net als jouw klaarblijkelijke irritatie jegens een foksmilie. stop met zeuren zeg.quote:
Je weet inderdaad niks, dat bevestig je bij deze maar weer eens. Maar succes met navelstaren verder.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:18 schreef perro. het volgende:
hj wil volgens mij niet eens een relatie. dus die verslagen van hem elke keer lopen altijd hetzelfde af, heb ik het idee. de verhalen volgen ook altijd een soort zelfde lijn. een patroon.
is niet voor niets. denk ik dan. maar wat weet ik?
nu weer lurkmodus.
Had ik ook, ik ging nog wel met haar door na mijn opmerking dat ze een beetje te hard ging.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
En het werd ook een heel pijnlijk gesprek nadat ik aangaf niet hetzelfde te voelen. Ze bleef zich maar uitputten in hoe jammer ze het vond en dat ze het dan liever hier en nu afkapte omdat het leuk-leuk gevoel later vast niet alsnog zou komen bij me (waar ze gelijk in heeft).
Ongelofelijk lieve vrouw ook. Dat maakt het op een of andere manier nog erger.
Die had vast wat alcohol in zijn mikquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:17 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kreeg vanacht een whatsapp van iemand die ik een half jaar geleden 1x gedate heb
Altijd leuk!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:17 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kreeg vanacht een whatsapp van iemand die ik een half jaar geleden 1x gedate heb
ik denk het ook jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die had vast wat alcohol in zijn mik
ja, ik verwijder zelden iemandquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Altijd leuk!. Nu de hamvraag; stond de persoon nog in je telefoon? En wat heb je er nu op dit moment mee gedaan?
Ik vroeg me al af wie me gebeld hadquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:36 schreef eefje801 het volgende:
On topic: vandaag gewoon een date met Weiss misgelopen omdat ik een ander nummer heb
Waarom dacht ze opeens aan jou?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wie me gebeld had
En on topic, ik ga toch weer voor een 'herhaling'. Een date waar ik in februari/maart een paar dates mee gehad heb maar die ik sindsdien maanden niet gesproken had wegens 'een andere interessante vrouw' belde me vanmiddag ineens op of ik vanavond wat te doen had en zin had in een date. Nu had ik toevallig nog niets gepland, dus komt het eigenlijk wel prima uit.
Omdat ik een extreem leuke date ben?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom dacht ze opeens aan jou?
De spinnenwebben tussen haar benen wil ze kwijt?
Ik weet nog wel iemand voor je.quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat ik een extreem leuke date ben?![]()
Weet ik het, het voorstel kwam voor mij ook onverwachts, maar ik vind het wel prima eigenlijk.
Ach, niets mis met scharrelen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ik geloof niet zo in een poging 2. Als je bij elkaar paste was dat bij poging 1 wel duidelijk geworden.
Voor seks is het prima maar that's it
Mijn DM staat altijd open voor suggestiesquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Misschien dat alle lurkers die nu ineens uit hun holen komen even een aantal delen terug willen lezen en de zogeheten ''krullenbol'' verslagen tot zich kunnen nemen. En me dan nog eens vertellen of ik er nu wel of niet open voor sta. Dat zou waarschijnlijk al een hoop gespeculeer schelen.
ik snap je helemaalquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hekel aan, maar zometeen maar eens even wat verwachtingen temperen.
Gisteren eerste date gehad met iemand, we waren bij mij thuis. Nogal een direct type en dat mag ik wel. We bleken nogal wat meer overeenkomsten te hebben, allemaal tof en zo, en uiteindelijk eindigen we in de slaapkamer. Werd allemaal nog veel leuker daar, maar da's logisch. Bleek in het bezit van waarschijnlijk de meest fabuleuze kont die ik ooit heb gezien. Het werd twee uur voor ze wegging en ik moest vandaag werken. Ze vroeg nog wel of ik wilde dat ze bleef slapen, maar dat heb ik niet gedaan. De wekker zou om zes uur gaan en ik vond het eigenlijk ook wel mooi geweest. Fris en fruitig weer op over vier uur.
Tot dusver gaat het goed denk je dan. Tot ze een of andere verontrustende opmerking maakt over dat we er de volgende keer maar het hele weekend voor uit moeten trekken. Eh, ja. Leuke meid hoor, maar vooralsnog niet op de kom-het-hele-weekend-gezellig-op-mijn-lip-zitten-letterlijk-en-figuurlijk manier. Dus dat doe je dan maar weer af als een grapje, het zal immers allemaal wel.
Begint ze vanmorgen te appen dat ze van haar 100 (volgens eigen zeggen) dates maar drie keer echt heeft gedacht van ''Ja, deze is leuk!!'' en dat ik nummer drie was. Gevolgd door een ware overkill aan kus en hartjessmileys. Ja, goed om te horen, maar ik had veel liever dat ze dat niet gezegd had. Het is nogal wreed als je het niet exact hetzelfde ervaart, dus ik onthoud me dan maar van het doen van dat soort uitspraken.
Ik wil er zeker nog eens mee afspreken en ze is ook leuk hoor, maar het loopt qua denderend enthousiasme niet helemaal gelijk op, zeg maar. Moet ik wat aan gaan doen en ik haat dat. Dan voel ik me pas echt een lul namelijk.
luister naar je eigen gevoel.. als jij t te snel vind.. niet gaan... heb je zin in een feestje gaan maar neem een kado mee wat niet romantisch gezien kan worden...quote:Op zondag 13 juli 2014 10:45 schreef Weissman het volgende:
Ik ben trouwens al voor een 2e keer boodschappen wezen doen met die ene date.
Heb haar toch wel even duidelijk gemaakt dat ze niet te hard van stapel moet lopen en geen verwachtingen moet hebben.
Nu heeft ze me ook al uitgenodigd voor haar verjaardag, dus aan jullie de vraag: hoe kan ik dit het beste aanpakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |