Hm, zo had ik het nog niet bekeken. Volgende date dan maar in trouwjurk?quote:Op zondag 13 juli 2014 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
juist wel
Als ik met een ander trouw is de kans op dikke verkering met hem natuurlijk kleiner
Sorry weiss, ik laat dat soort opmerkingen voortaan wel aan jou als echte prof over.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet iedereen is goed met vrouwen yats.
Daar hoef je niet denigrerend over te doen.
Arrogant mannetje ben je toch ook
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verkapte "ik wil graag rondneuken, zijn er vrijwilligers?"-opmerking.
Dat zou kunnenquote:Op zondag 13 juli 2014 12:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien is dat de oorzaak van je probleem.
Brrr.. ik herken dat zo he! Dat ze dan bij de eieren rechtdoor gaat en dan bij de ongeklopte slagroom staat en dan een knipoog geeft. Gelijk afkappen! Voor je het weet doet ze opeens zongedroogde tomaatjes in je karretje.quote:Op zondag 13 juli 2014 10:45 schreef Weissman het volgende:
Ik ben trouwens al voor een 2e keer boodschappen wezen doen met die ene date.
Heb haar toch wel even duidelijk gemaakt dat ze niet te hard van stapel moet lopen en geen verwachtingen moet hebben.
Nu heeft ze me ook al uitgenodigd voor haar verjaardag, dus aan jullie de vraag: hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Maar had je FWB je moeder al ontmoet?quote:Op zondag 13 juli 2014 11:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat is dat toch met mensen die te hard van stapel lopen? Ik kreeg een "Misschien moet ik wat kleding hier achterlaten, als ik er toch zo vaak ben" naar m'n hoofd gesmeten. Als ik uit ga van het principe dat in elke grap een kern van waarheid zit, ben ik echt screwed.
Bitch please...quote:Op zondag 13 juli 2014 11:59 schreef yats het volgende:
Wat voor types trekken jullie aan zeg? Of ben ik tegen dates gewoon te duidelijk dat ik op het moment geen relatie wil?
Waarom ben je nou weer roze! Aargh!quote:
Hij krijgt een meisje...quote:Op maandag 14 juli 2014 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom ben je nou weer roze! Aargh!
Eerst opeens mod van niks en nu dit weer
Furcifer pardalisquote:Op maandag 14 juli 2014 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
Zelfs op het forum worden mensen van andere afkomst voorgetrokken..quote:Op maandag 14 juli 2014 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben je bitch nietquote:
Bitch please...quote:
Ik geef ook niet toe als je er zielig bij kijkt.quote:
Hij played die bitches jeweetz. Relaties zijn voor sissyboys, echte playahs gonna play.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:25 schreef Weissman het volgende:
Eckte alpha male die yats, laat zich echt niet kennen.
En nu in het Nederlands?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:49 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hij played die bitches jeweetz. Relaties zijn voor sissyboys, echte playahs gonna play.
Je date, maar zoekt niet echt een relatie.quote:
Correct, al kun je nooit iets uitsluiten natuurlijk. Verder is je beschrijving niet van toepassing op mij.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 07:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je date, maar zoekt niet echt een relatie.
Kortom wanneer je iemand leuk genoeg tegenkomt gaat dat "niet op zoek naar relatie" onmiddellijk overboord. Net als bij zo ongeveer iedereen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:17 schreef yats het volgende:
[..]
Correct, al kun je nooit iets uitsluiten natuurlijk. Verder is je beschrijving niet van toepassing op mij.
Daarom.. zelfs een stellige 'ik wil geen relatie' buigt dan nog wel eens om.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:26 schreef habitue het volgende:
Kortom wanneer je iemand leuk genoeg tegenkomt gaat dat "niet op zoek naar relatie" onmiddellijk overboord. Net als zo ongeveer iedereen.
Dat ga ik niet ontkennen. Je weet immers nooit wie je treft of hoe iets loopt. Al ga ik er dus niet actief naar op zoek.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:26 schreef habitue het volgende:
[..]
Kortom wanneer je iemand leuk genoeg tegenkomt gaat dat "niet op zoek naar relatie" onmiddellijk overboord. Net als zo ongeveer iedereen.
Welke debielen? KLB heeft zo'n topic geloof ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:37 schreef -Splash- het volgende:
Is er geen sexdating topic? Waarom zitten die debielen hier...
de Relatie SC, voor al uw debielenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:37 schreef -Splash- het volgende:
Is er geen sexdating topic? Waarom zitten die debielen hier...
Bedoel je niet 'geen'?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom.. zelfs een stellige 'ik wil een relatie' buigt dan nog wel eens om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |