Was meer uitzondering dan regel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vond het toen ook erg leuk, bijvoorbeeld Boskamp en Aad300 was een topcombinatie.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
Voetbla op tv wordt sowieso overschat, trouwens. Het is niet alsof de wereld vergaat wanneer een paar mannen niet meer op tv over voetbal praten.
Vond ik niet. Heel de show liep beter zonder Gijp zijn opdringerige gedoe en uitgekauwde anekdotes. Ik vond zelfs Van Duren meer brengen dan Gijp.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was meer uitzondering dan regel.
Theo was wel een redelijke gast maar vaste gast hoeft nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien dat Theo Janssen vaste gast kan worden in het reguliere seizoen.
Ja, of niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan wel goed over voetbal praten en heeft ook wel humor volgens mij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Theo was wel een redelijke gast maar vaste gast hoeft nou ook weer niet.
Dat was inderdaad ook een prima gast.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond ik niet. Heel de show liep beter zonder Gijp zijn opdringerige gedoe en uitgekauwde anekdotes. Ik vond zelfs Van Duren meer brengen dan Gijp.
Ook wel leuk voor af en toe, dat afwisselen van gasten vond ik sowieso wel prima.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
1x in de week Gijp, 1x in de week Kieft. En dan Hans/Bossie/Theo/Emile die als gasten aanschuivenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop van niet. Dan wordt het zo geforceerd dat het echt niet meer om aan te zien is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:48 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel bij elkaar aan tafel blijven zitten ondanks deze ruzie.
Iwan van Duren wil helaas niks meer te maken hebben met Wilfretquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond ik niet. Heel de show liep beter zonder Gijp zijn opdringerige gedoe en uitgekauwde anekdotes. Ik vond zelfs Van Duren meer brengen dan Gijp.
Combinatie Gijp en Kieft vind ik ook wel prima hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1x in de week Gijp, 1x in de week Kieft. En dan Hans/Bossie/Theo/Emile die als gasten aanschuiven
http://www.nu.nl/entertai(...)oen-met-derksen.htmlquote:Van der Gijp wil geen WK meer doen met Derksen
René van der Gijp ziet het niet zitten om tijdens een voetbaltoernooi weer wekenlang een programma te maken met Johan Derksen.
Van der Gijp wil geen WK meer doen met Derksen
"Ik ga nooit meer een EK of WK op deze manier doen", zei Van der Gijp dinsdag in RTL Boulevard. Een of twee keer per week aan tafel met Derksen lukt Van der Gijp naar eigen zeggen nog wel. "Maar meer niet."
De twee zijn aan het steggelen sinds Van der Gijp afgelopen weekeinde in een interview zei dat het lijkt alsof Derksen geen plezier meer heeft in VI Oranje. Ook gaf hij aan met RTL te willen praten over de toekomst van het programma.
"Wat ik hier de afgelopen weken heb meegemaakt, da's krankzinnig", aldus Van der Gijp. "Dat houd je nooit meer nog eens vijf weken vol." Volgens de 53-jarige voetbalanalist wordt het tijd dat Derksen eens in de spiegel kijkt. "Dat heeft hij denk ik nog nooit gedaan. Je moet wel af en toe kritisch naar je eigen programma kijken."
Ook zou het Derksen volgens Van der Gijp sieren als hij niet altijd zou vasthouden aan dingen die hij eerder heeft gezegd. Hij doelt daarmee onder meer op de kritiek op Louis van Gaal die Derksen regelmatig levert. "Voor je het weet sta je maandag op die rondvaartboot."
Probleem
Dat de 65-jarige Derksen in zijn column voor het blad Voetbal International schreef dat juist Van der Gijp het probleem is bij VI Oranje, interesseert Van der Gijp niet.
"Die column, da's zijn manier van schrijven. Pak je pen en ren naar boven, schrijf lekker waar je zin in hebt", vindt Van der Gijp. RTL liet eerder weten zich geen zorgen te maken over de toekomst van het programma.
Dat zal wel een keer overgewaaid zijn toch?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Iwan van Duren wil helaas niks meer te maken hebben met Wilfret
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/entertai(...)oen-met-derksen.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We zullen je act niet missen.
#Viesdik
#Fantast
#Autist
#Mensenschuw
#Milka sjaaltje
#Viesdik
#Neplach
#Viesdik
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#Viesdik
#Fantast
#Autist
#Mensenschuw
#Milka sjaaltje
#Viesdik
#Neplach
#Viesdik
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#Viesdik
#Fantast
#Autist
#Mensenschuw
#Milka sjaaltje
#Viesdik
#Neplach
#Viesdik
Hebben die ook ruzie ja? Dat heb ik dan gemist destijdsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Iwan van Duren wil helaas niks meer te maken hebben met Wilfret
(Van RTL)quote:Volgens René heeft Johan zijn hand helemaal overspeeld met de uitspraken over Louis van Gaal, wat als het zwaard van Damocles boven hem is komen te hangen en volgens Gijp volledig ten koste gaat van zijn geloofwaardigheid. Vooral ook omdat Derksen het niet over zijn lippen krijgt op eerdere uitspraken terug te komen. "Wat ik er nu van zie, Van Gaal is gewoon meesterlijk nu, dat moet je dan ook gewoon kunnen toegeven. Voor je het weet sta je maandag op die rondvaartboot." En Nederland wereldkampioen? Dat is volgens Johan al helemaal ondenkbaar. Duitsland gaat er met de cup vandoor, of anders Argentinië.
Bedankt, Hans.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#Viesdik
#Fantast
#Autist
#Mensenschuw
#Milka sjaaltje
#Viesdik
#Neplach
#Viesdik
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#Viesdik
#Fantast
#Autist
#Mensenschuw
#Milka sjaaltje
#Viesdik
#Neplach
#Viesdik
Gijp raaskalt ook veel, Derksen is een paar graden erger. Ik heb me al weken aan die man gestoordquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:18 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
(Van RTL)
Bizar, als je terugkijkt wat Gijp na afloop van Nederland-Chili zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |