Is nog vanwege dat hele Feenstra gedoequote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:18 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hebben die ook ruzie ja? Dat heb ik dan gemist destijds
VI stopt toch sowieso over 3 drie jaar? Dus ja, boeiend, dan mis je misschien één EKquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/entertai(...)oen-met-derksen.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We zullen je act niet missen.
#Viesdik
#Fantast
#Autist
#Mensenschuw
#Milka sjaaltje
#Viesdik
#Neplach
#Viesdik
nou nou nouquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/entertai(...)oen-met-derksen.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We zullen je act niet missen.
#Viesdik
#Fantast
#Autist
#Mensenschuw
#Milka sjaaltje
#Viesdik
#Neplach
#Viesdik
Derksen stopt er over twee jaar mee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
VI stopt toch sowieso over 3 drie jaar? Dus ja, boeiend, dan mis je misschien één EK
Gijp liet zich al echt ontzettend kennen met zijn achterbakse wijze van communiceren, maar dit is wel weer een nieuwe ordequote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:18 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
(Van RTL)
Bizar, als je terugkijkt wat Gijp na afloop van Nederland-Chili zei.
Ohja inderdaad Genee haalde hun onderzoek onderuit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is nog vanwege dat hele Feenstra gedoe
Daarom zit Tom Knipping er ook nooit meer
Ok.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:22 schreef theunderdog het volgende:
![]()
Mogen deze ruzie alleen nog maar meer uit de hand lopen !
Dat was Derksen. Gijp stelde alleen het format aan de kaak.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gijp liet zich al echt ontzettend kennen met zijn achterbakse wijze van communiceren
Ik denk dat we de hele week alleen maar ongemakkelijke uitzendingen krijgen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:22 schreef theunderdog het volgende:
![]()
Mogen deze ruzie alleen nog maar meer uit de hand lopen !
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat we de hele week alleen maar ongemakkelijke uitzendingen krijgen.
Dat had Van der Gijp dan gister mogen vertellen één op één. Nu durfde hij hem niet aan te kijken stellende "HET BOEIt mIJ ALLEMAAL GEEN REET" om zijn verhaal een dag later wel bij Boulevard te doenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was Derksen. Gijp stelde alleen het format aan de kaak.
Johan moest veel te persoonlijk worden.
Gijp werd niet persoonlijk door Johan aan te vallen met dat hij het alleen voor het geld doet, nee. En door het niet te bespreken met de gasten zelf maar meteen naar de directie te gaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
VI moet gewoon lekker stoppen joh..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat we de hele week alleen maar ongemakkelijke uitzendingen krijgen.
Steeds naar de directie stappen als iets je niet zint vind ik toch behoorlijk achterbaks en oncollegiaal.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Derksen is meteen weg. Goede mogelijkheid dan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat had Van der Gijp dan gister mogen vertellen één op één. Nu durfde hij hem niet aan te kijken stellende "HET BOEIt mIJ ALLEMAAL GEEN REET" om zijn verhaal een dag later wel bij Boulevard te doen
Dat heb ik uit plaatsvervangende schaamte niet gekekenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
Dat het helemaal mis ging zag je eigenlijk al toen Gijp André Rieu ging nadoen, op dat moment moest ik heel erg denken aan de tv-kantine.
De VI-redacteuren lieten zich niet meer door die snelle vogel voor lul zitten, aldus JD. Of dat collectief was, of dat Knipping en Van Duren betrof, en of dat nu nog geldt, dat staat nergens dacht ik. Maar ik meende dat die twee het Veenstra-verhaal hadden geschreven, dus die zullen wel goed over de zeik geweest zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is nog vanwege dat hele Feenstra gedoe
Daarom zit Tom Knipping er ook nooit meer
Die gravel snuivenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:25 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Over vijf minuten weer een topshow met Bossie en Raemon Sluiter.
Toen was Gijp al van het padje af. Tijd voor een pilletje. Ordinaire patjepeeër is het.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:35 schreef theunderdog het volgende:
Maar Gijp die zei dat messi gewoon goed was.....![]()
![]()
![]()
![]()
Echt alles ging verkeert bij hem.
Sindsdien hebben we eigenlijk alleen nog Thijs S en Krabby gezien aan de bar.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:26 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
De VI-redacteuren lieten zich niet meer door die snelle vogel voor lul zitten, aldus JD. Of dat collectief was, of dat Knipping en Van Duren betrof, en of dat nu nog geldt, dat staat nergens dacht ik. Maar ik meende dat die twee het Veenstra-verhaal hadden geschreven, dus die zullen wel goed over de zeik geweest zijn.
Ok.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Toen was Gijp al van het padje af. Tijd voor het een pilletje. Ordinaire patjepeeër is het.
Dit smaakt naar gravel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:25 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 16:55:54Gelukkig heeft @raemonsluiter vanavond Feyenoorder jan Boskamp om zich achter te verschuilen.#VIOranje reageer retweet
De next level.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:25 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 16:55:54Gelukkig heeft @raemonsluiter vanavond Feyenoorder jan Boskamp om zich achter te verschuilen.#VIOranje reageer retweet
Is van een compleet andere orde dan beginnen over de priveproblemen van iemand.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Gijp werd niet persoonlijk door Johan aan te vallen met dat hij het alleen voor het geld doet, nee.
Ja leukquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:30 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom is die Isa van Antonie Kamerling gescheiden dan?
Hij is een beetje luiquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:30 schreef Mortaxx het volgende:
Omdat hij dood is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:30 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:30 schreef Mortaxx het volgende:
Antonie is toch dood? Dit was de enige vraag waar ik het antwoord op wistquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:30 schreef Mortaxx het volgende:
Haha, lachen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:30 schreef Mortaxx het volgende:
Allemaal even lachen mensen, het begint nogal zielig te worden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:30 schreef Mortaxx het volgende:
Dat was de grap.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Antonie is toch dood? Dit was de enige vraag waar ik het antwoord op wist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |