrekkelijke goed uitziende mannen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:04 schreef muhahaha het volgende:
Conclusie, ts is hondslelijk.
Tip; zet een doos over je kop.
ProTip: dm supergirl
Ik zeg toch niet dat jij met hem gaat daten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat praat jij. Ik date alleen aantrekkelijke goed uitziende mannen.
Waarom moet hij me dan dm'enquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat jij met hem gaat daten.
Niet naar mij hoor. Naar jou wel?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat doen toch alle lelijke, wanhopige FOK!kers en jij bent single zei je net.
Ik ben bezet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Niet naar mij hoor. Naar jou wel?
Daar is een handige fake GPS app voor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:51 schreef trolley het volgende:
[..]
Voordat je Tinder kunt gebruiken, moet je toestemming geven om de app toegang te geven tot de GPS locatie van waar de telefoon zich op dat moment bevindt
Ja bij HotOrNot is het kotslevel toch wel vele malen hoger dan Tinder.quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:52 schreef J-Q het volgende:
[..]
Hier zie ik echt alleen maar van die geplamuurde pauper wijven op, ben er snel mee gestopt.
Dan nemen Tinder en HotOrNot je ook minder serieus en wordt je door het systeem lager op de rij gezet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:09 schreef Victuss het volgende:
Gewoon altijd rechts swipen - kom je vanzelf iemand tegen waar je wel op zou kunnen klimmen.
Teregte klacht.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Zowiezo waarom zou je SuperGirl willen daten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat jij met hem gaat daten.
Hey wickedman, hoe staat de leef? Nog druk aan het hosselen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Teregte klacht.
Vrouwen klachten zowiezo altijd teregt.
Het is Ramadan, de hosselleef is beperkt tot spontanisch af en toe in de avond/nacht.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey wickedman, hoe staat de leef? Nog druk aan het hosselen?
Als ik nog maagd en vrijgezel was dan zou ik blind voor supergirl gaan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zowiezo waarom zou je SuperGirl willen daten.____
Tenzij Dima. Maar zelfs Dima staat hoger op de FOK! ladder en is knap.
Ow wist niet dat je fanatiek meedeed. Dan maar met het suikerfeest losgaan he.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:06 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Het is Ramadan, de hosselleef is beperkt tot spontanisch af en toe in de avond/nacht.
Blind is wel een vereiste danquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:07 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als ik nog maagd en vrijgezel was dan zou ik blind voor supergirl gaan.
Ja man.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow wist niet dat je fanatiek meedeed. Dan maar met het suikerfeest losgaan he.
Jij hebt er ook al veel te veel gedopt, op een gegeven moment houdt het op hè?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Blind is wel een vereiste dan
Maar ontopic, ik krijg sinds die laatste updates ook amper matches
Wat leer je van onthouding van oa voedsel en seks?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja man.
Tijdens het suikerfeest zal ik het ook beperken, ik vind het dan altijd hypocriet en onsmakelijk om dan als beesten iedereen die lekker is te versieren zoals zo veel broeders en zusters doen bij het suikerfeest.
Jeej Ramadan is afgelopen laten we weer meteen aan de zonden overgeven ipv de gedachte effe te blijven behouden en ervan te leren.
Er zijn meer dan 100 redenen te vinden waarom seks voor het huwelijk slecht is of ze terecht zijn of niet mag iemand zelf (onder)vinden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat leer je van onthouding van oa voedsel en seks?
Meer dan 100 he, nu maak je mij wel benieuwd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Er zijn meer dan 100 redenen te vinden waarom seks voor het huwelijk slecht is of ze terecht zijn of niet mag iemand zelf (onder)vinden.
Van onthouding van voedsel is de grootste boodschap dat iedereen blij en tevreden moet zijn met wat hij hebt.
Er zullen altijd mensen zijn die het minder hebben en het menselijk ego is oneindig groot, er zijn miljardairs die ongelukkig zijn en altijd meer willen terwijl wij ons gezegend zouden voelen als wij maar 1/10 van wat hun hebben zouden hebben.
Wat is dit voor bullshitquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Blind is wel een vereiste dan
Maar ontopic, ik krijg sinds die laatste updates ook amper matches
V'veenquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:10 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Samen op de hosseltour in een ander dorp dan?
Jaja, dat geloof ik dus niet he.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:57 schreef Kiid het volgende:
Irritante kut app. Bij iedere swipe naar rechts een match
Vrouwen kunnen overal pik krijgen, dus dat telt niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:11 schreef -supergirl- het volgende:
alleen knappe vrouwen kunnen dat. minder mooie vrouwen worden net zo hard afgewezenquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:05 schreef corehype het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen overal pik krijgen, dus dat telt niet.
Hahahahahaha echt nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
alleen knappe vrouwen kunnen dat. minder mooie vrouwen worden net zo hard afgewezen
Jij had toch een vriend?quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:11 schreef -supergirl- het volgende:
Dan ontmoet je veel leukere vrouwen ja.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dan wordt het tijd om in het echt iemand te ontmoeten.. ook een tip voor mezelf.
Ah, vandaar. Je ex vond dat vast ook leukquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wablief? Heb die app al maanden op m'n telefoon
Juist de lelijke chicks krijgen de meeste boys, waarschijnlijk omdat die denken dat het makkelijker isquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
alleen knappe vrouwen kunnen dat. minder mooie vrouwen worden net zo hard afgewezen
Dat je zo snel een match hebt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat geloof je niet, dat ik iedere keer naar rechts swipe?
Kun je slecht zijn in FIFA en lelijk?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat je zo snel een match hebt.
Je kan niet én goed in FIFA zijn én knap.
Vast wel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:20 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Kun je slecht zijn in FIFA en lelijk?
Tuurlijk wel. Speel al Fifa vanaf 2005 online en dat verleer je niet zo snelquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat je zo snel een match hebt.
Je kan niet én goed in FIFA zijn én knap.
Het ging me eerder om dat tweede dan het eerste.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Speel al Fifa vanaf 2005 online en dat verleer je niet zo snel
Dus omdat jij lelijk bent moet iedereen dat zijnquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het ging me eerder om dat tweede dan het eerste.
Ja hallo, het is wel FOK! he.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dus omdat jij lelijk bent moet iedereen dat zijn
Ben je recentelijk toevallig onder een trein gekomen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vast wel.
Verder krijg ik de laatste tijd ook geen matches meer ook al heb ik heel veel chicks geliked.
Nee, anders had ik dit niet kunnen posten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:26 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ben je recentelijk toevallig onder een trein gekomen?
Ik heb genoeg treurige reacties her en der van je gelezen.quote:
Denken mij te kennen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb genoeg treurige reacties her en der van je gelezen.
Sowieso als je stoer moet doen op een internetforum dat vrouwen niet tegen je moeten beginnen te lullen terwijl je voetbal zit te kijken.
Heb je vast niet tegen haar gezegd want je was maar wat blij dat een of andere overjarige vetklep je wel zag zitten.
Dan maak je vast ook nog kans.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:30 schreef dopfles1 het volgende:
supergirl niet zo pesten jongens dan krijgt zij een minderwaardigheidscomplex en wil ze nog meer pik om haar verdriet weg te neuken en zich gewild proberen te voelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |