SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ik las ooit iets van manisch depressief.. zou best kunnen.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:10 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Van der Gijp is niet echt autistisch. Hij heeft een bepaald soort afwijking denk ik.
Zelfoverschatting enzo.
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
Sierd is gewoon een slechte verlaggever
Dan kan je toch niet werken?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik las ooit iets van manisch depressief.. zou best kunnen.
Keilang!quote:Op maandag 7 juli 2014 21:12 schreef no1uknow het volgende:
edit: hebben ze 't er uberhaupt over gehad?
pfff. Paardenplacenta's.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:12 schreef no1uknow het volgende:
Waar gaat het gesprek over nu kort samengevat? Ik ben niet bij machte om te kijken nu.
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:12 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb weinig mee gekregen van "de rel" en schakel pas net in, maar wie schreef een column over wie?
Haha jij bent ook oudquote:Op maandag 7 juli 2014 21:12 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Koffie koffie, lekker bakkie koffie
Uh, nee.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paul en Ambrosius, dreamteam.
Ja manisch depressief, Alleen hij heeft er "pas" een paar keer echt last van gehad.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik las ooit iets van manisch depressief.. zou best kunnen.
Hoi Wimquote:Op maandag 7 juli 2014 21:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja manisch depressief, Alleen hij heeft er "pas" een paar keer echt last van gehad.
Best welquote:Op maandag 7 juli 2014 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Sierd is ook behoorlijk op z'n pik getrapt
daarom is hij een tijd terug ook een paar maanden niet bij VIquote:Op maandag 7 juli 2014 21:12 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dan kan je toch niet werken?
Ook niet met een pilletje toch?
Wat een kleuter is het ook hequote:Op maandag 7 juli 2014 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Sierd is ook behoorlijk op z'n pik getrapt
met 't bedoel je?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:12 schreef no1uknow het volgende:
edit: hebben ze 't er uberhaupt over gehad?
\o Karina.quote:
Zou me verbazen als hij het beseft.. hij vind het stoer van zichzelf dat hij altijd recht voor zijn raap is en over iedereen een stevige mening durft te verkondigen.. en hij gaat er dan maar van uit dat iedereen dat kan relativeren en tegen een stootje moet kunnen. Die kerel heeft echt totaal geen gevoel in zijn donderquote:Op maandag 7 juli 2014 21:12 schreef TC03 het volgende:
Heb toch de indruk dat Johan z'n hand een beetje overspeeld heeft en dat hij dat ook beseft.
Dat was een grapje.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Sierd de man die Derksen Khadaffi noemde
Nee niet meerquote:
Er was ook niets mis mee. Supporters vonden dat geweldig. Johan is de enige hater.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:16 schreef GlennQuagmire het volgende:
Johan snapt niet dat die lederhosen erbij horen als je daar kampioen wordt
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:16 schreef Steinerized het volgende:
Sierd op de plaats van Johan aan tafel.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:16 schreef Breekfast het volgende:
Maar wat is Johan's mening nu precies over Louis eigenlijk? Is dit al een keer aan bod gekomen in VI?
nee! meer!quote:Op maandag 7 juli 2014 21:16 schreef Scrummie het volgende:
Voor dit gezanik kijk ik godverdorie geen VI Oranje mensen. Pleurt ff een heel eind op met dit gedrama.
analist?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:16 schreef n00b13 het volgende:
Gijp heeft het mis.
Gijp is geen analyst. Gijp is een clown die iets van voetbal weet.
Dat is niet erg.
Ik ook niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb niks aan te merken op de coach van Gaal.
Bingo.
Hier ben ik ook nieuwsgierig naar inderdaad. Jammer dat men het hier nooit over heeft.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:16 schreef Breekfast het volgende:
Maar wat is Johan's mening nu precies over Louis eigenlijk? Is dit al een keer aan bod gekomen in VI?
Alle spelers daar schaamde zich kapotquote:Op maandag 7 juli 2014 21:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er was ook niets mis mee. Supporters vonden dat geweldig. Johan is de enige hater.
En dan te bedenken dat hun kinderen enzo erbij staan.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alle spelers daar schaamde zich kapoten terecht, het was alsof Hitler er stond
Is met wel meer dingen zo bij dit programmaquote:Op maandag 7 juli 2014 21:18 schreef Seam het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar dit heb ik volgens mij al twintig eerder gehoord.
Dat kan toch haast niet anders?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou dit door de weblog van Paul komen?
Dat doet GGMM ook bij Sierd de Vos.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:18 schreef Pascalus het volgende:
Johan, geef gewoon toe dat je Louis constant afzeikt, ook als hij niets verkeerd doet.
met je duitse vlag als UI over "wij" spreken, best onlogischquote:Op maandag 7 juli 2014 21:18 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd of, wanneer we WK zouden worden, we een compilatie krijgen van al die momentjes van gijpie en derksen waarbij steeds wordt gezegd "wij WK? ONMOGELIJK!!"
Dat komt omdat Genee het steeds oprakelt. Genee denkt dat als Van Gaal een geniale wissel doet, dat dat meteen zijn bizarre gedrag in het verleden goedmaakt ofzo en dat Derksen dan op z'n woorden terug moet komen.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:18 schreef Pascalus het volgende:
Johan, geef gewoon toe dat je Louis constant afzeikt, ook als hij niets verkeerd doet.
Gelukkig neemt niemand hem serieus.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doet GGMM ook bij Sierd de Vos.
Jammer dat hij dat doet bij Sierd.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doet GGMM ook bij Sierd de Vos.
Blijkbaar durft Derksen niet achter de sfeer te staan die hij zelf bewust heeft willen creëren.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat komt omdat Genee het steeds oprakelt. Genee denkt dat als Van Gaal een geniale wissel doet, dat dat meteen zijn bizarre gedrag in het verleden goedmaakt ofzo en dat Derksen dan op z'n woorden terug moet komen.
Flikker op met Sierdquote:Op maandag 7 juli 2014 21:16 schreef Steinerized het volgende:
werdtquote:Op maandag 7 juli 2014 21:21 schreef FRseezu het volgende:
Vorige edities van dit programma was het gebaat dat oranje ver zou komen
Nu is t andersom, als we snel eruit lagen warennde fileermessen geslepen en werdt van gaal van top tot teen gefileerd. Helaas oranje is ver gekomen, niet goed voor het programma uiteindelijk.
Uh, oké.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:21 schreef VacaLoca het volgende:
Gister weer eens VI gekeken, daarvoor jaren niet. Los van het column gezeik is het echt ver, ver heel ver afgegleden van wat het ooit was. Het was echt goede entertainment, feel good.. maar nu word ik er niet echt vrolijk van, en niemand zit toch op deze grafstemming aan tafel te wachten...
Hij plaatste zich niet met een van de beste selecties van oranje ooit, daar is wel iets op aan te merken.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:21 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Nee maar nogmaals: op van Gaal als coach is helemaal niks aan te merken.
Hij valt wel erg theatraal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |