quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:41 schreef MissGump het volgende:
Bedoel je niet 'geen'?Ik mag toch hopen dat iedereen die een relatie wil sowieso naar geen ombuigt als er een idioot voor ze staat.
Hmm als iedereen overboord gaat blijft er wel weinig over om te datenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:26 schreef habitue het volgende:
[..]
Kortom wanneer je iemand leuk genoeg tegenkomt gaat dat "niet op zoek naar relatie" onmiddellijk overboord. Net als zo ongeveer iedereen.
Het geeft niet yats. Ooit komt het goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:38 schreef yats het volgende:
[..]
Welke debielen? KLB heeft zo'n topic geloof ik.
Je weet dat god een man is he?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ik vandaag m'n tentamen haal beloof ik nooit meer een piemel te knabbelen. Ook niet van de ALLERJEZUS geile nieuwe OKC-match.
*bidt richting het oosten.
Komt wat goed?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het geeft niet yats. Ooit komt het goed.
Je leest niet goed, ga je jampot glazen eens even schoonmaken jij.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:44 schreef MissGump het volgende:
[..]
Hmm als iedereen overboord gaat blijft er wel weinig over om te datenZe kunnen beter overstag gaan om bij de nautische termen te blijven.
Godver wat ben ik een taalnerd vandaag, misschien beter om dat nuttig te gaan besteden
Zo krijg je nooit enig support van de mannen hier hoor...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ik vandaag m'n tentamen haal beloof ik nooit meer een piemel te knabbelen. Ook niet van de ALLERJEZUS geile nieuwe OKC-match.
Tssss leer jij gewoon hoe je het woordje 'bij' moet typen en moet plaatsenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:02 schreef habitue het volgende:
[..]
Je leest niet goed, ga je jampot glazen eens even schoonmaken jij.
Kap dan ook met tegen je dates te zeggen dat je geen relatie wil.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:36 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ga ik niet ontkennen. Je weet immers nooit wie je treft of hoe iets loopt. Al ga ik er dus niet actief naar op zoek.
Hopelijk kun je nu vannacht beter slapen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:05 schreef MissGump het volgende:
[..]
Tssss leer jij gewoon hoe je het woordje 'bij' moet typen en moet plaatsen
Joh.. vrouwen willen toch een klootzak en het tegenovergestelde horen. Yats heeft de strategie gevonden. Ga door Yats!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:05 schreef habitue het volgende:
[..]
Kap dan ook met tegen je dates te zeggen dat je geen relatie wil.
'I always get my sin'quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:09 schreef habitue het volgende:
[..]
Hopelijk kun je nu vannacht beter slapen.
Dogmaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:54 schreef clumsy_clown het volgende:
God is Alanis Morissette, en die heeft geen piemel.
Oeh ik hoop dat je hem niet haalt! Een lesbische c_c zie ik wel zittenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Andersom denk ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oeh ik hoop dat je hem niet haalt! Een lesbische c_c zie ik wel zitten![]()
Owjaquote:
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:20 schreef El_Thijs het volgende:
Volgens mijn exen wel. Ze werden helemaal gek en meermaals een handdoek moeten pakken.
No offence Thijs.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
Ik kan anders ook best een teaser zijn. Meermaals een smeekbede gehad omdat ze zo dicht tegen het orgasme aanzat en ik haar zat te plagen door mijn aandacht ineens anders te vestigen. En als het dan weer gezakt was ging ik verder
Ik heb er een laten schreeuwen zeg
Ik hou ook van jou Weiss.quote:
Been there Done that. Van 2 kanten. En nog steeds bij elkaar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom.. zelfs een stellige 'ik wil geen relatie' buigt dan nog wel eens om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |