Hey wickedman, hoe staat de leef? Nog druk aan het hosselen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Teregte klacht.
Vrouwen klachten zowiezo altijd teregt.
Het is Ramadan, de hosselleef is beperkt tot spontanisch af en toe in de avond/nacht.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey wickedman, hoe staat de leef? Nog druk aan het hosselen?
Als ik nog maagd en vrijgezel was dan zou ik blind voor supergirl gaan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zowiezo waarom zou je SuperGirl willen daten.____
Tenzij Dima. Maar zelfs Dima staat hoger op de FOK! ladder en is knap.
Ow wist niet dat je fanatiek meedeed. Dan maar met het suikerfeest losgaan he.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:06 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Het is Ramadan, de hosselleef is beperkt tot spontanisch af en toe in de avond/nacht.
Blind is wel een vereiste danquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:07 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als ik nog maagd en vrijgezel was dan zou ik blind voor supergirl gaan.
Ja man.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow wist niet dat je fanatiek meedeed. Dan maar met het suikerfeest losgaan he.
Jij hebt er ook al veel te veel gedopt, op een gegeven moment houdt het op hè?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Blind is wel een vereiste dan
Maar ontopic, ik krijg sinds die laatste updates ook amper matches
Wat leer je van onthouding van oa voedsel en seks?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja man.
Tijdens het suikerfeest zal ik het ook beperken, ik vind het dan altijd hypocriet en onsmakelijk om dan als beesten iedereen die lekker is te versieren zoals zo veel broeders en zusters doen bij het suikerfeest.
Jeej Ramadan is afgelopen laten we weer meteen aan de zonden overgeven ipv de gedachte effe te blijven behouden en ervan te leren.
Er zijn meer dan 100 redenen te vinden waarom seks voor het huwelijk slecht is of ze terecht zijn of niet mag iemand zelf (onder)vinden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat leer je van onthouding van oa voedsel en seks?
Meer dan 100 he, nu maak je mij wel benieuwd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Er zijn meer dan 100 redenen te vinden waarom seks voor het huwelijk slecht is of ze terecht zijn of niet mag iemand zelf (onder)vinden.
Van onthouding van voedsel is de grootste boodschap dat iedereen blij en tevreden moet zijn met wat hij hebt.
Er zullen altijd mensen zijn die het minder hebben en het menselijk ego is oneindig groot, er zijn miljardairs die ongelukkig zijn en altijd meer willen terwijl wij ons gezegend zouden voelen als wij maar 1/10 van wat hun hebben zouden hebben.
Wat is dit voor bullshitquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Blind is wel een vereiste dan
Maar ontopic, ik krijg sinds die laatste updates ook amper matches
V'veenquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:10 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Samen op de hosseltour in een ander dorp dan?
Jaja, dat geloof ik dus niet he.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:57 schreef Kiid het volgende:
Irritante kut app. Bij iedere swipe naar rechts een match
Vrouwen kunnen overal pik krijgen, dus dat telt niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:11 schreef -supergirl- het volgende:
Ik krijg allemaal matches in m'n eigen woonplaats.
Klacht: geen andere locatie in kunnen stellen
alleen knappe vrouwen kunnen dat. minder mooie vrouwen worden net zo hard afgewezenquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:05 schreef corehype het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen overal pik krijgen, dus dat telt niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |