Hahahahahaha echt nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
alleen knappe vrouwen kunnen dat. minder mooie vrouwen worden net zo hard afgewezen
Jij had toch een vriend?quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:11 schreef -supergirl- het volgende:
Ik krijg allemaal matches in m'n eigen woonplaats.
Klacht: geen andere locatie in kunnen stellen
Dan ontmoet je veel leukere vrouwen ja.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dan wordt het tijd om in het echt iemand te ontmoeten.. ook een tip voor mezelf.
Ah, vandaar. Je ex vond dat vast ook leukquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wablief? Heb die app al maanden op m'n telefoon
Juist de lelijke chicks krijgen de meeste boys, waarschijnlijk omdat die denken dat het makkelijker isquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
alleen knappe vrouwen kunnen dat. minder mooie vrouwen worden net zo hard afgewezen
Dat je zo snel een match hebt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat geloof je niet, dat ik iedere keer naar rechts swipe?
Kun je slecht zijn in FIFA en lelijk?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat je zo snel een match hebt.
Je kan niet én goed in FIFA zijn én knap.
Vast wel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:20 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Kun je slecht zijn in FIFA en lelijk?
Tuurlijk wel. Speel al Fifa vanaf 2005 online en dat verleer je niet zo snelquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat je zo snel een match hebt.
Je kan niet én goed in FIFA zijn én knap.
Het ging me eerder om dat tweede dan het eerste.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Speel al Fifa vanaf 2005 online en dat verleer je niet zo snel
Dus omdat jij lelijk bent moet iedereen dat zijnquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het ging me eerder om dat tweede dan het eerste.
Ja hallo, het is wel FOK! he.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dus omdat jij lelijk bent moet iedereen dat zijn
Ben je recentelijk toevallig onder een trein gekomen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vast wel.
Verder krijg ik de laatste tijd ook geen matches meer ook al heb ik heel veel chicks geliked.
Nee, anders had ik dit niet kunnen posten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:26 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ben je recentelijk toevallig onder een trein gekomen?
Ik heb genoeg treurige reacties her en der van je gelezen.quote:
Denken mij te kennen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb genoeg treurige reacties her en der van je gelezen.
Sowieso als je stoer moet doen op een internetforum dat vrouwen niet tegen je moeten beginnen te lullen terwijl je voetbal zit te kijken.
Heb je vast niet tegen haar gezegd want je was maar wat blij dat een of andere overjarige vetklep je wel zag zitten.
Dan maak je vast ook nog kans.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:30 schreef dopfles1 het volgende:
supergirl niet zo pesten jongens dan krijgt zij een minderwaardigheidscomplex en wil ze nog meer pik om haar verdriet weg te neuken en zich gewild proberen te voelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |