quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:50 schreef zovty het volgende:
Ik ken tinder niet zo goed, maar kun je niet jokken over je woonplaats? Dat je gewoon zegt dat je in een dorp verderop woont?
Hier zie ik echt alleen maar van die geplamuurde pauper wijven op, ben er snel mee gestopt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:50 schreef -supergirl- het volgende:
Begin aan de 'hot or not' app. Zelfde idee, andere app, nieuwe kansen, ook matches buiten jouw omgeving.
Geen idee hoe de vrouwen eruit zien. Ik zie alleen lelijke jochiesquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:52 schreef J-Q het volgende:
[..]
Hier zie ik echt alleen maar van die geplamuurde pauper wijven op, ben er snel mee gestopt.
Ik zie jou wel zitten als match. Klein tijgerding van me. Rrrawrquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Geen idee hoe de vrouwen eruit zien. Ik zie alleen lelijke jochies
Jijquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zie jou wel zitten als match. Klein tijgerding van me. Rrrawr
quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Geen idee hoe de vrouwen eruit zien. Ik zie alleen lelijke jochies
Die lippen passen zó niet bij die jurkquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:59 schreef J-Q het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is om je een beeld te schetsen.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Die lippen passen zó niet bij die jurk
HOLY SODA!quote:
Zou haar sowieso naar rechts swipen. Nickiquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:59 schreef J-Q het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is om je een beeld te schetsen.
Nu alweer op zoek naar nieuw vlees ja?quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:11 schreef -supergirl- het volgende:
Ik krijg allemaal matches in m'n eigen woonplaats.
Klacht: geen andere locatie in kunnen stellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |