Nou babe, als ik hem haal gaan we scharen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oeh ik hoop dat je hem niet haalt! Een lesbische c_c zie ik wel zitten![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou babe, als ik hem haal gaan we scharen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou babe, als ik hem haal gaan we scharen.
quote:
Ik date op het moment niet. Het is wel goed zo.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:05 schreef habitue het volgende:
[..]
Kap dan ook met tegen je dates te zeggen dat je geen relatie wil.
Blijf het proberen. Vanzelf kom je iemand tegen die wilt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ik date op het moment niet. Het is wel goed zo.
Die Thijs..quote:
Ongetwijfeld, alleen ben ik gewoon druk met andere dingen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:30 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Blijf het proberen. Vanzelf kom je iemand tegen die wilt.
De Relatiedatetest bij uitstekquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:17 schreef habitue het volgende:
Zojuist 4 dagen Berlijn geboekt, eens zien of ons dat ook goed afgaat.![]()
Of iemand die wil.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:30 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Blijf het proberen. Vanzelf kom je iemand tegen die wilt.
Veel plezier! En inderdaad een leuke bestemmingquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:17 schreef habitue het volgende:
Zojuist 4 dagen Berlijn geboekt, eens zien of ons dat ook goed afgaat.![]()
Goede openingszin wel. Daar kan ik wat mee. Ik zie direct dat het een diepe jongen is.quote:Als ik een kleurplaat was zou je dan binnen de lijntjes blijven of je eigen grenzen bepalen ?
Er zit ook helemaal geen oordeel in verpakt of zoquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goede openingszin wel. Daar kan ik wat mee. Ik zie direct dat het een diepe jongen is.
Ja joh habitue en z'n chick hebben gewoon een relaasie.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er zit ook helemaal geen oordeel in verpakt of zo
Maar als je een weekend weg gaat met iemand, is het dan niet al meer dan een date?
ik wilde heel hartje hartje gaan doen maar ik weet niet meer wat nou de consensus is over relaties in dit topicquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja joh habitue en z'n chick hebben gewoon een relaasie.
We gunnen het hun, maar verder:quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wilde heel hartje hartje gaan doen maar ik weet niet meer wat nou de consensus is over relaties in dit topicik kreeg de vibe dat we meer op
zitten
Laat haar het maar niet horen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja joh habitue en z'n chick hebben gewoon een relaasie.
Geen idee, ik ben nog steeds een meisjeskneus en snap de verschillende gradaties van contact niet. Hebben jullie al een anniversery-datum? Als je die hebt is het een relaasiequote:Op donderdag 17 juli 2014 11:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Laat haar het maar niet horen.
En is een weekend weg de maatstaf? Dat waren we eig een maand geleden al v plan.
Van plan en boeken is wel heel andersquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Laat haar het maar niet horen.
En is een weekend weg de maatstaf? Dat waren we eig een maand geleden al v plan.
Wanneer is iets meer dan een date? Als je bewust iets afspreekt om een bepaalde tijd/dag is het een date, dat doe je in dit geval toch ook?quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er zit ook helemaal geen oordeel in verpakt of zo
Maar als je een weekend weg gaat met iemand, is het dan niet al meer dan een date?
Dus het feit dat mijn vriend, met wie ik al jaren samen woon, straks thuis komt eten op een bepaalde tijd is een date?quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wanneer is iets meer dan een date? Als je bewust iets afspreekt om een bepaalde tijd/dag is het een date, dat doe je in dit geval toch ook?
Is dit afgesproken of komt het toevallig zo uit? Indien daadwerkelijk van te voren op deze datum afgesproken - dan date. Indien het gewoon zo uit komt omdat het elke dag zo is, dan niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dus het feit dat mijn vriend, met wie ik al jaren samen woon, straks thuis komt eten op een bepaalde tijd is een date?
Wat heeft jou zo bitter gemaakt?quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohja.Samenwonen
.
Die was ik vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Ah, gelukkig dan heb ik zowat nooit dates. Schuif ik het gewoon onder meetsquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:06 schreef Frag_adder het volgende:
Is dit afgesproken of komt het toevallig zo uit? Indien daadwerkelijk van te voren op deze datum afgesproken - dan date. Indien het gewoon zo uit komt omdat het elke dag zo is, dan niet.
Hoezo, die plan je toch ook? Eigenlijk date je gewoon heel veel mensenquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Ah, gelukkig dan heb ik zowat nooit dates. Schuif ik het gewoon onder meets
Whiskey, je houdt alleen van de Ierse variant?quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Het leven Frag, het léven.
*neemt slok whiskey*
9 van de 10 keer gaat spontaan, dus niets met een planningquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hoezo, die plan je toch ook? Eigenlijk date je gewoon heel veel mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |