Ik ben hoogstens eens ontbloot bovenlichaam tegen gekomen. En dat zelfs zelden. Misschien ligt het aan Rotterdamquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik word er een beetje simpel van, elke keer dat ik op tinder zit komt er wel weer een erectie langs. Zouden er echt vrouwen zijn die alleen daar op af gaan?
Hm. Vast wel..
Allicht, anders zouden ze er niet op staan. Als er markt voor is, zogezegd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik word er een beetje simpel van, elke keer dat ik op tinder zit komt er wel weer een erectie langs. Zouden er echt vrouwen zijn die alleen daar op af gaan?
Hm. Vast wel..
Ik denk dat er nagenoeg geen markt voor is. Maar weten zij veel. Het moet ooit lukken immers.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, anders zouden ze er niet op staan. Als er markt voor is, zogezegd.
Het alom bekende "de aanhouder wint".quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik denk dat er nagenoeg geen markt voor is. Maar weten zij veel. Het moet ooit lukken immers.
Meh, als ze allemaal een kop hebben als die knul en dus tinder de enige kans op pussy biedt, is het nog steeds treurig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:18 schreef Weissman het volgende:
Conclusie: Alle mannen uit Rotterdam hebben een grote
Nou, was weer gezellig!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:23 schreef ook_gek het volgende:
toch vind ik het wel humor
Ik ben dan ook wel echt benieuwd of ze echt weten te scoren.
Mensen was weer gezellig, ik ben weer weg. Ben weer een beetje op de hoogte.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:31 schreef ook_gek het volgende:
Tuut tuut zeg, doe jij anders even rustig zeg.
Veel plezier dan maar.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vrijdag weer een date. En verderop in het weekend nog eentje. Of twee. Ik weet nog niet met welke ik ga samenwonen.
Agreed, al is het met seks over het algemeen leukerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ook zonder sex kan je "succes" hebben met je "dates".
Zie case tijnbrein.
En overigens heb ik niks tegen filmpjes met je dates, maar post ze dan ergens anders zoals Faxie
Tinder is toch alleen om seks te vinden?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm. Vast wel..
Jij komt ook uit Rotterdam?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ha! Die kerel in zijn onderbroek had ik ook
Nee maar blijkbaar valt het wel binnen mijn afstandsdingetjequote:
Niemand heeft het makkelijkerquote:Op woensdag 9 juli 2014 09:06 schreef -Splash- het volgende:
Mannen hebben het ook niet makkelijk op Tinder heur.
Het gaat vrouwen ook maar om 1 ding.quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niemand heeft het makkelijker
Maar ze liken wel m'n 'moment'
Begrijpelijkquote:Op woensdag 9 juli 2014 09:33 schreef -Splash- het volgende:
Het gaat vrouwen ook maar om 1 ding.(allemaal!
)
https://www.dropbox.com/s/fnccgs9wwhxr17h/wp_ss_20140708_0001.png
Duidelijke troll is overduidelijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:33 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het gaat vrouwen ook maar om 1 ding.(allemaal!
)
https://www.dropbox.com/s/fnccgs9wwhxr17h/wp_ss_20140708_0001.png
1337 paint skills zijn van mij hoor..quote:
Hier nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
WK dates/meets.quote:
Hahaquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
WK dates/meets.
Je voelt de bui al hangen vanavond en wil je een schouder om het verlies van Nederland bij uit te huilen? :p
[weissmodus]quote:
Thxsquote:
Een vriend van mij is ooit benaderd op Parship door een vrouw met de vraag of hij spermadonor wilde zijn. Ideale plek daarvoor, zo'n overdreven dure datingsite als Parshipquote:
Lukt dat die verwachtingen temperen? Over het algemeen wordt het dan toch een dovende vlammetje?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hekel aan, maar zometeen maar eens even wat verwachtingen temperen.
Zou zoiets ook niet door laten duren idd, het kan alleen maar pijnlijk worden dan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lukt dat die verwachtingen temperen? Over het algemeen wordt het dan toch een dovende vlammetje?
Klinkt een beetje alsof ze prettig verrast was door de date en daarom zo heftig enthousiast reageert. Maar kan natuurlijk anders zijn. Top dat je het wel gewoon hebt gezegd, zouden meer mensen moeten doen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
En het werd ook een heel pijnlijk gesprek nadat ik aangaf niet hetzelfde te voelen. Ze bleef zich maar uitputten in hoe jammer ze het vond en dat ze het dan liever hier en nu afkapte omdat het leuk-leuk gevoel later vast niet alsnog zou komen bij me (waar ze gelijk in heeft).
Ongelofelijk lieve vrouw ook. Dat maakt het op een of andere manier nog erger.
Dat bedoelde ik inderdaad ook, dit was misschien wel érg enthousiast zo te lezen. Misschien is dat meer des vrouws. Heb het ook wel eens gehad en toen had ik eigenlijk ook meteen alweer spijt van dat enthousiaste berichtje. Het werd uiteindelijk ook niks maar soms kan iemand zóveel leuker zijn dan je verwachtte dat je even van het padje bent.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:14 schreef Cue_ het volgende:
Als ze gewoon enthousiast was, hoeft dat nog niet erg te zijn. Dat enthousiasme kan vanzelf wel zakken naar iets waar je je wel prettig bij voelt natuurlijk.
Wat ben je toch een playerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hekel aan, maar zometeen maar eens even wat verwachtingen temperen.
Gisteren eerste date gehad met iemand, we waren bij mij thuis. Nogal een direct type en dat mag ik wel. We bleken nogal wat meer overeenkomsten te hebben, allemaal tof en zo, en uiteindelijk eindigen we in de slaapkamer. Werd allemaal nog veel leuker daar, maar da's logisch. Bleek in het bezit van waarschijnlijk de meest fabuleuze kont die ik ooit heb gezien. Het werd twee uur voor ze wegging en ik moest vandaag werken. Ze vroeg nog wel of ik wilde dat ze bleef slapen, maar dat heb ik niet gedaan. De wekker zou om zes uur gaan en ik vond het eigenlijk ook wel mooi geweest. Fris en fruitig weer op over vier uur.
Tot dusver gaat het goed denk je dan. Tot ze een of andere verontrustende opmerking maakt over dat we er de volgende keer maar het hele weekend voor uit moeten trekken. Eh, ja. Leuke meid hoor, maar vooralsnog niet op de kom-het-hele-weekend-gezellig-op-mijn-lip-zitten-letterlijk-en-figuurlijk manier. Dus dat doe je dan maar weer af als een grapje, het zal immers allemaal wel.
Begint ze vanmorgen te appen dat ze van haar 100 (volgens eigen zeggen) dates maar drie keer echt heeft gedacht van ''Ja, deze is leuk!!'' en dat ik nummer drie was. Gevolgd door een ware overkill aan kus en hartjessmileys. Ja, goed om te horen, maar ik had veel liever dat ze dat niet gezegd had. Het is nogal wreed als je het niet exact hetzelfde ervaart, dus ik onthoud me dan maar van het doen van dat soort uitspraken.
Ik wil er zeker nog eens mee afspreken en ze is ook leuk hoor, maar het loopt qua denderend enthousiasme niet helemaal gelijk op, zeg maar. Moet ik wat aan gaan doen en ik haat dat. Dan voel ik me pas echt een lul namelijk.
Die kerstmansmiley van jou, kun je die niet ergens diep begraven of opblazen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:18 schreef perro. het volgende:
hj wil volgens mij niet eens een relatie. dus die verslagen van hem elke keer lopen altijd hetzelfde af, heb ik het idee. de verhalen volgen ook altijd een soort zelfde lijn. een patroon.
is niet voor niets. denk ik dan. maar wat weet ik?
nu weer lurkmodus.
Dat probeert ie af en toe, maar hij kan het ook niet laten om terug te komenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:21 schreef eefje801 het volgende:
Die kerstmansmiley van jou, kun je die niet ergens diep begraven of opblazen?
nee. maar je mag er naar hartelust over zeuren. doen er meer zo nu en dan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die kerstmansmiley van jou, kun je die niet ergens diep begraven of opblazen?
Klinkt ziekelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat probeert ie af en toe, maar hij kan het ook niet laten om terug te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |