En dan te bedenken dat hun kinderen enzo erbij staan.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alle spelers daar schaamde zich kapoten terecht, het was alsof Hitler er stond
Is met wel meer dingen zo bij dit programmaquote:Op maandag 7 juli 2014 21:18 schreef Seam het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar dit heb ik volgens mij al twintig eerder gehoord.
Dat kan toch haast niet anders?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou dit door de weblog van Paul komen?
Dat doet GGMM ook bij Sierd de Vos.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:18 schreef Pascalus het volgende:
Johan, geef gewoon toe dat je Louis constant afzeikt, ook als hij niets verkeerd doet.
met je duitse vlag als UI over "wij" spreken, best onlogischquote:Op maandag 7 juli 2014 21:18 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd of, wanneer we WK zouden worden, we een compilatie krijgen van al die momentjes van gijpie en derksen waarbij steeds wordt gezegd "wij WK? ONMOGELIJK!!"
Dat komt omdat Genee het steeds oprakelt. Genee denkt dat als Van Gaal een geniale wissel doet, dat dat meteen zijn bizarre gedrag in het verleden goedmaakt ofzo en dat Derksen dan op z'n woorden terug moet komen.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:18 schreef Pascalus het volgende:
Johan, geef gewoon toe dat je Louis constant afzeikt, ook als hij niets verkeerd doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |