SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mannelijke tackle.quote:
Hoe weet je dat nou als je nooit kijkt.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:21 schreef VacaLoca het volgende:
Gister weer eens VI gekeken, daarvoor jaren niet. Los van het column gezeik is het echt ver, ver heel ver afgegleden van wat het ooit was. Het was echt goede entertainment, feel good.. maar nu word ik er niet echt vrolijk van, en niemand zit toch op deze grafstemming aan tafel te wachten...
twitter:KoertWesterman twitterde op maandag 07-07-2014 om 21:22:59Echt of niet. Ongelooflijk en stuitend onprofessioneel... #vitv #vioranje reageer retweet
Bonje binnen de RTL7 kleedkamer.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op maandag 07-07-2014 om 21:22:59Echt of niet. Ongelooflijk en stuitend onprofessioneel... #vitv #vioranje reageer retweet
Tsja. Gelijk heeft ie. Maar het vermaakt wel.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
Koert denkt zeker dat die darters bij hem altijd vriendelijk zijn tegen elkaar.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
Deze klapjosti moet helemaal zijn smoel houdenquote:Op maandag 7 juli 2014 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
Vond jij dat aantrekkelijk toen?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
Toen had hij nog rood haarEn wat een bazensnorren hadden ze toen en korte broekjes
Hij is losquote:
Ik zie geen woordgrap in deze tweet.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
Koert.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
Ho ho ho ho.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze klapjosti moet helemaal zijn smoel houden
Ik zag het boek van Wimpie voorbij komen.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En het wordt niet eens voorzichtig gesponsord.
Johannes, waarom nou altijd die overacting?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was wel zielig voor NAC dat ze toen direct tegen Villarreal moesten.
Werkt dat spul uberhaubt wel zo snel?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik gooi ook altijd wat antidepressiva in mijn mik voordat ik op fok! inlog, maar het is volgens mij geen Wet van Meden en Perzen dat je hier clean moet posten.
Als je aflevering na halen halve finale al kut is...quote:Op maandag 7 juli 2014 21:23 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou als je nooit kijkt.
Als ik jouw posts zo lees dan kan ik me niet voorstellen dat dat het enige is wat je genuttigd hebt voordat je hier komt.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik gooi ook altijd wat antidepressiva in mijn mik voordat ik op fok! inlog, maar het is volgens mij geen Wet van Meden en Perzen dat je hier clean moet posten.
Nou, Gijp is echt boos volgens mij.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwege de grap van Derksen.
Het komt dus wel weer goed.
Joh dat komt het sowieso.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwege de grap van Derksen.
Het komt dus wel weer goed.
Dan heb ik gister iets verkeerds gegeten.quote:
Als zelfs Koert dit vindt dan moet het wel heel erg zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
Ik neem regelmatig een dexedrientjequote:Op maandag 7 juli 2014 21:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
haha. oh wacht..quote:Op maandag 7 juli 2014 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs op FOK! zie je wel eens dat er nep wordt gelachen
quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs op FOK! zie je wel eens dat er nep wordt gelachen
Dat zei hij, letterlijkquote:Op maandag 7 juli 2014 21:28 schreef Intellectueel het volgende:
Maar zei Sierd nou dat de Oranje-spelers niet met VI-journalisten willen praten als ze in het programma zitten, door Johan?
Dat was als reactie op wat derksen toen tegen Genee zei toen hij wegliep.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:28 schreef Intellectueel het volgende:
Maar zei Sierd nou dat de Oranje-spelers niet met VI-journalisten willen praten als ze in het programma zitten, door Johan?
toch had hij siert goed aangestuurdquote:Op maandag 7 juli 2014 21:28 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nou, Gijp is echt boos volgens mij.
Gaat niet in een paar dagen over.
Je merkt het effect pas na een paar weken.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Werkt dat spul uberhaubt wel zo snel?
Weet ik niet?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:28 schreef Intellectueel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |