Dat item hebben ze er snel opgezet, nog tijdens het showtje.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)ns-de-spiegel-kijken
Relatief klein programma met een laag budget op een kleine zender dat tijdens het toernooi groeide en spontaan was.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:22 schreef bechirti het volgende:
ff serieus he. Je moet die sfeer zien 4 jaar terug. Echt schrijnend. Kijk hoe het publiek er nu bijzit en toen. één conclusie: Opdoeken met VI tijd voor wat nieuws.
Precies. De mensen willen gewoon luchtige gesprekken en eventueel een anekdote hier en daar, maar geen negatieve sfeer en tussendoor een kutrubriek. De heren aan tafel ergeren zich hier ook aan. Hopelijk doen ze er wat aan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:27 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Relatief klein programma met een laag budget op een kleine zender dat tijdens het toernooi groeide en spontaan was.
Dit jaar en twee jaar terug: alles voorgekauwd, floormanagers die zich gedragen alsof het The Voice of Holland is en wat draait om commerciële items met af en toe een half gesprek over voetbal tussendoor.
Dat is en blijft het nadeel van commerciële zenders. Het gaat uiteindelijk maar om 1 ding en dat is zoveel mogelijk geld binnen harken en dat gaat altijd ten koste van de kwaliteit van een prorgamma.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:27 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Relatief klein programma met een laag budget op een kleine zender dat tijdens het toernooi groeide en spontaan was.
Dit jaar en twee jaar terug: alles voorgekauwd, floormanagers die zich gedragen alsof het The Voice of Holland is en wat draait om commerciële items met af en toe een half gesprek over voetbal tussendoor.
Nog een sponsor drbij, nog een sponsor drbij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
En Albert Verlinde waarschuwde vorig jaar nog wel voor de negativiteit rondom Van Gaal...
Die floormanagers waren er in 2010 ook al hoor. Mussolini is er niks bij hoe hij stond te schreeuwen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:27 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel bij elkaar aan tafel blijven zitten ondanks deze ruzie.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Na de zomer mag Genee van RTL het programma nieuw leven inblazen met een andere bezetting denk ik. Derksen + Gijp samen aan tafel zien we na het WK nooit meer lijkt mij, tenzij ze echt een keer hun ruzie uitpraten.
Het zou kunnen, maar RTL zal het wel een keer spuugzat zijn en sponsoren zullen ook weglopen. Zo gaat dat nou eenmaal bij commerciële TVquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:48 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel bij elkaar aan tafel blijven zitten ondanks deze ruzie.
Maar wel zonder waves en 'HANSIE! HANSIE!' spreekkoren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die floormanagers waren er in 2010 ook al hoor. Mussolini is er niks bij hoe hij stond te schreeuwen.
VI was een verademing zonder Gijp.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gijp zal harder gemist worden dan Derksen.
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat weten we niet, we hebben in 12 jaar nooit 1 aflevering van VI gezien zonder Derksen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond het toen een enorme verplichting met saaie gasten. Derksen voegt NIETS toe, Gijp voegt tenminste nog íets toe.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VI was een verademing zonder Gijp.
Op zich zou je hem niet erg missen, als VI er een tijdje niet is schuift hij normaal gesproken minstens 1x per dag aan in een ander tv programma, natuurlijk allemaal vanwege zijn grote afkeer tegen dat neppe wereldje.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat weten we niet, we hebben in 12 jaar nooit 1 aflevering van VI gezien zonder Derksen.
Dat is nu niet andersquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar toen stond de geloofwaardigheid van Derksen niet zo op het spel als nu.
De reden is totaal niet relevant. Uiteindelijk gaat het erom of hij er wel of niet is. De reden maakt het publiek weinig uit, een deel vergeet die zelfs en gaat over tot de orde van de dag.quote:En toen was de reden van Gijps afwezigheid een andere dan het scenario dat nu dreigt.
Ik vond het toen ook erg leuk, bijvoorbeeld Boskamp en Aad300 was een topcombinatie.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het toen een enorme verplichting met saaie gasten. Derksen voegt NIETS toe, Gijp voegt tenminste nog íets toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |