Hm, zo had ik het nog niet bekeken. Volgende date dan maar in trouwjurk?quote:Op zondag 13 juli 2014 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
juist wel
Als ik met een ander trouw is de kans op dikke verkering met hem natuurlijk kleiner
Sorry weiss, ik laat dat soort opmerkingen voortaan wel aan jou als echte prof over.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet iedereen is goed met vrouwen yats.
Daar hoef je niet denigrerend over te doen.
Arrogant mannetje ben je toch ook
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verkapte "ik wil graag rondneuken, zijn er vrijwilligers?"-opmerking.
Dat zou kunnenquote:Op zondag 13 juli 2014 12:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien is dat de oorzaak van je probleem.
Brrr.. ik herken dat zo he! Dat ze dan bij de eieren rechtdoor gaat en dan bij de ongeklopte slagroom staat en dan een knipoog geeft. Gelijk afkappen! Voor je het weet doet ze opeens zongedroogde tomaatjes in je karretje.quote:Op zondag 13 juli 2014 10:45 schreef Weissman het volgende:
Ik ben trouwens al voor een 2e keer boodschappen wezen doen met die ene date.
Heb haar toch wel even duidelijk gemaakt dat ze niet te hard van stapel moet lopen en geen verwachtingen moet hebben.
Nu heeft ze me ook al uitgenodigd voor haar verjaardag, dus aan jullie de vraag: hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Maar had je FWB je moeder al ontmoet?quote:Op zondag 13 juli 2014 11:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat is dat toch met mensen die te hard van stapel lopen? Ik kreeg een "Misschien moet ik wat kleding hier achterlaten, als ik er toch zo vaak ben" naar m'n hoofd gesmeten. Als ik uit ga van het principe dat in elke grap een kern van waarheid zit, ben ik echt screwed.
Bitch please...quote:Op zondag 13 juli 2014 11:59 schreef yats het volgende:
Wat voor types trekken jullie aan zeg? Of ben ik tegen dates gewoon te duidelijk dat ik op het moment geen relatie wil?
Waarom ben je nou weer roze! Aargh!quote:
Hij krijgt een meisje...quote:Op maandag 14 juli 2014 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom ben je nou weer roze! Aargh!
Eerst opeens mod van niks en nu dit weer
Furcifer pardalisquote:Op maandag 14 juli 2014 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
Zelfs op het forum worden mensen van andere afkomst voorgetrokken..quote:Op maandag 14 juli 2014 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben je bitch nietquote:
Bitch please...quote:
Ik geef ook niet toe als je er zielig bij kijkt.quote:
Hij played die bitches jeweetz. Relaties zijn voor sissyboys, echte playahs gonna play.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:25 schreef Weissman het volgende:
Eckte alpha male die yats, laat zich echt niet kennen.
En nu in het Nederlands?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:49 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hij played die bitches jeweetz. Relaties zijn voor sissyboys, echte playahs gonna play.
Je date, maar zoekt niet echt een relatie.quote:
Correct, al kun je nooit iets uitsluiten natuurlijk. Verder is je beschrijving niet van toepassing op mij.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 07:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je date, maar zoekt niet echt een relatie.
Kortom wanneer je iemand leuk genoeg tegenkomt gaat dat "niet op zoek naar relatie" onmiddellijk overboord. Net als bij zo ongeveer iedereen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:17 schreef yats het volgende:
[..]
Correct, al kun je nooit iets uitsluiten natuurlijk. Verder is je beschrijving niet van toepassing op mij.
Daarom.. zelfs een stellige 'ik wil geen relatie' buigt dan nog wel eens om.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:26 schreef habitue het volgende:
Kortom wanneer je iemand leuk genoeg tegenkomt gaat dat "niet op zoek naar relatie" onmiddellijk overboord. Net als zo ongeveer iedereen.
Dat ga ik niet ontkennen. Je weet immers nooit wie je treft of hoe iets loopt. Al ga ik er dus niet actief naar op zoek.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:26 schreef habitue het volgende:
[..]
Kortom wanneer je iemand leuk genoeg tegenkomt gaat dat "niet op zoek naar relatie" onmiddellijk overboord. Net als zo ongeveer iedereen.
Welke debielen? KLB heeft zo'n topic geloof ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:37 schreef -Splash- het volgende:
Is er geen sexdating topic? Waarom zitten die debielen hier...
de Relatie SC, voor al uw debielenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:37 schreef -Splash- het volgende:
Is er geen sexdating topic? Waarom zitten die debielen hier...
Bedoel je niet 'geen'?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom.. zelfs een stellige 'ik wil een relatie' buigt dan nog wel eens om.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:41 schreef MissGump het volgende:
Bedoel je niet 'geen'?Ik mag toch hopen dat iedereen die een relatie wil sowieso naar geen ombuigt als er een idioot voor ze staat.
Hmm als iedereen overboord gaat blijft er wel weinig over om te datenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:26 schreef habitue het volgende:
[..]
Het geeft niet yats. Ooit komt het goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:38 schreef yats het volgende:
[..]
Welke debielen? KLB heeft zo'n topic geloof ik.
Je weet dat god een man is he?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ik vandaag m'n tentamen haal beloof ik nooit meer een piemel te knabbelen. Ook niet van de ALLERJEZUS geile nieuwe OKC-match.
*bidt richting het oosten.
Komt wat goed?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het geeft niet yats. Ooit komt het goed.
Je leest niet goed, ga je jampot glazen eens even schoonmaken jij.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:44 schreef MissGump het volgende:
[..]
Hmm als iedereen overboord gaat blijft er wel weinig over om te datenZe kunnen beter overstag gaan om bij de nautische termen te blijven.
Godver wat ben ik een taalnerd vandaag, misschien beter om dat nuttig te gaan besteden
Zo krijg je nooit enig support van de mannen hier hoor...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ik vandaag m'n tentamen haal beloof ik nooit meer een piemel te knabbelen. Ook niet van de ALLERJEZUS geile nieuwe OKC-match.
Tssss leer jij gewoon hoe je het woordje 'bij' moet typen en moet plaatsenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:02 schreef habitue het volgende:
[..]
Je leest niet goed, ga je jampot glazen eens even schoonmaken jij.
Kap dan ook met tegen je dates te zeggen dat je geen relatie wil.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:36 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ga ik niet ontkennen. Je weet immers nooit wie je treft of hoe iets loopt. Al ga ik er dus niet actief naar op zoek.
Hopelijk kun je nu vannacht beter slapen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:05 schreef MissGump het volgende:
[..]
Tssss leer jij gewoon hoe je het woordje 'bij' moet typen en moet plaatsen
Joh.. vrouwen willen toch een klootzak en het tegenovergestelde horen. Yats heeft de strategie gevonden. Ga door Yats!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:05 schreef habitue het volgende:
[..]
Kap dan ook met tegen je dates te zeggen dat je geen relatie wil.
'I always get my sin'quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:09 schreef habitue het volgende:
[..]
Hopelijk kun je nu vannacht beter slapen.
Dogmaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:54 schreef clumsy_clown het volgende:
God is Alanis Morissette, en die heeft geen piemel.
Oeh ik hoop dat je hem niet haalt! Een lesbische c_c zie ik wel zittenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Andersom denk ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oeh ik hoop dat je hem niet haalt! Een lesbische c_c zie ik wel zitten![]()
Owjaquote:
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:20 schreef El_Thijs het volgende:
Volgens mijn exen wel. Ze werden helemaal gek en meermaals een handdoek moeten pakken.
No offence Thijs.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
Ik kan anders ook best een teaser zijn. Meermaals een smeekbede gehad omdat ze zo dicht tegen het orgasme aanzat en ik haar zat te plagen door mijn aandacht ineens anders te vestigen. En als het dan weer gezakt was ging ik verder
Ik heb er een laten schreeuwen zeg
Ik hou ook van jou Weiss.quote:
Been there Done that. Van 2 kanten. En nog steeds bij elkaar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom.. zelfs een stellige 'ik wil geen relatie' buigt dan nog wel eens om.
Nou babe, als ik hem haal gaan we scharen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oeh ik hoop dat je hem niet haalt! Een lesbische c_c zie ik wel zitten![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou babe, als ik hem haal gaan we scharen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou babe, als ik hem haal gaan we scharen.
quote:
Ik date op het moment niet. Het is wel goed zo.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:05 schreef habitue het volgende:
[..]
Kap dan ook met tegen je dates te zeggen dat je geen relatie wil.
Blijf het proberen. Vanzelf kom je iemand tegen die wilt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ik date op het moment niet. Het is wel goed zo.
Die Thijs..quote:
Ongetwijfeld, alleen ben ik gewoon druk met andere dingen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:30 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Blijf het proberen. Vanzelf kom je iemand tegen die wilt.
De Relatiedatetest bij uitstekquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:17 schreef habitue het volgende:
Zojuist 4 dagen Berlijn geboekt, eens zien of ons dat ook goed afgaat.![]()
Of iemand die wil.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:30 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Blijf het proberen. Vanzelf kom je iemand tegen die wilt.
Veel plezier! En inderdaad een leuke bestemmingquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:17 schreef habitue het volgende:
Zojuist 4 dagen Berlijn geboekt, eens zien of ons dat ook goed afgaat.![]()
Goede openingszin wel. Daar kan ik wat mee. Ik zie direct dat het een diepe jongen is.quote:Als ik een kleurplaat was zou je dan binnen de lijntjes blijven of je eigen grenzen bepalen ?
Er zit ook helemaal geen oordeel in verpakt of zoquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goede openingszin wel. Daar kan ik wat mee. Ik zie direct dat het een diepe jongen is.
Ja joh habitue en z'n chick hebben gewoon een relaasie.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er zit ook helemaal geen oordeel in verpakt of zo
Maar als je een weekend weg gaat met iemand, is het dan niet al meer dan een date?
ik wilde heel hartje hartje gaan doen maar ik weet niet meer wat nou de consensus is over relaties in dit topicquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja joh habitue en z'n chick hebben gewoon een relaasie.
We gunnen het hun, maar verder:quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wilde heel hartje hartje gaan doen maar ik weet niet meer wat nou de consensus is over relaties in dit topicik kreeg de vibe dat we meer op
zitten
Laat haar het maar niet horen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja joh habitue en z'n chick hebben gewoon een relaasie.
Geen idee, ik ben nog steeds een meisjeskneus en snap de verschillende gradaties van contact niet. Hebben jullie al een anniversery-datum? Als je die hebt is het een relaasiequote:Op donderdag 17 juli 2014 11:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Laat haar het maar niet horen.
En is een weekend weg de maatstaf? Dat waren we eig een maand geleden al v plan.
Van plan en boeken is wel heel andersquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Laat haar het maar niet horen.
En is een weekend weg de maatstaf? Dat waren we eig een maand geleden al v plan.
Wanneer is iets meer dan een date? Als je bewust iets afspreekt om een bepaalde tijd/dag is het een date, dat doe je in dit geval toch ook?quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er zit ook helemaal geen oordeel in verpakt of zo
Maar als je een weekend weg gaat met iemand, is het dan niet al meer dan een date?
Dus het feit dat mijn vriend, met wie ik al jaren samen woon, straks thuis komt eten op een bepaalde tijd is een date?quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wanneer is iets meer dan een date? Als je bewust iets afspreekt om een bepaalde tijd/dag is het een date, dat doe je in dit geval toch ook?
Is dit afgesproken of komt het toevallig zo uit? Indien daadwerkelijk van te voren op deze datum afgesproken - dan date. Indien het gewoon zo uit komt omdat het elke dag zo is, dan niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dus het feit dat mijn vriend, met wie ik al jaren samen woon, straks thuis komt eten op een bepaalde tijd is een date?
Wat heeft jou zo bitter gemaakt?quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohja.Samenwonen
.
Die was ik vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Ah, gelukkig dan heb ik zowat nooit dates. Schuif ik het gewoon onder meetsquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:06 schreef Frag_adder het volgende:
Is dit afgesproken of komt het toevallig zo uit? Indien daadwerkelijk van te voren op deze datum afgesproken - dan date. Indien het gewoon zo uit komt omdat het elke dag zo is, dan niet.
Hoezo, die plan je toch ook? Eigenlijk date je gewoon heel veel mensenquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Ah, gelukkig dan heb ik zowat nooit dates. Schuif ik het gewoon onder meets
Whiskey, je houdt alleen van de Ierse variant?quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Het leven Frag, het léven.
*neemt slok whiskey*
9 van de 10 keer gaat spontaan, dus niets met een planningquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hoezo, die plan je toch ook? Eigenlijk date je gewoon heel veel mensen
Zo denk ik er ook over inderdaad.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind een date echt wel wat anders dan 'zullen we dinsdag samen wat eten?'
Anders heb ik volgende week een date met 4 vrouwen
een date betekend dat je de ander ziet zitten op een meer dan vriendschappelijke manier (vind ik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Maar dan maak je toch ook een afspraak die dames? Date is niet meer dan het Engelse woord voor afspraak. De "ik wil met je uit maar laten we het geen date noemen want dan zegt ze tenminste ja" tijd is echt alleen voor 12 - 14 jarigen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind een date echt wel wat anders dan 'zullen we dinsdag samen wat eten?'
Anders heb ik volgende week een date met 4 vrouwen
een date betekend dat je de ander ziet zitten op een meer dan vriendschappelijke manier (vind ik)
ALs je ze gewoon tegenkomt en dan meteen wat doet dan is het geen date. Als je spontaan besluit om op een later tijdstip wat te gaan doen, wel een date.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:10 schreef Solique het volgende:
[..]
9 van de 10 keer gaat spontaan, dus niets met een planning
Zoals?quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Dates.
Ik ga weer nuttige dingen doen.
Dan heb ik half fok! al gedatequote:Op donderdag 17 juli 2014 12:17 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ALs je ze gewoon tegenkomt en dan meteen wat doet dan is het geen date. Als je spontaan besluit om op een later tijdstip wat te gaan doen, wel een date.
Fok! kan best nuttig wezenquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Dates.
Ik ga weer nuttige dingen doen.
quote:
Nou, nog steeds single dus of dat nu een goed teken isquote:
Taal evolueert. Date betekend niet alleen nog het maken van een afspraak. Ook in het engels nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:16 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar dan maak je toch ook een afspraak die dames? Date is niet meer dan het Engelse woord voor afspraak. De "ik wil met je uit maar laten we het geen date noemen want dan zegt ze tenminste ja" tijd is echt alleen voor 12 - 14 jarigen.
Maar gemierenneuk opzij, als je bewust wat met je partner / levensmetgezel () / vriend(in) of wat dan ook afspreekt om samen wat leuks / romantisch te gaan doen vind ik het nog steeds een date. Al heb je al 5 jaar een relatie.
Dan ben in heel benieuwd wat voor haar jij hebtquote:
Nogal weinig zeg maar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:53 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Dan ben in heel benieuwd wat voor haar jij hebt
Vrouwen... zo kortzichtigquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:54 schreef Cue_ het volgende:
"sorry schat, je bent de man van m'n dromen.. maar je haar![]()
. Nee dat gaat toc h echt niet "
Denk dat er wel meer was
Heb je wel een duidelijk antwoord.quote:
Het was een foto. Net zoals dat een vrouw een lichaamsfoto moet sturen, stuur ik altijd een foto van mijn kalende hoofdquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat wist ze niet van te voren? Geen foto's ofzo?
Wel vaker, maar niet altijd even duidelijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:02 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Soms zijn vrouwen wel goed bezig ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |