quote:Op zondag 13 juli 2014 10:45 schreef Weissman het volgende:
Ik ben trouwens al voor een 2e keer boodschappen wezen doen met die ene date.
Heb haar toch wel even duidelijk gemaakt dat ze niet te hard van stapel moet lopen en geen verwachtingen moet hebben.
Nu heeft ze me ook al uitgenodigd voor haar verjaardag, dus aan jullie de vraag: hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Laat bloemen bezorgen. En moest jij de boodschappen inpakken? Dat zijn de eerste tekenen dat je onder de plak gaat zitten als dat het geval is.quote:Op zondag 13 juli 2014 10:45 schreef Weissman het volgende:
Ik ben trouwens al voor een 2e keer boodschappen wezen doen met die ene date.
Heb haar toch wel even duidelijk gemaakt dat ze niet te hard van stapel moet lopen en geen verwachtingen moet hebben.
Nu heeft ze me ook al uitgenodigd voor haar verjaardag, dus aan jullie de vraag: hoe kan ik dit het beste aanpakken?
boodschappen inpakken zegt niks... ik pak t liefst zelf in.. gaat sneller en geordend...quote:Op zondag 13 juli 2014 11:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laat bloemen bezorgen. En moest jij de boodschappen inpakken? Dat zijn de eerste tekenen dat je onder de plak gaat zitten als dat het geval is.
Die zou ik dan maar niet over jouw trouwjurk vertellenquote:Op zondag 13 juli 2014 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb er juist een die bij alles wat een beetje op vaste verkering zou kunnen lijken in paniek schiet
juist welquote:Op zondag 13 juli 2014 12:05 schreef yats het volgende:
[..]
Die zou ik dan maar niet over jouw trouwjurk vertellen
Niet iedereen is goed met vrouwen yats.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:59 schreef yats het volgende:
Wat voor types trekken jullie aan zeg? Of ben ik tegen dates gewoon te duidelijk dat ik op het moment geen relatie wil?
Verkapte "ik wil graag rondneuken, zijn er vrijwilligers?"-opmerking.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:59 schreef yats het volgende:
Wat voor types trekken jullie aan zeg? Of ben ik tegen dates gewoon te duidelijk dat ik op het moment geen relatie wil?
Misschien is dat de oorzaak van je probleem.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:59 schreef yats het volgende:
Maar waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien is dat de oorzaak van je probleem.
Haha, zó herkenbaar dit.. Ik tref juist de personen die meteen bij de eerste date al beginnen over relatie dit en dat.. *ril. Wat is er gebeurd met eerst iemand leren kennen.. Maar nee, het "moet" meteen op relatievlak klikken.. pffquote:Op zondag 13 juli 2014 11:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat is dat toch met mensen die te hard van stapel lopen? Ik kreeg een "Misschien moet ik wat kleding hier achterlaten, als ik er toch zo vaak ben" naar m'n hoofd gesmeten. Als ik uit ga van het principe dat in elke grap een kern van waarheid zit, ben ik echt screwed.
Geen Argentijn, wel een grote hekel aan voetbal en dan is het natuurlijk extra leuk om mij als enthousiasteling het er even in te wrijvenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Haha, zó herkenbaar dit.. Ik tref juist de personen die meteen bij de eerste date al beginnen over relatie dit en dat.. *ril. Wat is er gebeurd met eerst iemand leren kennen.. Maar nee, het "moet" meteen op relatievlak klikken.. pff.
LOL@ Eefje, waarom dat? Was / is je date een Argentijn?
waarom? Ik dacht dat we het hele territorium afbakenen wel ontstegen waren als mensenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:33 schreef eefje801 het volgende:
Is toch juist leuk, subtiel je sporen achterlaten bij je date. Lekker boeiend, je hoort vanzelf als het niet gewaardeerd wordt
Haha, wel flauw, maar de humor zie ik er wel van inquote:Op zondag 13 juli 2014 13:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Geen Argentijn, wel een grote hekel aan voetbal en dan is het natuurlijk extra leuk om mij als enthousiasteling het er even in te wrijven
Neuh. Ik sta ook altijd in de plantenbakken te zeiken bij mijn dates thuis.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom? Ik dacht dat we het hele territorium afbakenen wel ontstegen waren als mensen
* weethetevennietmeer een levendige fantasie heeft en het helemaal voor zich zietquote:Op zondag 13 juli 2014 14:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Neuh. Ik sta ook altijd in de plantenbakken te zeiken bij mijn dates thuis.
Weissman is zelden serieusquote:Op zondag 13 juli 2014 10:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
luister naar je eigen gevoel.. als jij t te snel vind.. niet gaan... heb je zin in een feestje gaan maar neem een kado mee wat niet romantisch gezien kan worden...
ik lees t gewoon. jij tikt die verslagen, niet ik. en ik vind ze allen dezelfde strekking hebben. iets over een eigenschap oid, dan t neuken en dan de twijfel oid. typerend vind ik dat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je weet inderdaad niks, dat bevestig je bij deze maar weer eens. Maar succes met navelstaren verder.
Je begint al met de aanname dat ik niet open zou staan voor iets serieus. Misschien moet je eerst eens beginnen met terug te lezen alvorens domme dingen te roepen. Kennelijk lees je dan niet goed of behoorlijk selectief. En ja, er zitten veel ''losse'' dates tussen, dat klopt. Het één sluit het ander nog niet uit natuurlijk of is jouw wereld altijd zo zwart-wit?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:29 schreef perro. het volgende:
ik lees t gewoon. jij tikt die verslagen, niet ik. en ik vind ze allen dezelfde strekking hebben. iets over een eigenschap oid, dan t neuken en dan de twijfel oid. typerend vind ik dat.
Klopt, ik begin mijn zinnen dan ook met hoofdletters. Ik zit hier per slot van rekening niet op msn. Staat zo lui ook. En succes is nogal een subjectief begrip, je mag beginnen uiteen te zetten wat je eronder verstaat, alvorens ik me geroepen voel verantwoording af te leggen naar je omtrent een reden.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:29 schreef perro. het volgende:
maar goed. je tikt ze ook omdat je volgens mij van jezelf vindt dat je geweldig kunt schrijven, vermoed ik. in the end heb je nooit succes toch? moet toch een reden hebben?
Als ik denigrerend wil zijn haal ik firefly er wel bij, kun je met een hoop gehuilebalk je moment van aandacht weer krijgen in Feedback, dreigen om nooit meer terug te komen en na een paar maanden de boel weer overal onder te schijten alsof er niks gebeurt is. Dat vind ik dan weer typerend. Een spezzaatje doen noemen we dat ook wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:29 schreef perro. het volgende:
nu mag je weer denigrerend zijn hj. succes en doe je best. ik lees het later wel een keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |