SPOILER: ROAD TO THE SEMI-FINALOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geschorst: T. Silva (Brazilië)
Geblesseerd: Neymar (Brazilië)
Meer weten: http://www.fifa.com/world(...)ml#overview#nosticky
Brazilië over 5-0 Duitsland:![]()
HUP DUITSLAND
![]()
Waarom maak je dan gebruik van internet?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:11 schreef Travel. het volgende:
Sjesus, 16.000.000 mensen denken dat ze allemaal schijtlollig zijn. Jammer die uitvinding die internet heet.
Volgende keer het shirt van Pele en Ronaldo vasthouden misschien helpt dat.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zou de volgende keer het volkslied nog iets harder zingen.
wow okquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom maak je dan gebruik van internet?
0-3quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:15 schreef Zipportal het volgende:
Brazilie kan beter 5 rode kaarten pakken. Wordt het nog 0-2.
Halve finale gehaald op een WK, niet slechtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Brazilië heeft een groot probleem.
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 22:32:22#vGaal en #Guardiola hebben van #Duitsland een machine gemaakt#totaalvoetbal#duibra 5-0#bayern#wk2014#Low oogst reageer retweet
Omdat Fred.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:16 schreef schoolstudent het volgende:
Waarom roepen ze boe als Fred de bal heeft? Schakel net weg naar BBC...
Zullen we eerst de halve finale maar even winnen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:16 schreef VeX- het volgende:
Ik ben bang geworden voor de finale. De Duitsers komen ons weer vernietigen.
Omdat hij er niks van kan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:16 schreef schoolstudent het volgende:
Waarom roepen ze boe als Fred de bal heeft? Schakel net weg naar BBC...
Liselotte moet d'r muil houden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou Liselotte zich hier nog durven vertonen
Nee, als de score groter is telt die volgens mij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:15 schreef Zipportal het volgende:
Brazilie kan beter 5 rode kaarten pakken. Wordt het nog 0-2.
Makkelijkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:17 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Kunnen we dit Brazilië hebben in een eventuele troostfinale?
Trekt straks de veters uit z'n schoenen ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vrees echt dat die Cesar zich straks ophangt
Ja, die willen echt niet meer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:17 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Kunnen we dit Brazilië hebben in een eventuele troostfinale?
Wat een idioot is het tochquote:
Die zien we niet meer terug bij de fifaquote:
Het was de verdediging die zo slecht was, niet alleen de keeperquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vrees echt dat die Cesar zich straks ophangt
UIteraard.quote:
Ok.quote:
Ik dacht serieus dat het een kerel was die enorm loopt te trollen.quote:
Heeft Ria je dit via facebook gestuurd?quote:
Zoveel eten is er niet in Sao Pauloquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:18 schreef Geo4kant het volgende:
Hopelijk gaat Ronaldo zijn verdriet niet weg eten
De Duitsers wel, ik denk dat vooral de Braziliaanse selectie de kop van jut isquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:16 schreef THEFXR het volgende:
zullen de duitsers veilig zijn in hun hotel?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft Ria je dit via facebook gestuurd?
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:19 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De Duitsers wel, ik denk dat vooral de Braziliaanse selectie de kop van jut is
Zouden we een Columbia herhaling krijgen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:19 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
*jutsjquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:19 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Over 9 maanden de gehele Braziliaanse selectie.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wie zou eigenlijk het meest vies dik zijn, Ronaldo of Sjek?
Oja, daar kijk jij natuurlijk naarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Vergeet Hulk niet. Die kan Ronaldo qua ass wel evenaren.
Ria stuurt dit niet via Facebook. Ria wil voetbal kijken in haar oranje juichpak.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft Ria je dit via facebook gestuurd?
40-45 minuten geleden alquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:19 schreef RemcoW23 het volgende:
Is de "zelfs de Joden boden meer weerstand" grap al gepost?
eenschquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:19 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Onzin dat Fred nu de zondebok, heel de ploeg speelt waardeloos en hij krijgt de schuld.
Is die zo groot?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Die ass van Hulk kun je niet omheen hoor.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
Brazillie domineert, hoe kan het 0-5 zijn
How do you fit all that... in dem jeans?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Die ass van Hulk kun je niet omheen hoor.
Wat voorspelde hij?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:20 schreef NLGooner het volgende:
Voorspelling van Gijp komt helemaal uit... erger nog
Primitief volk he, net zoals met italie die masaal balotelli de schuld gaven.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:19 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Onzin dat Fred nu de zondebok, heel de ploeg speelt waardeloos en hij krijgt de schuld.
Ik zit net te denken dat ik wel naar bed kan gaan. Ben ik morgen tenminste een beetje uitgerust.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik verveel me.. Kunnen die Duitsers weer even gaan voetballen aub?
quote:
Nee, maakte zijn debuut in 2003.quote:
Het is in eigen land hé.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:21 schreef Blik het volgende:
Valt me mee dat het nog geen schoppartij is geworden
Ja, maar dat is omdat hij zwart isquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Primitief volk he, net zoals met italie die masaal balotelli de schuld gaven.
En dan die Duitsers motiveren?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:21 schreef Blik het volgende:
Valt me mee dat het nog geen schoppartij is geworden
Zeg dat..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Scheidsrechter is z'n kaarten vergeten.
Ik wil die jankkoppies niet missenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik zit net te denken dat ik wel naar bed kan gaan. Ben ik morgen tenminste een beetje uitgerust.
Ja, vieze teringhondquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Scheidsrechter is z'n kaarten vergeten.
Want? Die heeft geen enkele beslissing genomen die van invloed is op het resultaatquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:21 schreef VeX- het volgende:
Als scheids ga je vanavond toch ook niet helemaal lekker slapen in je Braziliaanse hotelbedje.
Bernardsjquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Bernard is echt wel heel slecht.
Hoeveel staat het?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sorry ik zal niks meer over de wedstrijd posten.
ja, daar is het nog lichtquote:
*Kutduitsersquote:
Brazilië heeft er verrassend veel lol in, zo te zien...quote:
WK had sws nooit naar Brazilië moeten gaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:21 schreef 44rdbei het volgende:
Nou Brazilië was een leuk wk.
Veel succes met je trauma
Dan heb je ze niet allemaal gezien.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:21 schreef OmniRocket het volgende:
Saaiste wedstrijd van dit wk tot nu toe
Na al die posts van Liselotje is dat wel terecht.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:22 schreef mrstylo het volgende:
Waarom alleen Fred? Andere zijn even slecht.
Nee, Quatar was veel beter geweestquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
WK had sws nooit naar Brazilië moeten gaan.
Haha, dat is helemaal niet in Sao Paoloquote:
Munten zijn ideaal, die teringpasjes zijn irritant.quote:
Bedankt Ansquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:23 schreef Jane het volgende:
Duitsland lijkt wel beter dan ze zijn doordat Brazilië zo slecht is. Of iig hebben ze een kwartiertje compleet staan slapen in de eerste helft.
Waarom? Omdat -ie al zo vroeg beslist is? Ik heb echt wel minder enerverende duels gezien. Spanje - Australië was ook niet bepaald boeiend...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:21 schreef OmniRocket het volgende:
Saaiste wedstrijd van dit wk tot nu toe
Nooit grappig geweest, dit.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:23 schreef Jane het volgende:
Duitsland lijkt wel beter dan ze zijn doordat Brazilië zo slecht is. Of iig hebben ze een kwartiertje compleet staan slapen in de eerste helft.
Die krijgt privejet naar huis. Al is hij niet diegene die de wedstrijd heeft beslist, toch?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:21 schreef VeX- het volgende:
Als scheids ga je vanavond toch ook niet helemaal lekker slapen in je Braziliaanse hotelbedje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |